abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204226706
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 11:44 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Ah ja gewoon dicht die stomme topics. Kan het gezeik zich verplaatsen naar een ander topic. Of naar actueel.
Alleen in napraat mag alles gezegd worden.
En dat hebben ze destijds afgedwongen met een hoop gemekker :X
pi_204226764
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 11:42 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik vraag me bij AM af of ze niet weemoedig terugkijkt op de tijd dat buitenstaanders nog geen mening hadden over ze.
Dat ze nog gewoon een (groot) gezin waren. Dat ze na.haar afstuderen een baan had kunnen vinden in haar vakgebied. Ik kan me gewoon bijna niet voorstellen dat je nu naar je gezin kijkt en blij bent met waar je mee bezig bent. Kinderen die mee worden gesleept naar hier en daar. In outfits die te zien moeten zijn want sponsordeal.
Het lijkt me oprecht geen fijn besef.
En ja het lijkt leuk, al die gratis meuk. Dure kleding, mooi speelgoed. Maar het is een enorme overdaad. Ze hadden met veel minder ook genoeg gehad, en dan hadden ze het gewoon zelf kunnen betalen.
Ik denk het niet. Ze is zo meegesleept in het hele gebeuren van influencen, op tv komen etc. dat ze er tot haar nek inzit. Hoe kom je er weer los van en hoe ga je dan weer om met minder inkomen? Ik zie het niet 1,2,3 gebeuren.
pi_204227435
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 13:34 schreef Shuri het volgende:

[..]
Haha precies wat ik dacht!
pi_204227448
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:30 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Haha precies wat ik dacht!
Ah, dat heb ik (niet) gemist haha.
Let the games begin...
pi_204227960
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 13:34 schreef Shuri het volgende:

[..]
Juist.
Heel veel gemekker.
pi_204230595
God God. Walkingon die de rest beschuldigt van drammen.
Ugh.

Erg leuk als je kind afzwemt tegelijk met die van AM. Meteen lekker vol in beeld in badkleding. Echt, zou niemand haar daar nou op aanspreken?
Let the games begin...
pi_204230790
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef Nexpreszo het volgende:
Ugh.

Erg leuk als je kind afzwemt tegelijk met die van AM. Meteen lekker vol in beeld in badkleding. Echt, zou niemand haar daar nou op aanspreken?
Irritante strontvlieg is het die continu weer terugkomt die lopend op de zon.

Maar inderdaad, dat onbeschofte filmen van andere kinderen die aan het afzwemmen zijn. Dat mens leeft zo in haar eigenlijk bubbel dat ze er geen moment bjj stilstaat hoe not done dat is.
pi_204231076
Niemand durft iets te zeggen.

Ze plaatst nog even linkjes naar kleding van ot en sien. Shirtje voor Guus, heel betaalbaar: 35 euro.
Gewoon een heel simpel, effen polootje. Sta je dan zo ver van de realiteit?
Let the games begin...
pi_204232103
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 19:28 schreef Nexpreszo het volgende:

Ze plaatst nog even linkjes naar kleding van ot en sien. Shirtje voor Guus, heel betaalbaar: 35 euro.
Als ze het zelf had moeten kopen, dan weet ik vrij zeker dat ze dit te duur gevonden zou hebben. Met haar duurzame kijk op kleding, veel tweedehands etc…
  zaterdag 26 maart 2022 @ 20:31:55 #210
208890 June.
Seriously?
pi_204232373
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 19:28 schreef Nexpreszo het volgende:

Daar snap ik ook helemaal niets van nee..
Shine bright like a diamond.
pi_204232449
En misschien ligt het aan mij, maar de V mods willen de brandhaard zoeken. Wat dachten ze ervan om die eens bij de vloggers te zoeken? Die plaatsen allerlei links en verwijzingen en sindsdien is het mis en krijgen we van die stoorzenders als lopenopzonnestraaltjes. -O-
  zaterdag 26 maart 2022 @ 20:43:03 #212
208890 June.
Seriously?
pi_204232632
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 20:34 schreef Danielle_ het volgende:
En misschien ligt het aan mij, maar de V mods willen de brandhaard zoeken. Wat dachten ze ervan om die eens bij de vloggers te zoeken? Die plaatsen allerlei links en verwijzingen en sindsdien is het mis en krijgen we van die stoorzenders als lopenopzonnestraaltjes. -O-
Ik heb die Sanne een paar keer gerapporteerd vanwege offtopic en doorzeuren. Ik verwachte eigenlijk dat haar post werd verwijderd oid, maar er gebeurde dus helemaal niets. Er is daar gewoon te weinig mankracht om alles bij te houden. Worden ze nogsteeds betaald eigenlijk?
pi_204232836
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 20:43 schreef June. het volgende:

[..]
Ik heb die Sanne een paar keer gerapporteerd vanwege offtopic en doorzeuren. Ik verwachte eigenlijk dat haar post werd verwijderd oid, maar er gebeurde dus helemaal niets. Er is daar gewoon te weinig mankracht om alles bij te houden. Worden ze nogsteeds betaald eigenlijk?
Sanne is ook een hele hardnekkige, die heeft volgens mij al lang recht op een perma met het steeds negeren van haar ban. Over wel of niet betaald worden durf ik niets te zeggen. Ik vind het vervelend voor de mods hoor, dat ze te maken hebben met onderbezetting. Maar het verhaal dat ze tijd nodig hebben om dingen op te lossen en de brandhaard te kunnen zoeken ipv brandjes te blussen vind ik flauw. De oorzaak lijkt me vrij duidelijk. Daarbij gebeurt het hele brandjes blussen ook helemaal niet. Heel af en toe wordt er war verwijderd na een of twee dagen, maar dat is het dan ook…
  zaterdag 26 maart 2022 @ 21:02:24 #214
208890 June.
Seriously?
pi_204233150
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 20:50 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Sanne is ook een hele hardnekkige, die heeft volgens mij al lang recht op een perma met het steeds negeren van haar ban. Over wel of niet betaald worden durf ik niets te zeggen. Ik vind het vervelend voor de mods hoor, dat ze te maken hebben met onderbezetting. Maar het verhaal dat ze tijd nodig hebben om dingen op te lossen en de brandhaard te kunnen zoeken ipv brandjes te blussen vind ik flauw. De oorzaak lijkt me vrij duidelijk. Daarbij gebeurt het hele brandjes blussen ook helemaal niet. Heel af en toe wordt er war verwijderd na een of twee dagen, maar dat is het dan ook…
Ja, dat heeft gewoon geen zin. Hier kan heel veel, maar als het uit de bocht vliegt dan is de post zo aangepast.
pi_204233436
Ik heb me de moeder gestaft in deel 10 voor die Sanne. Maar ook anderen, weet even niet meer wie. Iedereen die negatief forumde, door bleef zeiken over postgedrag van de forummers en hinderlijk off-topic.

Het hielp geen zier.

En toen kwam er een slotje. Idioot gedoe.
pi_204233514
Leuk dat de meiden hun B hebben gehaald! Verder werd er weer lekker gestookt: hottub en bbq. Wendy heeft het rijk alleen en Debbie ziet er prachtig uit in haar jurk. Om Priscilla moest ik weer hardop lachen. Wat een heerlijk mens!
pi_204233610
Als ze gewoon de boel hadden bijgehouden was er niks aan de hand geweest. Ben dat gezeur over te weinig tijd vanwege de vloggers wel een beetje zat.
Er gaat op entertainment niks veranderen, ze wachten tot de storm overgaat.
Het is alleen een goedlopend topic, en er is een hoop om je aan te ergeren, dus die storm gaat niet liggen.
Let the games begin...
pi_204233656
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 21:13 schreef Brokkel het volgende:
Leuk dat de meiden hun B hebben gehaald! Verder werd er weer lekker gestookt: hottub en bbq. Wendy heeft het rijk alleen en Debbie ziet er prachtig uit in haar jurk. Om Priscilla moest ik weer hardop lachen. Wat een heerlijk mens!
Pris schilderde met witte verf vandaag, ik was in shock! Haha. Idd heerlijk mens!
  Moderator / Colorchick zaterdag 26 maart 2022 @ 21:43:04 #219
382129 crew  Donna
pi_204234330
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 21:16 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Pris schilderde met witte verf vandaag, ik was in shock! Haha. Idd heerlijk mens!
Zij zelf ook in shock haha.
  Moderator / Colorchick zaterdag 26 maart 2022 @ 21:44:50 #220
382129 crew  Donna
pi_204234367
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 21:11 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb me de moeder gestaft in deel 10 voor die Sanne. Maar ook anderen, weet even niet meer wie. Iedereen die negatief forumde, door bleef zeiken over postgedrag van de forummers en hinderlijk off-topic.

Het hielp geen zier.

En toen kwam er een slotje. Idioot gedoe.
Ik begin te denken dat het staffen van Sanne en Walking tot het slotje geleid heeft.
Te idioot voor woorden. De vaste schrijvers vragen hulp omdat idioten het topic verpesten en krijgen vervolgens zelf het deksel op de neus.
pi_204234585
Nee, je snapt het niet. We moeten de mods wat tijd geven.

Koekoek.
pi_204234639
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef Nexpreszo het volgende:
Ugh.

Grappig ja die walkingon
Dat is verdorie een van de veroorzakers van het gezeik.
pi_204234644
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 21:44 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik begin te denken dat het staffen van Sanne en Walking tot het slotje geleid heeft.
Te idioot voor woorden. De vaste schrijvers vragen hulp omdat idioten het topic verpesten en krijgen vervolgens zelf het deksel op de neus.
Ja daar lijkt het wel op. Maar aangezien daar niet op gereageerd werd, blijkt wel dat er helemaal niet meegelezen werd.
Dat dagenlange gelul over ik ben nog aan het bijlezen, heb ook nog een gezin kwam me de neus uit. En nu is het onze schuld dat ze zo druk met het vloggerstopic zijn en daarom geen tijd hebben om elders te moderenen.
Joh, het modereerbeleid is al langer stuk.
En als je vanwege werk en gezin te weinig tijd hebt om te modereren, dan bedank je voor de functie.
  Moderator / Colorchick zaterdag 26 maart 2022 @ 21:59:27 #224
382129 crew  Donna
pi_204234703
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 21:54 schreef Brokkel het volgende:

Koekoek.
Vannacht ook nog een uurtje minder qua tijd. Wat een drama dit.
pi_204234718
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 21:54 schreef Brokkel het volgende:

Koekoek.
Dat is gelul. Ze doen niks. Ze waren niet aan het bijlezen, ze zijn niet in overleg.
Ze hopen nog steeds dat het overwaait. Doei.

We zijn op hetzelfde punt als 2 (?) jaar geleden? Toen werd er door de mods een topic geopend over of je over (wannabe) BNers mag roddelen op het forum. De mening was duidelijk: Ja, daar is een forum voor.
En nu weer dit gezeik.
En die forumfossielen zijn ook achterbaks zeg. Gelukkig zijn er ook genoeg anderen tegenwoordig.

Zo, dat is eruit.
O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')