Mwah, weet ik niet, als ie gewoon ergens in een bunker zit te chillen, maar hij kan ook dood zijn of gevangen of of of, we weten het niet.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kan vanalles betekenen idd, maar wel opvallend dat zo'n prominent figuur al een dag of 10 van de radar is.
Kan natuurlijk meerdere kanten op.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In die zin snap ik wel de afwachtendheid vanuit het Westen. Putin loopt zich nu al stuk op Oekraïne en dat moeten we misschien zien als een zegen (ondanks de verschrikkingen daar). Bij een snelle verovering van dat land zou hij wel eens (sneller) geneigd zijn geweest om door te stoten.
Ja, ik ook. Die nukes zijn het probleem. Want ik zie niet gebeuren dat als Rusland het niet eens klaar speelt om over Oekraïne heen te walsen, met de verliezen die ze nu hebben geleden, dat ze nog de energie/materiaal/materieel/manschappen hebben om dat in andere landen te doen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In die zin snap ik wel de afwachtendheid vanuit het Westen. Putin loopt zich nu al stuk op Oekraïne en dat moeten we misschien zien als een zegen (ondanks de verschrikkingen daar). Bij een snelle verovering van dat land zou hij wel eens (sneller) geneigd zijn geweest om door te stoten.
Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat de Polen, Letten enz. jarenlang gelijk hebben gehad over Rusland. Rusland zal zo lang het bestaat altijd een bedreiging voor de Europese vrede blijven vormen en zowel het volk als hun regering (of dat nu een tsaar, dictator of communistische partij is) zijn volstrekt onbetrouwbaar. Laat ze zich maar stuklopen in Oekraïne en laat ons zo verstandig zijn dat land op zijn noord-Koreaans helemaal kapot te sanctioneren en boycotten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Yep. En in twintig kleine stukjes opdelen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat de Polen, Letten enz. jarenlang gelijk hebben gehad over Rusland. Rusland zal zo lang het bestaat altijd een bedreiging voor de Europese vrede blijven vormen en zowel het volk als hun regering (of dat nu een tsaar, dictator of communistische partij is) zijn volstrekt onbetrouwbaar. Laat ze zich maar stuklopen in Oekraïne en laat ons zo verstandig zijn dat land op zijn noord-Koreaans helemaal kapot te sanctioneren en boycotten.
Maar al die broekies die nu als kanonnenvoer dienen in Oekraïne zijn niet de beroeps.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:56 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Een conscript is een dienstplichtige, beroepssoldaten zullen meer verdienen uiteraard.
Dat hoeft ook niet meer zo wanneer de inwoners van Oekraïne en andere Balto-Slavische landen opeens ook worden omgedoopt tot "Russen".quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet de goede manier om Russen aan de babies te krijgen
Dit gaat over dienstplichtigen, die hebben geen keus.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en voor die 25 dollar per maand, wat beter is dan waar ze vandaan komen, betalen ze met hun leven.
Metallica even vragen hun liedje aan te passen.quote:
Ach, zijn ze in Noord-Korea niet ook aan de lopende band bezig over hoe ze New York in as zullen leggen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:48 schreef Tijn het volgende:
Ik zie net een clipje van de Russische TV waar ze het doodleuk over het platleggen van Warschau hebben
[ twitter ]
Toch wel zorgwekkend dat hij dat soort praatjes heeft. Zou de gewone Russische boomer nog steeds ook achter een plan als dit staan? Iedereen mag kapot, overal nazi's die een lesje geleerd moeten worden.. denk dat bij veel Russen wel een lampje gaat branden als ze doorgaan met dit soort taal.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:50 schreef Gunner het volgende:
[..]
Trap er niet in.
Pure propaganda. Hij heeft al problemen met UA. Laat staan nog een front openen? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Dat is niet zeker, vooral het percentage waar het om zou gaan. Daarnaast ging het om arme lui die het leger in gaan om uit de armoede te ontsnappen, die worden uiteraard beroeps dan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:01 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Maar al die broekies die nu als kanonnenvoer dienen in Oekraïne zijn niet de beroeps.
Duitsland is al in tweeën gedeeld; de Weißwurstäquator vormt nl. de grens tussen de beide delen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:01 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Yep. En in twintig kleine stukjes opdelen.
Ik zou ook een voorstander zijn om Duitsland in vier of vijf delen te verdelen.
Verschil is wel dat Rusland werkelijk iets kan platgooienquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:07 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ach, zijn ze in Noord-Korea niet ook aan de lopende band bezig over hoe ze New York in as zullen leggen?
Die moest ik Googelen. Nee, die grens is niet voldoende.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Duitsland is al in tweeën gedeeld; de Weißwurstäquator vormt nl. de grens tussen de beide delen.
Eerder deze week had putin gezegd alleen nukes te gebruiken als rusland in bestaansrecht wordt bedreigd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:01 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
Amerika wordt binnenkort ook gedenazificeerdkameratski
Hoe meer Poetin en Co. over nazi's in het westen en "waterstofbommen op mofrika" raaskallen, hoe harder de "gewone Rus" staat te juichen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Toch wel zorgwekkend dat hij dat soort praatjes heeft. Zou de gewone Russische boomer nog steeds ook achter een plan als dit staan? Iedereen mag kapot, overal nazi's die een lesje geleerd moeten worden.. denk dat bij veel Russen wel een lampje gaat branden als ze doorgaan met dit soort taal.
En dat is dus waarom dat door de racistische etnische russen gedomineerde tyfusland uit elkaar moet.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Merendeel van de Russische doden zijn minderheden uit Oost Rusland
[ twitter ]
Mwah, als je je hele leven bent opgegroeid met Russische propaganda. Ook steeds meer ''normale'' Russen die geboycot worden door het westen; dat maakt het voor Putin alleen maar makkelijker om zijn anti-westen praatjes te verkopen. Hier geloven we Russische media dan weer stukken minder dan Westerse media.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Toch wel zorgwekkend dat hij dat soort praatjes heeft. Zou de gewone Russische boomer nog steeds ook achter een plan als dit staan? Iedereen mag kapot, overal nazi's die een lesje geleerd moeten worden.. denk dat bij veel Russen wel een lampje gaat branden als ze doorgaan met dit soort taal.
Een paar dagen geleden hebben ze 2000 vrouwen/kinderen gekidnapt naar Rusland. Natuurlijk van het Russisch sprekende witte blanke Slavische soort waarmee ze hun bevolking willen uitbreiden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet de goede manier om Russen aan de babies te krijgen
Blankequote:Op woensdag 23 maart 2022 11:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden hebben ze 2000 vrouwen/kinderen gekidnapt naar Rusland. Natuurlijk van het Russisch sprekende witte Slavische soort waarmee ze hun bevolking willen uitbreiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |