SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBaby darling doll face honey
Ik zou dit denk ik echt alleen doen als ik weet dat ze dit sowieso leuk vinden. Of zo'n burgertent waar je inderdaad voor 2 tientjes klaar bent. Anders nietquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Joh, het lijkt me leuk om bij tentje x te gaan eten met z'n allen, maar iedereen trakteren wordt me te duur".
Maar dat is dan in plaats van een cadeau, tenzij iemand zelf meer besluit te geven ofcurz.
Zo sta ik er nu helaas ook een beetje in. Wel sneu voor haar opzich want ze ziet echt alles wat mensen niet naar haar wens doen als afwijzingquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, die kan erin stikken dan hoor.
Betwijfel het, haar vrienden zijn ook zo. Ze is 30 maar maakt echt om de haverklap ruzie met vrienden. Dat vind ik al zo bijzonder en beetje kinderlijk als je schijnbaar niet kan praten met elkaarquote:
hier meestal pas na ruim 10 jaar vervangenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier is de boel gewoon ooit een keer gekocht en dat blijft tot het echt sterft.![]()
Ja, daarom ook de toevoeging dat het echt van de persoon afhangt. Bij m'n oma hebben we het wel eens gedaan, maar dat was ook gewoon een vooraf afgesproken bedrag.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou dit denk ik echt alleen doen als ik weet dat ze dit sowieso leuk vinden. Of zo'n burgertent waar je inderdaad voor 2 tientjes klaar bent. Anders niet
[..]
Zo sta ik er nu helaas ook een beetje in. Wel sneu voor haar opzich want ze ziet echt alles wat mensen niet naar haar wens doen als afwijzing.
[..]
Betwijfel het, haar vrienden zijn ook zo. Ze is 30 maar maakt echt om de haverklap ruzie met vrienden. Dat vind ik al zo bijzonder en beetje kinderlijk als je schijnbaar niet kan praten met elkaar
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:00 schreef Crack_ het volgende:
Zij wilde coke gebruiken op een van mijn huisfeestjes, dat wilde ik niet > ruzieOf nouja zij wilde ruzie, ik liep weg. Doei
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik zei geen hoi op werk want werk en met andere dingen bezig > ruzie
die zool ziet er wel al gebruikt uitquote:
Ja, dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zool ziet er wel al gebruikt uit
En lopen ze lekker?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had vandaag mijn nieuwe schoenen aan
scheelt wel dat je je dan zelf geen zorgen hoeft te maken of ze vies wordenquote:
Ohja, bij familie vind ik het ook sneller passendquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom ook de toevoeging dat het echt van de persoon afhangt. Bij m'n oma hebben we het wel eens gedaan, maar dat was ook gewoon een vooraf afgesproken bedrag.
Haha ja nee, zij wordt boos op mij en dan loop ik weg want ik vind dat nogal primitief. Gewoon communiceren met elkaar op normale toon of anders niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:04 schreef Flory het volgende:
Net nog een jasje besteld
laat eens zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of als je een hechte vriendengroep hebt ofzo, maar dus wel echt een "per persoon bekijken"-effect.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, bij familie vind ik het ook sneller passend
Voor uiteenlopende waarden van "vriend" danquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:00 schreef Crack_ het volgende:
Betwijfel het, haar vrienden zijn ook zo. Ze is 30 maar maakt echt om de haverklap ruzie met vrienden. Dat vind ik al zo bijzonder en beetje kinderlijk als je schijnbaar niet kan praten met elkaar
Eenvoudig bomberjack, zonder die dekbedstiksels die je zoveel ziet nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Eenvoudig bomberjack, zonder die dekbedstiksels die je zoveel ziet nu.oh nice. bij jou ook zo lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Eenvoudig bomberjack, zonder die dekbedstiksels die je zoveel ziet nu.Als ik dat zou aantrekken ben ik de marshmallow man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Truequote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of als je een hechte vriendengroep hebt ofzo, maar dus wel echt een "per persoon bekijken"-effect.
Achja, van die mensen met minstens 30 vrienden. Dat zegt ook al veelquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor uiteenlopende waarden van "vriend" dan
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik dat zou aantrekken ben ik de marshmallow man.
Oh die hebben we hier ook hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:11 schreef Crack_ het volgende:
Achja, van die mensen met minstens 30 vrienden. Dat zegt ook al veel
De tijd dat ik korte dingen droeg is al even voorbijquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de jasbomberjack is meestal kort toch?
Kennissen? Zijn vrienden hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die hebben we hier ook hoorOf 400
En nog 7000 kennissen
Van die mensen met 1300 vrienden op FB. Zoveel mensen wil ik niet eens kennen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die hebben we hier ook hoorOf 400
En nog 7000 kennissen
Wij zijn iets meer dan een jaar van fb af, mensen klagen hoe ze ons dan nu kunnen vinden, echtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die mensen met 1300 vrienden op FB. Zoveel mensen wil ik niet eens kennen.
Als ze coke snuiven op je huisfeestjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn toch pas echte vrienden als ze op je zolderkamer mogen komen?
Ga weg met je hoerendrugsquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze coke snuiven op je huisfeestje
“Wij”quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Wij zijn iets meer dan een jaar van fb af, mensen klagen hoe ze ons dan nu kunnen vinden, echt
Dacht ikquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:22 schreef Flory het volgende:
[..]
nee geen gezamelijk account als je dat bedoelt
Nee dat vond ik altijd zo belachelijkquote:
Ik gebruik het letterlijk alleen nog voor concerten enzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee dat vond ik altijd zo belachelijk![]()
Al moet ieder dat zelf weten natuurlijk.
Maar echt een verademing zonder al die meuk en gelike etc
Pff liever een vriend(in) minder dan. Wat vermoeiend dit soort mensen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ja dat vind ik ook maarja.
Deze vriendin eist nogal veel van vrienden onder het mom van 'je kunt toch wel iets voor me over hebben'. En als je niet doet wat zij vraagt omdat het niet jouw persoonlijkheid is of whatever dan ben je geen goede vriend.
En ze kan niet inzien dat dit twee kanten op werkt
Daar is het dan wel weer handig voorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gebruik het letterlijk alleen nog voor concerten enzo.
daarom gewoon nooit aan FB begonnen, onzinquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die mensen met 1300 vrienden op FB. Zoveel mensen wil ik niet eens kennen.
Jeej!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:36 schreef Karzai het volgende:
Ik lig op bed, de vloer ligt er al bijna in
Ik vind rauwe (rode) ui met patatjes lekkerquote:
nadeel is dat je het 3 dagen later nog proeftquote:
En saus neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind rauwe (rode) ui met patatjes lekker
quote:
Tandenpoetsen en normale mondhygiëne helpt echt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
nadeel is dat je het 3 dagen later nog proeft
Heb ik alleen met knoflooksaus.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
nadeel is dat je het 3 dagen later nog proeft
Maar dat doe ik gewoon netjes, beetje met van die stokjes er tussen rammen, zo'n krabbertje gebruiken,quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tandenpoetsen en normale mondhygiëne helpt echt.
alleen als ik het zelf maak. maar ik doe er ook een halve bol knoflook op 250 gram yoghurtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:42 schreef Ama het volgende:
Dat je de volgende dag nog knoflook op boert.
Oh en je tong even schrapenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dat doe ik gewoon netjes, beetje met van die stokjes er tussen rammen, zo'n krabbertje gebruiken,
Is nu ook iets te vaak gebeurd dat ik er geen zin meer in heb. Maar wel jammer, ergensquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff liever een vriend(in) minder dan. Wat vermoeiend dit soort mensen.
Die komt er niet levend uit vrees ikquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
Russen hebben navalny tot 9 jaar extra celstraf veroordeeld
uiteraard, over 9 jaar heeft een nieuwe zaak aan zn broek vanwege *random reden*quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
erg hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:02 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard, over 9 jaar heeft een nieuwe zaak aan zn broek vanwege *random reden*
Jij kunt toch beginnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:03 schreef bitterbal het volgende:
fnv verwacht meer winkel medewerkers die gaan staken. Wanneer zou de horeca gaan staken?
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet ik donderdag toch naar kantoor
waarom zouden ze staken?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:03 schreef bitterbal het volgende:
fnv verwacht meer winkel medewerkers die gaan staken. Wanneer zou de horeca gaan staken?
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij kunt toch beginnen?
Beetje protesteren.
“Wir sind die Snacks!”
Ze willen meer geldquote:
Zjuswieboelettequote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij kunt toch beginnen?
Beetje protesteren.
“Wir sind die Snacks!”
je aars eraf werken voor drie schijtstuivers hebben niet zo veel mensen nog zin in tegenwoordig, heel gek.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:08 schreef bitterbal het volgende:
wij hebben nu 3 weken vacature openstaan. er heeft 1 jongen gereageerd die maar 1 maand kan werken. voor de rest niks
"De vakbond hield een eigen enquęte waarin bijna duizend deelnemers de vraag werd gesteld of ze tevreden zijn over hun loon. Driekwart antwoordde ontkennend."quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze willen meer geld
https://nos.nl/artikel/24(...)n-kan-niet-rondkomen
verdienen blijkbaar ook minimum loon
Niet werken levert net zo veel op.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je aars eraf werken voor drie schijtstuivers hebben niet zo veel mensen nog zin in tegenwoordig, heel gek.
En als je meer betaald zou krijgen?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:09 schreef Ama het volgende:
Horeca zou ook niet bovenaan mijn lijstje staan tbh.
Weet niet. Weet niet of ik goed tegen zeurende mensen kan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En als je meer betaald zou krijgen?
Meh, mensen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet. Weet niet of ik goed tegen zeurende mensen kan.
Ja op een gegeven moment zou ik denken hou je bek maar mag je ook weer niet zeggen.quote:
nopes :pquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment zou ik denken hou je bek maar mag je ook weer niet zeggen.
Ik zou er zelfs als ik meer kreeg dan nu niet willen werkenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is niet helemaal mijn ding. Dan doe ik dat liever in een winkel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes :p
alles maar gewoon inslikken
Daar heb je in ieder geval nog wat normalere tijden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is niet helemaal mijn ding. Dan doe ik dat liever in een winkel.Waar je ook vaak maar nep aan het lachen bent maar oke.
Ja, maar dat is een halve minuut contact en weg zijn ze. Niet de hele tijd "kan de hamburger ook zonder blaadje sla maar met hagelslag?".quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is niet helemaal mijn ding. Dan doe ik dat liever in een winkel.Waar je ook vaak maar nep aan het lachen bent maar oke.
En dat ook. En klanten in een winkel zeuren naar mijn idee net één tikje minder.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb je in ieder geval nog wat normalere tijden.
Ja, een hoop mensen die in een winkel juist even zķnder interactie met personeel willen rondkijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
En dat ook. En klanten in een winkel zeuren naar mijn idee net één tikje minder.
Is ook wel weer zo. Behalve als je een bejaarde hebt als klant.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een halve minuut contact en weg zijn ze. Niet de hele tijd "kan de hamburger ook zonder blaadje sla maar met hagelslag?".
Zitten ook heel veel leuke mensen bij hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs als ik meer kreeg dan nu niet willen werkenZou schijtziek worden van al die vervelende en bijdehante klanten.
doe je nou bitterbal na?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een halve minuut contact en weg zijn ze. Niet de hele tijd "kan de hamburger ook zonder blaadje sla maar met hagelslag?".
Doe je zelf ook niet liever iets anders?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:17 schreef bitterbal het volgende:
maar hoger uurloon zou wel wat uitmaken denk ik
Denk dat ik geen leuke klanten zou hebben, want ik ben zelf zo chagerijnig als de pest als ik de hele dag met klanten moet werkenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zitten ook heel veel leuke mensen bij hoorMaar soms haalt men wel het bloed onder je nagels vandaan
Dat helpt meestal niet nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik geen leuke klanten zou hebben, want ik ben zelf zo chagerijnig als de pest als ik de hele dag met klanten moet werken
nou ja weet niet wat, op kantoor zitten zie ik mezelf ook nie doenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe je zelf ook niet liever iets anders?
En als je nou leuke gasten hebt?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik geen leuke klanten zou hebben, want ik ben zelf zo chagerijnig als de pest als ik de hele dag met klanten moet werken
Dat ze hem nog in leven laten, verbaasd me ergensquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
misschien valt het nu te erg op als ze hem vermoordenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat ze hem nog in leven laten, verbaasd me ergens
Yupquote:
ter wel + missende interpunctie.quote:
Ja. Dit is geschreven door Jaylynn-Savannah van 15quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ter wel + missende interpunctie.
meisje wilt ook gewoon maccie jaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Dit is geschreven door Jaylynn-Savannah van 15
Dat stond er niet bij.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Dit is geschreven door Jaylynn-Savannah van 15
Restaurant de Gouden Bogen.quote:
dat is geen macciequote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan gaat ze toch naar Kippie
https://www.kippie.nl/hoo(...)R2f5CHMaAjsJEALw_wcB
gegrilde kip is wel een stuk beter dan McDonald'squote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan gaat ze toch naar Kippie
https://www.kippie.nl/hoo(...)R2f5CHMaAjsJEALw_wcB
kwart voor drie, eind van de dagquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die aan mij op het einde van de dag nog allemaal belastingtechnische vragen gaan stellen, krijgen echt geen serieus antwoord meer hoor.
Oi, bakje kippeling zou wel lekker zijnquote:
Ik ben om 7.30 uur begonnen, dus ik vind dat wel zo'n beetje het einde van de dag ja.quote:
Dat is toch niet voor iedereen zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben om 7.30 uur begonnen, dus ik vind dat wel zo'n beetje het einde van de dag ja.
Hier zijn ze alweer bezig over zaterdag werkenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben om 7.30 uur begonnen, dus ik vind dat wel zo'n beetje het einde van de dag ja.
Akkoord.quote:
Staat de tent weer in de fik?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier zijn ze alweer bezig over zaterdag werken
ik ookquote:
ik heb jarenlang elke zaterdag gewerktquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of gebeld, maar ze kunnen mij niet bellen, want ik heb mijn telefoon uitgezet.
De groeten.
Ja, ik ook... als Zaterdagbestellerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb jarenlang elke zaterdag gewerkt
jij bent ook wel de ruggegraat van het bedrijf hequote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De receptie belt mij ook met vragen voor een ander![]()
Joe joe
Nee, nog steeds niet, dat is juist het probleemquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Akkoord.
[..]
Staat de tent weer in de fik?
Op zaterdag werken
Ik heb geen fysieke telefoon, maar we maken gebruik van een bel app op de laptop.quote:
inderdaad. en daarna ma-vr en di-za roulatie en toen werd het di-za standaard.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ook... als Zaterdagbesteller
I NEED A RAISEquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij bent ook wel de ruggegraat van het bedrijf he
bikkelquote:
Jammerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet, dat is juist het probleem
ULTRA BIKKELquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen fysieke telefoon, maar we maken gebruik van een bel app op de laptop.
Jij bent echt een keiharde zakenvrouwquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of gebeld, maar ze kunnen mij niet bellen, want ik heb mijn telefoon uitgezet.
De groeten.
Nou ja, ik was een Zaterdagbesteller die ook op de didoza werkte...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
inderdaad. en daarna ma-vr en di-za roulatie en toen werd het di-za standaard.
quote:
maar dan met extra loonquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is gewoon een dag net zoals alle andere
Ach ja, nog een paar weken.quote:
* dud0r verwijst door naar directeur van 4ebe BVquote:
Maar het voordeel is dat ik die kan uitzetten.quote:
Absoluut.quote:
herkenbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik was een Zaterdagbesteller die ook op de didoza werkte...
Dat is een vrouw en die kijkt alsof ze dagelijks spijkers naar binnen werkt als ontbijt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r verwijst door naar directeur van 4ebe BV
Had je wel een hoger uurloon.quote:
Oh dat is wel beter.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar het voordeel is dat ik die kan uitzetten.
Ik krijg wel gewoon terugbelverzoeken en dat is prima, want dat kan in mijn eigen tijd dan
25% zaterdagtoeslag ingebouwd in je uurloon en die ook gewoon doordeweeks pakkenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je wel een hoger uurloon.via het UZB helemaal, maar ik wilde gewoon in dienst, dat vond ik net wat beter.
is ze vast heel goed in spijkerpoepenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een vrouw en die kijkt alsof ze dagelijks spijkers naar binnen werkt als ontbijt.
Bij mij mag beiden, maar ik heb veel overleggen, dus dan is bellen wat minder handig dan e-mailenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat is wel beter.
Er is hier nog een best grote generatie van 'ik bel wel even snel' en ik ben meer van de generatie 'stuur maar via de mail'
Ja, ik werd dus ook in Scheveningen ingezet, terwijl dat 30 min fietsen was.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
25% zaterdagtoeslag ingebouwd in je uurloon en die ook gewoon doordeweeks pakken
Mail met voice opnames!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij mij mag beiden, maar ik heb veel overleggen, dus dan is bellen wat minder handig dan e-mailen
gezellig bij @Haagsquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond Duindorp trouwens het leukste om te bezorgen.
Ik vind dit echt iets voor Brabanders om te zeggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:54 schreef Karzai het volgende:
Als ze missen dan ben ik vissen
Als ze me zoeken dan ben ik poepen
Destijds nog gezellig met de auto bezorgen, een man zag dit en zijn ogen rolde er bijna uit.quote:
Same.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik was een Zaterdagbesteller die ook op de didoza werkte...
We hebben een clubje opgericht... kom erbij, kom erbij..quote:
Maar mensen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht... kom erbij, kom erbij..
Digitaal clubje, rustig maarquote:
dat soort mensenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Destijds nog gezellig met de auto bezorgen, een man zag dit en zijn ogen rolde er bijna uit.
"Nou, je ziet wel waar het geld heen gaat."
Ja, naar de postbezorgers, nou goed
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht... kom erbij, kom erbij..
Ja of klachten over de bezorging in de wijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat soort mensen
Net als die mensen die denken dat het zulk makkelijk en lekker werk is want lekker in de zon lopen.
Alsof het elke dag zonnig is
Ik heb hier echt het geduld niet meer voorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of klachten over de bezorging in de wijk.
Dan wilde ik een kaartje geven met de klachtenservice, maar NEE ze wilden gewoon lekker tegen mij klagen.
ja of dat JIJ het gedaan hebt! terwijl je heul die dag niet gewerkt had of die wijk gedaan hadquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of klachten over de bezorging in de wijk.
Dan wilde ik een kaartje geven met de klachtenservice, maar NEE ze wilden gewoon lekker tegen mij klagen.
Jij fietst gewoon weg?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb hier echt het geduld niet meer voor
Het was uiteraard een wijk die ik nog nooit gelopen had, maar ik had vorige week de post verkeerd bezorgd idd..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja of dat JIJ het gedaan hebt! terwijl je heul die dag niet gewerkt had of die wijk gedaan had
"JA M'N BANKPAS WAS VORIGE WEEK VERKEERD BEZORGD"quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja of dat JIJ het gedaan hebt! terwijl je heul die dag niet gewerkt had of die wijk gedaan had
bekend verhaal. maakt ook niet uit met wat het is. ik heb het met haalritten ook gehad.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was uiteraard een wijk die ik nog nooit gelopen had, maar ik had vorige week de post verkeerd bezorgd idd..
"DEZE POST IS NIET VOOR MIJ"quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"JA M'N BANKPAS WAS VORIGE WEEK VERKEERD BEZORGD"
Ja, leuk mevrouw, ik val in voor een zieke nu.
"JOUW SCHULD"
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"JA M'N BANKPAS WAS VORIGE WEEK VERKEERD BEZORGD"
Ja, leuk mevrouw, ik val in voor een zieke nu.
"JOUW SCHULD"
Ik loop/kijk vaak weg ja.quote:
Zoveel herkenning.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was uiteraard een wijk die ik nog nooit gelopen had, maar ik had vorige week de post verkeerd bezorgd idd..
In je hart ben je wel een echte duindorperquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik woon daar een behoorlijk eind vanaf, godzijdank.
Of de verkeersboetes.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:15 schreef dud0r het volgende:
Van die mensen die grappig dachten te zijn en zeggen dat je de belastingsdienst enveloppen niet hoefde te bezorgen.
En dan boos worden als je er geweigerd op zet en ze weer in je tas flikkerde
Nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
In je hart ben je wel een echte duindorper
Als het een overduidelijke grap is dan zou ik dat ook een rare actie vindenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:15 schreef dud0r het volgende:
Van die mensen die grappig dachten te zijn en zeggen dat je de belastingsdienst enveloppen niet hoefde te bezorgen.
En dan boos worden als je er geweigerd op zet en ze weer in je tas flikkerde
Heb ik wel een keer gehad maar dan met pizza's bezorgen en ik was het wel die door de wijken heen scheurde.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
bekend verhaal. maakt ook niet uit met wat het is. ik heb het met haalritten ook gehad.
want ik was dinsdag als een debiel door de wijk aan het scheuren met de auto. behalve dat ik op dinsdagmiddag niet werkte omdat ik training gaf vroeg in de avondmaar nee dat wisten ze 100% zeker.
Mensen
Eh, kutgrap kan een kutgrap terugkrijgen hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als het een overduidelijke grap is dan zou ik dat ook een rare actie vinden
Verder uiteraard een kutgrap
Was jij pizzabezorger?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik wel een keer gehad maar dan met pizza's bezorgen en ik was het wel die door de wijken heen scheurde.
Sorry not sorry, pizza's moet je warm eten, niet lauw of koud
Prima als je dat vindt hoor maar ik vind het apart om me te irriteren aan iets en om dan vervolgens hetzelfde te gaan doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, kutgrap kan een kutgrap terugkrijgen hoor.
Eh, na een tas vol blauwe brieven in een wijk waarbij driekwart in de voortuin zit: ik snap de actie.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prima als je dat vindt hoor maar ik vind het apart om me te irriteren aan iets en om dan vervolgens hetzelfde te gaan doen.
Wie is er dan beter
Dat magquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, na een tas vol blauwe brieven in een wijk waarbij driekwart in de voortuin zit: ik snap de actie.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
"DEZE POST IS NIET VOOR MIJ"
Maar uw adres staat er op.
'MAAR ZO HEET IK NIET DUS DAT MOET JE NIET HIER BEZORGEN!!"
Wij bezorgen op adres, niet op naam.
"MOET JE NIET HIER BEZORGEN!!!"
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik loop/kijk vaak weg ja.
Of ik kap mensen/gesprekken af
Doe dit laatste tijd misschien wel iets te veel hoor maar heb gewoon echt geen zin meer om me aan te passen aan mensen omdat 'zij vinden dat ik dat moet doen'. Wie denk je dat je bent
Overigens, even serieus: als mensen zeggen dat ze post weigeren, is wat dodur beschreef de juiste actie.quote:
Ja, ik wist zeker dat ik bij een adres folders naar binnen had geduwd en ze wilde gewoon extra (god mag weten waarom).quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Of gemekker dat ze de folders niet kregen, terwijl ze zelf alle shit aangenomen hadden met een "oh, laat die maar zitten hoor" omdat ze net de deur uitstapten oid.
Misschien moesten ze papier macheën?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik wist zeker dat ik bij een adres folders naar binnen had geduwd en ze wilde gewoon extra (god mag weten waarom).
Dus de volgende keer kreeg dat adres gewoon 3 stuks HAH naar binnen gekiept
Eens hoor, maar daarom zei ik 'als het een overduidelijke grap' isquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overigens, even serieus: als mensen zeggen dat ze post weigeren, is wat dodur beschreef de juiste actie.
En andersom is het dan ineens not done?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens hoor, maar daarom zei ik 'als het een overduidelijke grap' is
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Oke, ik vind dit enorm grappig, weet niet waarom
Ik doe dit ook, soms middenin een zin, totaal geen geduld meer voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]is eigenlijk gewoon een soort zelfbescherming hoor. Kan het allemaal niet aan
Ik vind het apart om zelf het gedrag te vertonen dat ik bij andere afkeur en irritant vind. Principes enzo. Maar volgens mij val ik nu gewoon in herhalingquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En andersom is het dan ineens not done?
Raar holier than thou gedrag.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En andersom is het dan ineens not done?
Raar holier than thou gedrag.
Ik doe het wel op een vriendelijke manier hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe dit ook, soms middenin een zin, totaal geen geduld meer voor.
JA IK MOET GAAN DOE WE MAILEN NOGquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe dit ook, soms middenin een zin,
Ja, ooit.. toen ik nog klein en schattig was.quote:
Ja, zeg dat dan gewoon.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien moesten ze papier macheën?
Dat mensen de deur open doen en niemand zien staan tot ze naar beneden kijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ooit.. toen ik nog klein en schattig was.
Van die veel praters ben ik na 2 zinnen helemaal kwijt dan zit ik allang weer wat anders te doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe dit ook, soms middenin een zin, totaal geen geduld meer voor.
Dit soort “lief dagboek” gebrabbel kan ik ook helemaal niks meequote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:17 schreef Ama het volgende:
Ik heb een siliconen bakmat gekocht voor in de oven zodat ik hopelijk iets heb om vet op te vangen van ovensnacks want folie blijft niet liggen en mijn ovenschaal is verneukt door dit.
Hehehe ik ben die high energy persoon waarvan je denkt 'stopt deze chick nog ooit met praten man oh man'quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van die veel praters ben ik na 2 zinnen helemaal kwijt dan zit ik allang weer wat anders te doen.
Ja, check.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zeg dat dan gewoon.
Ipv mij te beschuldigen dat ik de folders vergeten ben.
Een 4ebe vergeet gewoon zoiets niet
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit soort “lief dagboek” gebrabbel kan ik ook helemaal niks mee
Dit soort posts kan ik ook helemaal niks mee, en nu?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wandelende pizzadoos op pootjes voor de deur.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat mensen de deur open doen en niemand zien staan tot ze naar beneden kijken.
Zei je wat?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had er laatst een en die was aan het spiegelen, steeds als ik deed alsof ik aanliep dan bewoog hij mee maar dan ging ik weer stilstaan en hij ook, da fuck, ik heb hem wel gezegd dat hij hulp moest zoeken daarvoorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van die veel praters ben ik na 2 zinnen helemaal kwijt dan zit ik allang weer wat anders te doen.
Goed mental image dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wandelende pizzadoos op pootjes voor de deur.
Ik was vorige week in de ochtend veel aan het praten (gewoon de juiste collega's om mij heen) en toen dacht ik: omg.. waarom doe ik zo extravert.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe ik ben die high energy persoon waarvan je denkt 'stopt deze chick nog ooit met praten man oh man'
Maar het is prima als mensen dan niet luisteren, soms zelf beter
Ik vind lief dagboek post juist leukquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:33 schreef Ama het volgende:
Als we allemaal zouden stoppen met lief dagboek berichtjes dan is het hier snel dood.
Zou binnenlaten en een kopje thee en wat koekjes op de bank geven en Disney+ aanzetten voor haarquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wandelende pizzadoos op pootjes voor de deur.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was vorige week in de ochtend veel aan het praten (gewoon de juiste collega's om mij heen) en toen dacht ik: omg.. waarom doe ik zo extravert.
Ik vind het 95% van de tijd ook niet erg om te lezen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind lief dagboek post juist leuk
Vraagt ook niemand van jequote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als iedereen nou waarde zou hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:35 schreef Crack_ het volgende:
Als iedereen elkaar nou in zijn/haar waarde zou laten.. Oh wait
Doe niet zo raarquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:35 schreef Crack_ het volgende:
Als iedereen elkaar nou in zijn/haar waarde zou laten.. Oh wait
Ja, gewoon leuke mensen om je heen helpt welquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
hehehehe
Omdat je je op je gemak voelde?
Al doe ik denk ik vaker extravert omdat ik me juist NIET op mn gemak voel dan wel
Ik vraag me af of er iemand in deze sc is die de ander in hun waarde laatquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iedereen nou waarde wou hebben
Stiekem best wel hoor maar dat moet je een beetje leren kennen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er iemand in deze sc is die de ander in hun waarde laat![]()
Heel weinig iig. Is ook niet echt menseigen eigenschap helaas
Ik heb zo’n collega die is wat onzeker en die gaat dan achter me staan in publieke lokaties. Bv bij een klantbespreking maar ook als we met werk uitgaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had er laatst een en die was aan het spiegelen, steeds als ik deed alsof ik aanliep dan bewoog hij mee maar dan ging ik weer stilstaan en hij ook, da fuck, ik heb hem wel gezegd dat hij hulp moest zoeken daarvoor
En dit is op je 'nieuwe' werk neem ik aan? Bevalt dus goed?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon leuke mensen om je heen helpt wel![]()
Doe je dat dan om de ongemakkelijkheid te verdrijven?
Wat?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiekem best wel hoor maar dat moet je een beetje leren kennen.
Dan heb jij daar een andere definitie voor dan ikquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best lief hier hoor voor de goede verstaander.
Op van die netwerkdagen pik je de introverten er wel makkelijk uit ten opzichte van de makkelijke leuke praters.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb zo’n collega die is wat onzeker en die gaat dan achter me staan in publieke lokaties. Bv bij een klantbespreking maar ook als we met werk uitgaan.
Telkens stond die achter me, naast me, overal, werd er helemaal gek van.
Ik dacht fuckit ik ga pissen, staat die nog achter me. Ik
Zeg nou oprotten gvd laat me rustig pissen
#lief dagboek
Ja wanneer mensen dezelfde mening en visie hebben over dingen. Als dat niet het geval is dan word je afgebrandquote:
Goed lezen dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan heb jij daar een andere definitie voor dan ik
Echt nietquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wanneer mensen dezelfde mening en visie hebben over dingen. Als dat niet het geval is dan word je afgebrand
Het is de toon die de muziek maakt he.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wanneer mensen dezelfde mening en visie hebben over dingen. Als dat niet het geval is dan word je afgebrand
Als iedereen hetzelfde zou zijn met hetzelfde meningkje zou het een grote soep van gesmolten chocolade, suikerspin, cupcakes en aardbeien zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat staat hierquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is de toon die de muziek maakt he.
Het Viva forum zonder de ongesteldheidsdagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iedereen hetzelfde zou zijn met hetzelfde meningkje zou het een grote soep van gesmolten chocolade, suikerspin, cupcakes en aardbeien zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |