quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Of geen zin in Thailand. Persoonlijk ook behoefte om naar Azië of Afrika te gaan.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Jeetje wat een opmerking...misschien heeft ze gewoon het geld niet om net als jij naar Thailand te gaan.
19quote:Op maandag 21 maart 2022 19:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dan zal ze wel heul erg lang droog staan
Dan zal ze wel heel goed zijn..quote:Op maandag 21 maart 2022 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Werkzoekende onderwijs? Dacht dat er personeelstekort was.
Op die leeftijd is een jaar nog een eeuwigheidquote:Op maandag 21 maart 2022 19:56 schreef DKUp het volgende:
19
Ze was een jaar single
Dan ben je wel wanhopig
Füssen!quote:Op maandag 21 maart 2022 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Wat was dat Duitse plaatsje, ik versta niks vanavond.
Lekker aan de Disney+ onze prinses @Pisces29quote:Op maandag 21 maart 2022 19:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld en stiekum ook Disney en Star Wars kijken.
Ik hoop niet dat ze met haar gender-indentiteit in de knoop zit door dit programmaquote:Op maandag 21 maart 2022 19:59 schreef DKUp het volgende:
Lekker aan de Disney+ onze prinses @Pisces29
Even gekeken, lijkt mij ook wel leuk. Alleen 7 uur rijdenquote:
40-45 minuten is ook wel kort om elkaar te leren kennen.quote:
Ze is straks vast ook aan de HBO MAX en Disney+quote:Op maandag 21 maart 2022 20:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze met haar gender-indentiteit in de knoop zit door dit programma
Deze referentie is heerlijk subtiel.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
40-45 minuten is ook wel kort om elkaar te leren kennen.
Heerlijk toch. Dagje Trier als tussenstopquote:Op maandag 21 maart 2022 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even gekeken, lijkt mij ook wel leuk. Alleen 7 uur rijden
Melkboer Shoarmatentmeneerquote:Op maandag 21 maart 2022 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Jelle is geboren als Ibrahim el Watabi of zoiets.
First Dates heeft blijkbaar niet zo'n groot budget. Sergio moest het ook al een heel seizoen met één pak doen.quote:
Of de Romantische strasse volgen. Lijkt mij ook best leuk, al is het geen Thailand. Zet het ook op de lijst, toch nuttig dat First dates!quote:Op maandag 21 maart 2022 20:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Dagje Trier als tussenstop
VBL ON TOURquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mooi dat een hoop VBL-coryfeeën dit topic inmiddels weten te vinden.
Welke andere? @bloodymary1 ? De hond van Lenny geadopteerd. Haar ui bewoog niet volgens mij. Die heb ik toen gefinetuned en ook zelf tijdelijk gekozen om de avondklok te omzeilen. Duh.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom heb jij dezelfde ui als die andere user?
Jij zou een goede mod zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:44 schreef Fosive het volgende:
[..]
Als je de mention via een edit erin zet krijgt de geadresseerde geen melding
Giechelende mannen mogen van een flatgebouw gegooid worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Ik hou ontzettend veel van chocola, mag eigenlijk niet, *hihi*
Komt @bloodymary1 goed wegquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:44 schreef Fosive het volgende:
[..]
Als je de mention via een edit erin zet krijgt de geadresseerde geen melding
Dit was dr Annequote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Giechelende mannen mogen van een flatgebouw gegooid worden.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Giechelende mannen mogen van een flatgebouw gegooid worden.
Danny van de Beek, Van de Beek, Daaaaaaanny van de Beheek!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:47 schreef Coco het volgende:
Danny kan zo meedoen in een Guy Ritchie film.
@Nine vindt dit een leuke ontwikkeling.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Coltruien zijn wel hip, zie ze vrijwel elke uitzending!
Is al tijden zo, vooral bij homosensuelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Coltruien zijn wel hip, zie ze vrijwel elke uitzending!
Hoeveel zout doe jij op je vis?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:49 schreef Joop_W het volgende:
Lust zelf alleen vissticks van de visafdeling.
Ook Anne: “Je bent echt heel raar als je geen ei lust.”
Nein, it's Nine.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:49 schreef Bugno3 het volgende:
@:Nine vindt dit een leuke ontwikkeling.
(Geen idee of dit de juiste Nine is overigens.)
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Punt vergeten blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Is al tijden zo, vooral bij homosensuelen.
Met haar dikke kop.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:49 schreef Joop_W het volgende:
Lust zelf alleen vissticks van de visafdeling.
Ook Anne: “Je bent echt heel raar als je geen ei lust.”
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jij vindt de gaydates het leukst?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Is al tijden zo, vooral bij homosensuelen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:52 schreef Bolasie het volgende:
Henk mist alweer DE VONK
Op naar de derde uitzending!
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Oeh bij Chynna komt vast de hoe zie jij jezelf over 5 jaar vraag.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Beetje teveel steroiden wat mij betreft. HGH-kaakje, nee niks voor mij.
Sommige dingen wil je helemaal niet wetenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:00 schreef Poefbank het volgende:
Wat zijn dit voor verschrikkelijke kelderbouwers dan
Ik was meer van Callisto.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed naar dat lijf. Hoekig en lomp. Weinig verfijning.
Dit is uitstekend.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik was meer van Callisto.
[ afbeelding ]
Ik kreeg daar vroeger wel een stijfje vanquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed naar dat lijf. Hoekig en lomp. Weinig verfijning.
Die heeft de tand des tijds niet goed doorstaanquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik was meer van Callisto.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |