Nou ja, als je niks meer kan zeggen omdat een topic op.slot zit...quote:
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:40 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Aan haar moeder lag het niet.
Alle sponsoren hebben bijgedragen. Detweeling trok alles open. Lot kreeg een glijbaan. Er was geen eenhoorntaart.
Denk je dat echt?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:45 schreef Roselyn het volgende:
Ik denk dat dat onderdeel van de deal was.
Jullie houden ze onder controle, dan zeg ik niks meer over de fanclub.
Wie weet. Alleen hier gaat ze geen poot aan de grond krijgen. Gok ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:33 schreef Snaky het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Ik denk dat ze zo in de gaten heeft dat het elders doorgaat.
Oh my, dat was vanavond ook wel wat ja. Ik volg mommyvloggers niet op Viva, maar ben even naar dat topic geracet want die uithaal was heel duidelijk daarnaar gerichtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:29 schreef Nexpreszo het volgende:
Die Kyra (Elgersma) weet zichzelf ook wel aimabel te presenteren hè? Not.
Ik zit vooral te wachten op het moment dat Wendy weer in een low schiet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:09 schreef Ditje het volgende:
[..]
Oh my, dat was vanavond ook wel wat ja. Ik volg mommyvloggers niet op Viva, maar ben even naar dat topic geracet want die uithaal was heel duidelijk daarnaar gericht
Tattoo van Wendy vind ik zelf niet mooi, maar wel bij haar passen
Het zou me niks verbazen. De linkjes waren ook per direct uit haar highlights.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:45 schreef Roselyn het volgende:
Ik denk dat dat onderdeel van de deal was.
Jullie houden ze onder controle, dan zeg ik niks meer over de fanclub.
Geef het een paar weken en ze zijn daar weer terug bij afquote:Op woensdag 23 maart 2022 06:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen. De linkjes waren ook per direct uit haar highlights.
Maar het kan ook andersom. Misschien hebben de mods haar wel gevraagd om te stoppen met opruien in ruil voor strengere moderatie?
Kan ook. Maar het lijkt me hoe dan ook geen toeval.quote:Op woensdag 23 maart 2022 06:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen. De linkjes waren ook per direct uit haar highlights.
Maar het kan ook andersom. Misschien hebben de mods haar wel gevraagd om te stoppen met opruien in ruil voor strengere moderatie?
Sowieso niet neequote:Op woensdag 23 maart 2022 09:46 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Kan ook. Maar het lijkt me hoe dan ook geen toeval.
Ook dat skelterachtige ding? Ik dacht al, dat zal vast gesponsord zijn zo'n lelijk ruimte innemend dingquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:06 schreef BettyBoop82 het volgende:
Jemig, is nou echt álles aan Jetje haar verjaardag gesponsord?! Echt álles?! Oh nee de eenhoorntaart niet….die zou mama zelf regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |