Gratis reizen vs. een knaak per liter benzine.quote:
Gisteren naar België geweest. Even getankt ook. Scheelde gewoon ¤ 30.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Gratis reizen vs. een knaak per liter benzine.
We moeten allemaal op de kleintjes letten maat.
Kan je voortaan je woordle 5 en 6 in één post plaatsen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:55 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle 278 5/6
⬜⬜🟨🟩⬜
🟨⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜🟩
⬜🟨🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Nee ga ik niet doenquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je voortaan je woordle 5 en 6 in één post plaatsen?
Thnx
Hoe heb je in godsnaam het zesde woord van de zes letters kunnen missenquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:31 schreef GGMM het volgende:
Woordle 278 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟩⬛
🟨🟨🟨🟩⬛
🟨⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 74 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩🟨
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟨🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
Godverdomme
quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
We moeten allemaal op de kleintjes letten maat.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe heb je in godsnaam het zesde woord van de zes letters kunnen missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:26 schreef GGMM het volgende:
[..]Plausibel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas!
Succes morgen
Link?quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn post in COR gaat viraal #influencer
Persoonlijke favorieten:quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:19 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie ik heb een Playstation 4 gekregen
Wat zijn leuke spellen
Mijn favoriete game ooit, die cowboygame. Maar het trage tempo moet je wel liggen, als je niets met de cowboy sfeer hebt denk ik dat het lastig is oom 'in te komen'.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:25 schreef GGMM het volgende:
Horizon Zero Dawn en God of War heb ik erbij gekregen. Thnx![]()
Oh ja die cowboygame maar eens proberen daar was iedereen zo enthousiast over
Ja, die sowiesoquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn favoriete game ooit, die cowboygame. Maar het trage tempo moet je wel liggen, als je niets met de cowboy sfeer hebt denk ik dat het lastig is oom 'in te komen'.
Maar veel plezier ermee ouwe reus! Eindelijk hoor je erbij. Al weten we allemaal dat je vooral Elden Ring wil spelen.
Ja, Nintendo is wat dat betreft echt walgelijk duur. Als dat niet zo was had ik die Switch nooit verkocht. Hopelijk komt Wave Race nog een keer, dan schaf ik er direct weer 1 aan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die sowieso
Ja, maar die cowboygame kost maar 20 euro nu dus laat ik het maar proberen.
Dat is wel het voordeel van Playstation tov Nintendo, die games van Nintendo blijven 60 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |