De B-side rats zijn ook woedend. Genieten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eerst blokkeren en dan roddelen. Hier heb ik een pittige mening over.
Ik ken die hele knakker niet en aangezien ik zijn tweets niet kan lezen zal dat ook niet gaan gebeuren.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eerst blokkeren en dan roddelen. Hier heb ik een pittige mening over.
Brouwt ook zijn eigen speciaalbiertjesquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
Makaay lijkt mij buiten het veld wel een aardige gozer trouwens.
Ik kon ze gek genoeg wel inlezen toen ik via de @ via Lenny zijn tweet naar zijn profiel gingquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n tweets zijn afgeschermd je bent niet geblokkeerd
Tenzij je ook nog geblokkeerd bent, dan wel.
Ben je al in korte broek aan het werk?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kon ze gek genoeg wel inlezen toen ik via de @ via Lenny zijn tweet naar zijn profiel ging
Je mist niks
Nee zelden verstandig, mijn scheenbenen zijn al 1 en al litteken door werken op een sloop in korte broek.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je al in korte broek aan het werk?
Volgende week komt de winter toch weer terug.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee zelden verstandig, mijn scheenbenen zijn al 1 en al litteken door werken op een sloop in korte broek.
Mooi. Ik heb alweer muggen in huis namelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgende week komt de winter toch weer terug.
Ik zag er ook alweer een paarquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb alweer muggen in huis namelijk.
Het zit ook nooit mee, het lijkt af en toe wel alsof ze het erom doen!quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Amerikaanse oud-minister Madeleine Albright (84) overleden
https://www.ad.nl/buitenl(...)-overleden~a303d6f6/
Geen punten
@:lenny_leonard
@:fetx
@:Afcniels
Treinleven voor mijn verbinding heen is opzich wel ideaalquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik niet! Ik sta nog wel in de buurt.
2k files.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |