quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Of geen zin in Thailand. Persoonlijk ook behoefte om naar Azië of Afrika te gaan.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Jeetje wat een opmerking...misschien heeft ze gewoon het geld niet om net als jij naar Thailand te gaan.
19quote:Op maandag 21 maart 2022 19:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dan zal ze wel heul erg lang droog staan
Dan zal ze wel heel goed zijn..quote:Op maandag 21 maart 2022 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Werkzoekende onderwijs? Dacht dat er personeelstekort was.
Op die leeftijd is een jaar nog een eeuwigheidquote:Op maandag 21 maart 2022 19:56 schreef DKUp het volgende:
19
Ze was een jaar single
Dan ben je wel wanhopig
Füssen!quote:Op maandag 21 maart 2022 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Wat was dat Duitse plaatsje, ik versta niks vanavond.
Lekker aan de Disney+ onze prinses @Pisces29quote:Op maandag 21 maart 2022 19:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld en stiekum ook Disney en Star Wars kijken.
Ik hoop niet dat ze met haar gender-indentiteit in de knoop zit door dit programmaquote:Op maandag 21 maart 2022 19:59 schreef DKUp het volgende:
Lekker aan de Disney+ onze prinses @Pisces29
Even gekeken, lijkt mij ook wel leuk. Alleen 7 uur rijdenquote:
40-45 minuten is ook wel kort om elkaar te leren kennen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |