Julio vroeg het aan Nouchine in het washok van oh dat is Leroy zijn broek. Moet die nog gewassen worden of zal ik hem vast pakken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat had ik nog niet eens meegekregen.
resting bitch face, heb ik ook vroeger werkte ik in een groentewinkel en mijn baas kreeg vaak klachten om mijn omdat ik zo boos keek altijd en dan kwam hij weer naar mijn toe ik zeg ja ik kijk gewoon zoals altijd hahaha en later bij me laatste werkgever ook wel eens voorgekomenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:24 schreef humpty het volgende:
Kristoff kijkt altijd wat bozig...vertelde al eens dat hij een bekende was tegen gekomen
en die appte hem later of alles wel goed was met hem omdat hij zo boos keek
maar was niks aan de hand
tv uitzendingquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
ik geef het op voor vanavond
niet te doen dit
Tobi zat toen niet in de gevarenzone dus logisch tochquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
hij begon daar dus al over het safen van hem en Salar, en dan is hij een maat van Toby nah lekkere maat dan idd
wat bedoel je? en jij was E toch ?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
ik geef het op voor vanavond
niet te doen dit
ze vraagt allemaal van die niets nuttige vragenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:40 schreef suzi1 het volgende:
hoezo wil nous weten of cow, de homovriend van grace, van de top of bottom is
Patrick zeker?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:49 schreef suzi1 het volgende:
dat was heel de beste vriend van joran niet waar ze t nu over hebben.
Patrick van der Eemquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:54 schreef suzi1 het volgende:
jaaa kon niet op zn naam komen haha
was dealertje om joran te laten praten. maar die lulde hem gwn vol onzin hahhahah
ja heb me toen kapot gelachenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Patrick van der Eem![]()
Die gesprekken zijn echt hilarisch.
nee dat niet maar ik bedoel eigenlijk dus dat salar meer maat was en idd dus toby een middle to the end was en hij had daar dus wel die stem van toby nodig voor peter, dit is moment waar toby bedoelde met hem safen zeg maarquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:51 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Tobi zat toen niet in de gevarenzone dus logisch toch
Maar hij heeft Toop daar NIET om gevraagd, was keuze van hem zelf....quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dat niet maar ik bedoel eigenlijk dus dat salar meer maat was en idd dus toby een middle to the end was en hij had daar dus wel die stem van toby nodig voor peter, dit is moment waar toby bedoelde met hem safen zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |