Allard en z'n maat waren nog niet echt wakker neequote:
De race zou tot 1 minuut geleden + 1 ronde duren volgens mij.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:21 schreef Starflyer het volgende:
Dus die race op tijd hoeft ook niet meer? Het wordt steeds lachwekkender
Krijg je ervan als je Masi ontslaatquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:21 schreef Starflyer het volgende:
Dus die race op tijd hoeft ook niet meer? Het wordt steeds lachwekkender
Ik denk eerder de wedstrijdleiding. Volgens mijn klok waren die 40 minuten ook al voorbijquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allard en z'n maat waren nog niet echt wakker nee
Die plus 1 ronde was er vorige week ook niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De race zou tot 1 minuut geleden + 1 ronde duren volgens mij.
Als Hamilton nu genaaid was, was heel Engeland woedendquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die plus 1 ronde was er vorige week ook niet.
Nu heel Noorwegenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Hamilton nu genaaid was, was heel Engeland woedend
Ik dacht even aan piepschuim ve "rembord"/"afstand tot de bocht-bord"quote:Op zondag 27 maart 2022 15:35 schreef Sabata het volgende:
Ik dacht even wie strooit hier grind op de baan
Zijn dat niet dezelfde stewards, misschien bedoelde hij dat?quote:Op zondag 27 maart 2022 15:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nwe regels voor de F1 Allard. Of toch ook voor de F2? Volgens mij niet. Zou niet logisch zijn voor een opstapklasse
Nee, compleet andere stewards (en wedstrijdleider afaik).quote:Op zondag 27 maart 2022 15:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zijn dat niet dezelfde stewards, misschien bedoelde hij dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |