Soms ook even "naar links" als iemand al half in een cactus staat zodat er nog wat extra ballonnen knallenquote:Op maandag 21 maart 2022 23:29 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Nele kent maar één richting: gewoon rechtdoor blijven lopen.
Wel extreem over the top molgedragquote:Op maandag 21 maart 2022 23:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Soms ook even "naar links" als iemand al half in een cactus staat zodat er nog wat extra ballonnen knallen
Haha ja zo zitten hier meerdere spaties en leestekens die af en toe verdwijnen of juist terugkomen in de OP’squote:Op maandag 21 maart 2022 23:46 schreef noodgang het volgende:
Even een spatie toegevoegd zodat de tags in de OP weer werken
Sommige tags zijn alleen door moderators te gebruiken en leveren in een topic, geopend door een niet moderator, een niet opgemaakt stukje tekst op…quote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Haha ja zo zitten hier meerdere spaties en leestekens die af en toe verdwijnen of juist terugkomen in de OP’s
Dat zeiden ze wel vorige week, ik ben vergeten wie het was (Felipe dacht ik, maar ben niet zeker).quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Had nou 1 van deze kandidaten, naast Jens, al in het maisveld gestaan vorig jaar?
Weet ik, vandaar wat noodgang en ik zeidenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige tags zijn alleen door moderators te gebruiken en leveren in een topic, geopend door een niet moderator, een niet opgemaakt stukje tekst op…
Ik heb het daarom ook even verklaard voor de niet-moderators hier, die anders geen idee hebben waar het over gaat...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Weet ik, vandaar wat noodgang en ik zeiden
Dit inderdaad hè, komt veel leuker op beeld over als bij de nl molquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:39 schreef trui het volgende:
Het plezier van de makers van dit programma spat er ook van af he. Ik kan niet anders dan heel vrolijk worden als ik hiernaar kijk.
De presentatie en montage is ook veel 'sneller' en verrassender.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:39 schreef trui het volgende:
Het plezier van de makers van dit programma spat er ook van af he. Ik kan niet anders dan heel vrolijk worden als ik hiernaar kijk.
Dat viel me deze aflevering idd ook op. Naast dat opdrachten wél heel duidelijk worden uitgelegd ontdek je net als de kandidaten t verloop van de opdracht terwijl die gaande is. Bij WIDM is het wat meer 'Rick vertelt wat ze moeten gaan doen > vervolgens zien we ze dat 10 minuten doen'. Nog ff los van dat de opdrachten ook veel beter in elkaar zitten/spannender zijn om naar te kijken helpt dit ook echt. Als WIDM 1 'twist' heeft per seizoen is t veel, hier zijn t er vaak al meerdere per opdrachtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De presentatie en montage is ook veel 'sneller' en verrassender.
Zo zit je in de grot met de koffertjes en 'ineens' zie je een pak ballonnen door het beeld schuifelen en verschijnen er in de grot hints op het scherm. Je moet dus zelf de link tussen zaken die 2 leggen.
Of bij 'De vloer is lava' telt Gilles ineens af, moeten de kandidaten plotseling gaan rennen en moet je als kijker zelf ook omschakelen.
Dat soort 'onverwachte gebeurtenissen' en montage hebben ze niet in NL, daar is het meer die van een Socutera uitzending...
Bij WIDM is het eigenlijk meer "Rick vertelt de helft van wat ze moeten gaan doen > vervolgens zien we 10 minuten biechtstukjes waarin de kandidaten herhalen wat Rick heeft gezegd en waarin ze vertellen wat ze tijdens de opdracht hebben gedaan, met tussendoor enkele flitsen uit de opdracht"...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:36 schreef Maartel het volgende:
Bij WIDM is het wat meer 'Rick vertelt wat ze moeten gaan doen > vervolgens zien we ze dat 10 minuten doen'.
Haha ook waar!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:59 schreef Redum het volgende:
[..]
Bij WIDM is het eigenlijk meer "Rick vertelt de helft van wat ze moeten gaan doen > vervolgens zien we 10 minuten biechtstukjes waarin de kandidaten herhalen wat Rick heeft gezegd en waarin ze vertellen wat ze tijdens de opdracht hebben gedaan, met tussendoor enkele flitsen uit de opdracht"...
Gilles praat hier de opdrachten min of meer aan elkaar, in Nederland doen de kandidaten dat in de biechten.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:01 schreef Maartel het volgende:
[..]
Haha ook waar!
Ik moet hier bijna nadenken of er überhaupt biechts in zaten maar ze gebruiken ze iig functioneler en schaarser dan in nederland
Klopt. Kandidaten biechten wel afentoe vanuit hun hotelkamer meen ik, maar mogelijk alleen aan het einde (voor de test)? Hoe dan ook: echt alle keuzes die er gemaakt zijn zijn zo veel beterquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gilles praat hier de opdrachten min of meer aan elkaar, in Nederland doen de kandidaten dat in de biechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |