nu praten ze tenminste nog, gisteravond sliepen ze al vanaf 21 uurquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:08 schreef GayGuy het volgende:
Ik dacht, ik pak voor het eerst deze week weer ffe een streampje mee. Liggen ze nog eerder op hun rug dan de heilige maagd Maria🤣🤣
Heeft Grace haar zieligste gezicht opgezet ?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:09 schreef humpty het volgende:
Grace is er volgens mij van overtuigd dat ze er zaterdag bij is in de finale
Nouch doet vervelend ..mensen willen slapen maar zij blijft lawaai maken
heeft ze gelukkig weer een kijkerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een irritantje is dat![]()
Ik ga Jinek kijken
Jinek is ziek...Humberto is er geloof ikquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een irritantje is dat![]()
Ik ga Jinek kijken
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:10 schreef humpty het volgende:
[..]
Jinek is ziek...Humberto is er geloof ik
oh ze heeft de kijkcijfers gezienquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:10 schreef humpty het volgende:
[..]
Jinek is ziek...Humberto is er geloof ik
Wow dat is echt de laatste die ik nog in het big brother huis had verwachtquote:
Oliverquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:10 schreef odie22 het volgende:
iemand de poll van hoe heet ie zo voor handen, van fb ?
die komt de bewoners toesprekenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Wow dat is echt de laatste die ik nog in het big brother huis had verwacht
sorry , ik werd meegesleept in de emotiequote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Wow dat is echt de laatste die ik nog in het big brother huis had verwacht
die bedoelde ik iddquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Oliver
Maar de poll niet voor handen.
Ik kan het niet delen zonder in te loggen maar op deze link staat die poll:quote:
ik had hem net gevonden ook, maar bedanktquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan het niet delen zonder in te loggen maar op deze link staat die poll:
https://www.facebook.com/(...)ink/3155932567987647
Dan vraag ik me toch af wat er dan wel in het hoofd van nouch speelt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:17 schreef humpty het volgende:
Grace denkt aan buiten en wat haar allemaal te wachten staat
Kristoff en Salar ook wel ...Nouch is er niet zo mee bezig
alleen als ze het er over hebben
quote:
Serie moordenaar Marc Dutoux, speelt zich af in het jaar 1996 , dan is Grace wat 10 jaar, en nog in Brazil.quote:
Ja heel bijzonderquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wat er dan wel in het hoofd van nouch speelt.
het kan toch niet anders dan dat ze nu bezig zijn met terugkeren in de buitenwereld?
Netto. Dat klopt ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:20 schreef humpty het volgende:
Grace :stel dat je de jackpot wint krijg je dat andere geld dan ook nog?
Ja natuurlijk zegt Salar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |