abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 april 2022 @ 13:30:28 #176
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204327941
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ow dus wij moeten maar afzien om dat onze leiders denken dat ze Rusland gaan straffen met hun sancties ?

Maar idd, hier moet alles eerst naar de kloten om de weg vrij te maken voor BBB
Poetin ongehinderd zijn groot-Russische ambities laten bewerkstelligen in de achtertuin van Europa kan ons nog veel duurder komen te staan. Zoals ik zei: vrijheid en veiligheid heeft een prijs.
Huilen dan.
pi_204327969
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 13:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Poetin ongehinderd zijn groot-Russische ambities laten bewerkstelligen in de achtertuin van Europa kan ons nog veel duurder komen te staan. Zoals ik zei: vrijheid en veiligheid heeft een prijs.
hou op met je doemdenkerij.
  maandag 4 april 2022 @ 13:33:53 #178
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204327970
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je hebt gelijk hoor. Ik misbruikte je post gewoon even :P

Maar ... de russen en burgers ... waren de (officiele) berichten over de russen die human corridors opzetten dan ook fake ? Beetje tegenstrijdig toch ?
Nee hoor dat was wel het geval, maar de corridors leiden naar Rusland.
En heel veel van de Oekraïners wouden natuurlijk alles behalve die kant op.
Na weer dagen met onderhandelen gingen ze eindelijk de andere kant op.

BTW de reden waarom de Russen nu bij kiev zijn terug getrokken is om deze eenheden weer bij de donbas regio in te zetten.
Oh en ze konden gewoon geen doorbraak forceren bij kiev nu doen ze alsof ze puur door het overleg weg gaan maar in werkelijkheid kwamen ze gewoon geen steek verder en had het alleen maar meer en meer materiaal en manschappen gekost.

BTW wat ik wel grappig vind is dat de Russen ineens ontsteld waren over een helicopter bombardement van een munitie of olie depot over de grens bij Rusland..

... Van hey dat mag niet :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 4 april 2022 @ 13:44:30 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204328045
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:33 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
hou op met je doemdenkerij.
Hardop gelachen om deze opmerking in het forum waar ik al talloze malen heb mogen lezen hoe mij, als gevaccineerd schaap dat ik ben, een vreselijke dood te wachten staat.
Huilen dan.
pi_204328097
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2022 13:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hardop gelachen om deze opmerking in het forum waar ik al talloze malen heb mogen lezen hoe mij, als gevaccineerd schaap dat ik ben, een vreselijke dood te wachten staat.
talloze malen? zal wel meevallen.
pi_204328154
quote:

[..]
groot-Russische ambities :?

En waar leid jij dat uit af ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 4 april 2022 @ 13:57:46 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204328157
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:50 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
talloze malen? zal wel meevallen.
Ja talloze malen, maar de verschillende bijwerkingen wisselen van week tot week, de ene keer ga je dood door bloedklonters, dan hiv, dan word je een zombie dan onvruchtbaar ... Er zullen er vast wel meer zijn maar ik post en lees er niet veel.

Ik denk dat isdatzo wel even het een en ander kan aanvullen.
  maandag 4 april 2022 @ 13:58:31 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204328161
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

De oorlogen die hij al gevoerd heeft.
pi_204328192
quote:
vrijheid en veiligheid heeft een prijs.
sjonge sjonge hier moet ik ook es hartelijk om lachen hoor.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 4 april 2022 @ 14:03:21 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204328209
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Zijn eigen woorden. Je hoeft maar even te kijken naar wat Poetin zegt in zijn spreekbeurten en werkstukjes van de afgelopen jaren om in te zien dat die man het einde van de Sovjet-Unie nog niet helemaal heeft weten te verwerken.

Het moet dan ook een gigantische doorn in zijn oog zijn wanneer Oekraïne, de bakermat van Rusland, langzaam stapjes zet om een functionerende democratie te worden en zich meer en meer (economisch, politiek, en militair) op het westen gaat oriënteren (en laten we wel wezen: je kan het ze moeilijk kwalijk nemen met zo'n boze buur in het oosten), en ondertussen Rusland op alle vlakken voorbij streeft. Stel je ook eens voor dat de mensen in Rusland dat doorkrijgen...
Huilen dan.
  maandag 4 april 2022 @ 14:04:25 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204328225
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 14:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
sjonge sjonge hier moet ik ook es hartelijk om lachen hoor.
Fijn.
Huilen dan.
pi_204328228
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:58 schreef theguyver het volgende:

[..]
De oorlogen die hij al gevoerd heeft.
ow ik dacht dat je iets ging zeggen over tanks en troepen die Europa binnen rolden ofzo.
Owkee dan
  maandag 4 april 2022 @ 14:15:47 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204328356
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 14:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ow ik dacht dat je iets ging zeggen over tanks en troepen die Europa binnen rolden ofzo.
Owkee dan
Nee veel van de oorlogen die hij heeft gevoerd waren er in te zorgen dat de Russische invloed bleef bestaan, en des noods verder uit te breiden.

De aanval op Oekraïne was gewoon een enorme blunder..

Te vergelijken met de het Schlieffenplan, als Duitsland toen niet dwars door België zou zijn gegaan had GB en het gemenebest en uiteindelijk de VS niet mee gedaan en was er een veel grotere kans geweest dat Frankrijk was gevallen.
pi_204328876
quote:
Merkel verdedigt zich na uithaal Zelensky

De voormalige Duitse bondskanselier Angela Merkel heeft zich verdedigd na een uithaal van de Oekraïense president Volodymyr Zelensky. Die beschuldigde haar en de Franse oud-president Nicolas Sarkozy ervan dat ze mee verantwoordelijk zouden zijn voor de gruwel in Oekraïne, omdat ze in 2008 de kandidatuur van Oekraïne om toe te treden tot de NAVO tegenhielden.

Zelensky nodigde Merkel en Sarkozy uit om naar Boetsja te reizen, waar de afgelopen dagen honderden geëxecuteerde burgers werden gevonden, na de terugtrekking van de Russische troepen uit het gebied. Volgens hem is de gruwel in zijn land mee het gevolg van hun Rusland-beleid.
https://www.hln.be/buiten(...)l-zelensky~a70a81a0/
nounou mss is de shit wel begonnen na de regime change waarmee ze hem aan de macht gezet hebben (thx Uncle Sam)
pi_204328976
quote:
Kabinet overweegt met dwang bouwlocaties aan te wijzen
Door de ongekende woningnood overweegt het kabinet met dwang bouwlocaties aan te wijzen. Bovendien lijkt het doel van 100.000 extra woningen per jaar nu al achterhaald. „Als er te lang discussie is over of een locatie geschikt is, kan het nodig zijn om vroeg of laat een knoop door te hakken”, zegt minister Hugo de Jonge (Volkshuisvesting) tegen De Telegraaf.
Nu ook Oekraïners en asielzoekers met verblijfsstatus met spoed onderdak willen, is het voor de CDA-bewindsman zo mogelijk nog ingewikkelder om de woningcrisis op te lossen. „Er zijn heel veel groepen die huisvesting nodig hebben. De opgave was al groot en urgent, en die is nu nog groter en urgenter geworden.”
https://www.telegraaf.nl/(...)caties-aan-te-wijzen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 4 april 2022 @ 15:34:42 #191
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_204329027
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
nounou mss is de shit wel begonnen na de regime change waarmee ze hem aan de macht gezet hebben (thx Uncle Sam)
die Uncle Sam
die weet wat oorlog voeren is
maak het volk zo gek dat ze geloven dat er kernwapens worden gemaakt en met groot gemak bombardeer je een heel land aan puin
kan die putin nog een puntje aan zuigen
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_204329042
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Heg haalt wel een streep door de Russische motivatie om het gevaar dat Oekraïne lid zou worden van de NAVO af te wenden met deze invasie.
  maandag 4 april 2022 @ 15:58:50 #193
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204329338
quote:

[..]
Dus wat stel je concreet voor?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 4 april 2022 @ 16:02:16 #194
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204329380
quote:
99s.gif Op maandag 4 april 2022 15:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
die Uncle Sam
die weet wat oorlog voeren is
maak het volk zo gek dat ze geloven dat er kernwapens worden gemaakt en met groot gemak bombardeer je een heel land aan puin
kan die putin nog een puntje aan zuigen
Help me even welk land was dat?
  maandag 4 april 2022 @ 16:05:12 #195
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204329410
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2022 15:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dus wat stel je concreet voor?
Moet ik iets voorstellen? Ik reageerde op iemand die lijkt te vinden dat we Rusland vooral geen sancties moeten opleggen.
Huilen dan.
  maandag 4 april 2022 @ 16:17:06 #196
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204329535
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 16:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Moet ik iets voorstellen? Ik reageerde op iemand die lijkt te vinden dat we Rusland vooral geen sancties moeten opleggen.
En zelf leek je te willen insteken op meer maatregelen tegen Rusland. Ik was benieuwd aan welke maatregelen je dus zoal zat te denken, aangezien er al heel veel maatregelen tegen Rusland zijn getroffen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204329803
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 16:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
sancties opleggen waar je uiteindelijk zelf meer last van gaat ondervinden dan de tegenpartij
Maar hey ... we laten hem een poepje ruiken hoor ! :Y)
  maandag 4 april 2022 @ 17:32:53 #198
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204330339
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 16:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
sancties opleggen waar je uiteindelijk zelf meer last van gaat ondervinden dan de tegenpartij
Hoe zit dat dan?
Huilen dan.
  maandag 4 april 2022 @ 18:29:09 #199
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204330907

Nobelprijs voor de Vrede nog effe en de man wordt heilig verklaard.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204332416
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2022 16:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En zelf leek je te willen insteken op meer maatregelen tegen Rusland. Ik was benieuwd aan welke maatregelen je dus zoal zat te denken, aangezien er al heel veel maatregelen tegen Rusland zijn getroffen.
Titanium? Airbus koopt het nog steeds. Dat moet maar eens afgelopen zijn. :7

Van Bloomberg.com:
For now, the European Union has allowed Airbus to keep buying Russian titanium, while U.S. rival Boeing Co. has said it would halt purchases.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')