Ik dacht eerst dat dit Kerrolain moest voorstellen.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit Kerrolain moest voorstellen.
Iedere paar zinnen een nieuwe paragraaf leest inderdaad niet fijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die stukjes van Meeus kom ik nooit doorheen.
Precies, echte schrijvers doen het zonder alinea's.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iedere paar zinnen een nieuwe paragraaf leest inderdaad niet fijn.
Wie is het dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit Kerrolain moest voorstellen.
Victor Reinier.quote:
Godverdomme dit is toch niet normaal. Ik dacht je je een grapje maakte, maar hij heeft meerdere keren echt een alinea die uit 1 zin bestaatquote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iedere paar zinnen een nieuwe paragraaf leest inderdaad niet fijn.
Wat hebben we aan deze post zonder pics?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je Godskin Apostle kill, maar mijn Fashion Ring is zo vele malen beter.
Is dat een eufemisme voor 'kist'?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Linea recta naar gesloten inrichting
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat hebben we aan deze post zonder pics?
Koko Petalo zou nog jaloers zijn op zoveel smakeloosheid.quote:
Haha, check deze jaloezie.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koko Petalo zou nog jaloers zijn op zoveel smakeloosheid.
Ah, iemand die achter de trends aanloopt in plaats van ze zelf te dicteren. Here watch this.quote:
Nee, een discount Rennala, dat is de moeite waard.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah, iemand die achter de trends aanloopt in plaats van ze zelf te dicteren. Here watch this.
[ afbeelding ]
Fashion icon.
Niet discount, upgrade. Die had ik in een keer dood trouwens. Waardeloos mens.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, een discount Rennala, dat is de moeite waard.
Ben je al voorbij Mohg en Malenia?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet discount, upgrade. Die had ik in een keer dood trouwens. Waardeloos mens.
Noh, maar die zal ik ongetwijfeld zeer binnenkort aan de zegekar binden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ben je al voorbij Mohg en Malenia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |