SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBaby darling doll face honey
Ik zou dit denk ik echt alleen doen als ik weet dat ze dit sowieso leuk vinden. Of zo'n burgertent waar je inderdaad voor 2 tientjes klaar bent. Anders nietquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Joh, het lijkt me leuk om bij tentje x te gaan eten met z'n allen, maar iedereen trakteren wordt me te duur".
Maar dat is dan in plaats van een cadeau, tenzij iemand zelf meer besluit te geven ofcurz.
Zo sta ik er nu helaas ook een beetje in. Wel sneu voor haar opzich want ze ziet echt alles wat mensen niet naar haar wens doen als afwijzingquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, die kan erin stikken dan hoor.
Betwijfel het, haar vrienden zijn ook zo. Ze is 30 maar maakt echt om de haverklap ruzie met vrienden. Dat vind ik al zo bijzonder en beetje kinderlijk als je schijnbaar niet kan praten met elkaarquote:
hier meestal pas na ruim 10 jaar vervangenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier is de boel gewoon ooit een keer gekocht en dat blijft tot het echt sterft.![]()
Ja, daarom ook de toevoeging dat het echt van de persoon afhangt. Bij m'n oma hebben we het wel eens gedaan, maar dat was ook gewoon een vooraf afgesproken bedrag.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou dit denk ik echt alleen doen als ik weet dat ze dit sowieso leuk vinden. Of zo'n burgertent waar je inderdaad voor 2 tientjes klaar bent. Anders niet
[..]
Zo sta ik er nu helaas ook een beetje in. Wel sneu voor haar opzich want ze ziet echt alles wat mensen niet naar haar wens doen als afwijzing.
[..]
Betwijfel het, haar vrienden zijn ook zo. Ze is 30 maar maakt echt om de haverklap ruzie met vrienden. Dat vind ik al zo bijzonder en beetje kinderlijk als je schijnbaar niet kan praten met elkaar
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:00 schreef Crack_ het volgende:
Zij wilde coke gebruiken op een van mijn huisfeestjes, dat wilde ik niet > ruzieOf nouja zij wilde ruzie, ik liep weg. Doei
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik zei geen hoi op werk want werk en met andere dingen bezig > ruzie
die zool ziet er wel al gebruikt uitquote:
Ja, dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zool ziet er wel al gebruikt uit
En lopen ze lekker?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had vandaag mijn nieuwe schoenen aan
scheelt wel dat je je dan zelf geen zorgen hoeft te maken of ze vies wordenquote:
Ohja, bij familie vind ik het ook sneller passendquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom ook de toevoeging dat het echt van de persoon afhangt. Bij m'n oma hebben we het wel eens gedaan, maar dat was ook gewoon een vooraf afgesproken bedrag.
Haha ja nee, zij wordt boos op mij en dan loop ik weg want ik vind dat nogal primitief. Gewoon communiceren met elkaar op normale toon of anders niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:04 schreef Flory het volgende:
Net nog een jasje besteld
laat eens zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of als je een hechte vriendengroep hebt ofzo, maar dus wel echt een "per persoon bekijken"-effect.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, bij familie vind ik het ook sneller passend
Voor uiteenlopende waarden van "vriend" danquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:00 schreef Crack_ het volgende:
Betwijfel het, haar vrienden zijn ook zo. Ze is 30 maar maakt echt om de haverklap ruzie met vrienden. Dat vind ik al zo bijzonder en beetje kinderlijk als je schijnbaar niet kan praten met elkaar
Eenvoudig bomberjack, zonder die dekbedstiksels die je zoveel ziet nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Eenvoudig bomberjack, zonder die dekbedstiksels die je zoveel ziet nu.oh nice. bij jou ook zo lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Eenvoudig bomberjack, zonder die dekbedstiksels die je zoveel ziet nu.Als ik dat zou aantrekken ben ik de marshmallow man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Truequote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of als je een hechte vriendengroep hebt ofzo, maar dus wel echt een "per persoon bekijken"-effect.
Achja, van die mensen met minstens 30 vrienden. Dat zegt ook al veelquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor uiteenlopende waarden van "vriend" dan
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik dat zou aantrekken ben ik de marshmallow man.
Oh die hebben we hier ook hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:11 schreef Crack_ het volgende:
Achja, van die mensen met minstens 30 vrienden. Dat zegt ook al veel
De tijd dat ik korte dingen droeg is al even voorbijquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de jasbomberjack is meestal kort toch?
Kennissen? Zijn vrienden hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die hebben we hier ook hoorOf 400
En nog 7000 kennissen
Van die mensen met 1300 vrienden op FB. Zoveel mensen wil ik niet eens kennen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die hebben we hier ook hoorOf 400
En nog 7000 kennissen
Wij zijn iets meer dan een jaar van fb af, mensen klagen hoe ze ons dan nu kunnen vinden, echtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die mensen met 1300 vrienden op FB. Zoveel mensen wil ik niet eens kennen.
Als ze coke snuiven op je huisfeestjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn toch pas echte vrienden als ze op je zolderkamer mogen komen?
Ga weg met je hoerendrugsquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze coke snuiven op je huisfeestje
“Wij”quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Wij zijn iets meer dan een jaar van fb af, mensen klagen hoe ze ons dan nu kunnen vinden, echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |