Poetin ongehinderd zijn groot-Russische ambities laten bewerkstelligen in de achtertuin van Europa kan ons nog veel duurder komen te staan. Zoals ik zei: vrijheid en veiligheid heeft een prijs.quote:Op maandag 4 april 2022 13:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ow dus wij moeten maar afzien om dat onze leiders denken dat ze Rusland gaan straffen met hun sancties ?
Maar idd, hier moet alles eerst naar de kloten om de weg vrij te maken voor BBB
hou op met je doemdenkerij.quote:Op maandag 4 april 2022 13:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Poetin ongehinderd zijn groot-Russische ambities laten bewerkstelligen in de achtertuin van Europa kan ons nog veel duurder komen te staan. Zoals ik zei: vrijheid en veiligheid heeft een prijs.
Nee hoor dat was wel het geval, maar de corridors leiden naar Rusland.quote:Op maandag 4 april 2022 12:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Ik misbruikte je post gewoon even![]()
Maar ... de russen en burgers ... waren de (officiele) berichten over de russen die human corridors opzetten dan ook fake ? Beetje tegenstrijdig toch ?
Hardop gelachen om deze opmerking in het forum waar ik al talloze malen heb mogen lezen hoe mij, als gevaccineerd schaap dat ik ben, een vreselijke dood te wachten staat.quote:
talloze malen? zal wel meevallen.quote:Op maandag 4 april 2022 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hardop gelachen om deze opmerking in het forum waar ik al talloze malen heb mogen lezen hoe mij, als gevaccineerd schaap dat ik ben, een vreselijke dood te wachten staat.
groot-Russische ambitiesquote:Op maandag 4 april 2022 13:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Poetin ongehinderd zijn groot-Russische ambities laten bewerkstelligen in de achtertuin van Europa kan ons nog veel duurder komen te staan. Zoals ik zei: vrijheid en veiligheid heeft een prijs.
Ja talloze malen, maar de verschillende bijwerkingen wisselen van week tot week, de ene keer ga je dood door bloedklonters, dan hiv, dan word je een zombie dan onvruchtbaar ... Er zullen er vast wel meer zijn maar ik post en lees er niet veel.quote:
De oorlogen die hij al gevoerd heeft.quote:Op maandag 4 april 2022 13:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
groot-Russische ambities![]()
En waar leid jij dat uit af ?
sjonge sjonge hier moet ik ook es hartelijk om lachen hoor.quote:
Zijn eigen woorden. Je hoeft maar even te kijken naar wat Poetin zegt in zijn spreekbeurten en werkstukjes van de afgelopen jaren om in te zien dat die man het einde van de Sovjet-Unie nog niet helemaal heeft weten te verwerken.quote:Op maandag 4 april 2022 13:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
groot-Russische ambities![]()
En waar leid jij dat uit af ?
Fijn.quote:Op maandag 4 april 2022 14:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
sjonge sjonge hier moet ik ook es hartelijk om lachen hoor.
ow ik dacht dat je iets ging zeggen over tanks en troepen die Europa binnen rolden ofzo.quote:Op maandag 4 april 2022 13:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
De oorlogen die hij al gevoerd heeft.
Nee veel van de oorlogen die hij heeft gevoerd waren er in te zorgen dat de Russische invloed bleef bestaan, en des noods verder uit te breiden.quote:Op maandag 4 april 2022 14:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je iets ging zeggen over tanks en troepen die Europa binnen rolden ofzo.
Owkee dan
nounou mss is de shit wel begonnen na de regime change waarmee ze hem aan de macht gezet hebben (thx Uncle Sam)quote:Merkel verdedigt zich na uithaal Zelensky
De voormalige Duitse bondskanselier Angela Merkel heeft zich verdedigd na een uithaal van de Oekraïense president Volodymyr Zelensky. Die beschuldigde haar en de Franse oud-president Nicolas Sarkozy ervan dat ze mee verantwoordelijk zouden zijn voor de gruwel in Oekraïne, omdat ze in 2008 de kandidatuur van Oekraïne om toe te treden tot de NAVO tegenhielden.
Zelensky nodigde Merkel en Sarkozy uit om naar Boetsja te reizen, waar de afgelopen dagen honderden geëxecuteerde burgers werden gevonden, na de terugtrekking van de Russische troepen uit het gebied. Volgens hem is de gruwel in zijn land mee het gevolg van hun Rusland-beleid.
https://www.hln.be/buiten(...)l-zelensky~a70a81a0/
quote:Kabinet overweegt met dwang bouwlocaties aan te wijzen
Door de ongekende woningnood overweegt het kabinet met dwang bouwlocaties aan te wijzen. Bovendien lijkt het doel van 100.000 extra woningen per jaar nu al achterhaald. „Als er te lang discussie is over of een locatie geschikt is, kan het nodig zijn om vroeg of laat een knoop door te hakken”, zegt minister Hugo de Jonge (Volkshuisvesting) tegen De Telegraaf.
Nu ook Oekraïners en asielzoekers met verblijfsstatus met spoed onderdak willen, is het voor de CDA-bewindsman zo mogelijk nog ingewikkelder om de woningcrisis op te lossen. „Er zijn heel veel groepen die huisvesting nodig hebben. De opgave was al groot en urgent, en die is nu nog groter en urgenter geworden.”
https://www.telegraaf.nl/(...)caties-aan-te-wijzen
die Uncle Samquote:Op maandag 4 april 2022 15:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
nounou mss is de shit wel begonnen na de regime change waarmee ze hem aan de macht gezet hebben (thx Uncle Sam)
Heg haalt wel een streep door de Russische motivatie om het gevaar dat Oekraïne lid zou worden van de NAVO af te wenden met deze invasie.quote:Op maandag 4 april 2022 15:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
nounou mss is de shit wel begonnen na de regime change waarmee ze hem aan de macht gezet hebben (thx Uncle Sam)
Dus wat stel je concreet voor?quote:Op maandag 4 april 2022 13:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Help me even welk land was dat?quote:Op maandag 4 april 2022 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
die Uncle Sam
die weet wat oorlog voeren is
maak het volk zo gek dat ze geloven dat er kernwapens worden gemaakt en met groot gemak bombardeer je een heel land aan puin
kan die putin nog een puntje aan zuigen
Moet ik iets voorstellen? Ik reageerde op iemand die lijkt te vinden dat we Rusland vooral geen sancties moeten opleggen.quote:
En zelf leek je te willen insteken op meer maatregelen tegen Rusland. Ik was benieuwd aan welke maatregelen je dus zoal zat te denken, aangezien er al heel veel maatregelen tegen Rusland zijn getroffen.quote:Op maandag 4 april 2022 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet ik iets voorstellen? Ik reageerde op iemand die lijkt te vinden dat we Rusland vooral geen sancties moeten opleggen.
sancties opleggen waar je uiteindelijk zelf meer last van gaat ondervinden dan de tegenpartijquote:Op maandag 4 april 2022 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet ik iets voorstellen? Ik reageerde op iemand die lijkt te vinden dat we Rusland vooral geen sancties moeten opleggen.
Hoe zit dat dan?quote:Op maandag 4 april 2022 16:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
sancties opleggen waar je uiteindelijk zelf meer last van gaat ondervinden dan de tegenpartij
Titanium? Airbus koopt het nog steeds. Dat moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op maandag 4 april 2022 16:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En zelf leek je te willen insteken op meer maatregelen tegen Rusland. Ik was benieuwd aan welke maatregelen je dus zoal zat te denken, aangezien er al heel veel maatregelen tegen Rusland zijn getroffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |