quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Vannacht ook nog een uurtje minder qua tijd. Wat een drama dit.
Bedoel je niet 2 maanden geleden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:59 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Dat is gelul. Ze doen niks. Ze waren niet aan het bijlezen, ze zijn niet in overleg.
Ze hopen nog steeds dat het overwaait. Doei.
We zijn op hetzelfde punt als 2 (?) jaar geleden? Toen werd er een topic geopend over of je over (wannabe) BNers mag roddelen op het forum. De mening was duidelijk: Ja, daar is een forum voor.
En nu weer dit gezeik.
En die forumfossielen zijn ook achterbaks zeg. Gelukkig zijn er ook genoeg anderen tegenwoordig.
Zo, dat is eruit.
Heel bijzonder, het woord strontvlieg zag ik op viva terugkomen door onze vriendin walkingon.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:13 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Irritante strontvlieg is het die continu weer terugkomt die lopend op de zon.
Maar inderdaad, dat onbeschofte filmen van andere kinderen die aan het afzwemmen zijn. Dat mens leeft zo in haar eigenlijk bubbel dat ze er geen moment bjj stilstaat hoe not done dat is.
We hebben het op het moment met name over Annemarie, die 2 jaar geleden met haar (grote) gezin meedeed aan Waar doen ze het van.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:00 schreef Sfancta het volgende:
Over welke familievloggers gaat dit topic?
Moet helaas soms ook meekijken, en dan is het vooral de Bellinga, een buitenlandse familie hier in NL, een drieling etc.
Ja ze probeert mij uit te lokken, kinderachtig om dit forum daar weer bij te betrekken. Dat is precies wat ze doet, uitlokken, zuigen en chaos creëren.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:01 schreef Snaky het volgende:
[..]
Heel bijzonder, het woord strontvlieg zag ik op viva terugkomen door onze vriendin walkingon.
Het prettige is dat men hier behoorlijk tolerant is, en dat de vloggers hier geen invloed hebben. Mijn mooiste wraak is hier nog eerlijker te zijn over wat ik vind.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ja ze probeert mij uit te lokken, kinderachtig om dit forum daar weer bij te betrekken. Dat is precies wat ze doet, uitlokken, zuigen en chaos creëren.
In je profiel. Onderaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:10 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Het prettige is dat men hier behoorlijk tolerant is, en dat de vloggers hier geen invloed hebben. Mijn mooiste wraak is hier nog eerlijker te zijn over wat ik vind.
Kan ik hier ook zo'n leuk motto nemen BTW? Heb op Viva de mijne net weer aangepast.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:10 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Het prettige is dat men hier behoorlijk tolerant is, en dat de vloggers hier geen invloed hebben. Mijn mooiste wraak is hier nog eerlijker te zijn over wat ik vind.
Kan ik hier ook zo'n leuk motto nemen BTW? Heb op Viva de mijne net weer aangepast.
Dat was een half jaar geledenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:59 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Dat is gelul. Ze doen niks. Ze waren niet aan het bijlezen, ze zijn niet in overleg.
Ze hopen nog steeds dat het overwaait. Doei.
We zijn op hetzelfde punt als 2 (?) jaar geleden? Toen werd er door de mods een topic geopend over of je over (wannabe) BNers mag roddelen op het forum. De mening was duidelijk: Ja, daar is een forum voor.
En nu weer dit gezeik.
En die forumfossielen zijn ook achterbaks zeg. Gelukkig zijn er ook genoeg anderen tegenwoordig.
Zo, dat is eruit.
Er leest iemand mee hier die het op zichzelf betrekt.quote:
Er was ooit een topic (zeker al wel jaren geleden denk ikquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:17 schreef Brokkel het volgende:
Ik zou al heel blij worden van een avator hier.
Dat is ook heel simpel te doen in Paint.quote:Op zondag 27 maart 2022 08:09 schreef June. het volgende:
[..]
Er was ooit een topic (zeker al wel jaren geleden denk ik) dat iemand een een plaatje aanleverde en een fokker deze voor je aanpaste qua grootte etc.
Ja klopt, zal nu wel veel makkelijker zijn. Maar bijvoorbeeld ook een gifje maken van een video bijvoorbeeld, maar dat zal nu ook wel online kunnen ergens.quote:Op zondag 27 maart 2022 08:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is ook heel simpel te doen in Paint.
Oh wat stom!quote:Op zondag 27 maart 2022 10:03 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb geresized en alles, maar hij blijft te groot, zegt ie.
Even op je naam klikken rechtsboven en dan opties en dan signatures aanzetten.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:08 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik dacht dat ik een motto had maar zie 'm niet.
Ik deed het in Photoshop, maar dat heb je waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:03 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb geresized en alles, maar hij blijft te groot, zegt ie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |