Hoezeequote:
Sletquote:Op maandag 21 maart 2022 16:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja hallo, weet jij met hoeveel mensen ik heb geTC'd back in the days? HELP ME DAN
Dat je 't ff weetquote:
Kwam deze lijst tegen van de meet:quote:
aeque en Pluff waren van de partijquote:Wie komen er zeker:
Cue_ +vriendin
El_Thijs
Yvie_lu
LovelyLady
artelligence
-Strawberry-
yats
Californium
HostiMeister
teinbrein
Bart
Harmankardon
johannes_vermeer
Inolvidable
HeatWave
Wie komen er misschien:
MissBliss
Royco1
Godshand
Amarantha
Memento-Mori
Pluff
aeque
Nee, ben liev nuquote:
niet te liev toch?quote:
Wat een godennamen staan hier bij.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:23 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Kwam deze lijst tegen van de meet:
[..]
aeque en Pluff waren van de partij
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:23 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Kwam deze lijst tegen van de meet:
[..]
aeque en Pluff waren van de partij
Tuulk nie. Hard geworden, no pun. Moest wel :$quote:
de helft zegt me niksquote:Op maandag 21 maart 2022 19:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, they were
Sommige namen zijn wel weggevaagd voor me hoor. Sws is alles een beetje wazig omtrent die meet in m'n hoofd :$
toch een beetje punquote:Op maandag 21 maart 2022 19:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tuulk nie. Hard geworden, no pun. Moest wel :$
Misschien toch. Veel eelt gekweektquote:
Yatsquote:Op maandag 21 maart 2022 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een godennamen staan hier bij.
Als alles nu maar wat helderder isquote:Op maandag 21 maart 2022 19:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, they were
Sommige namen zijn wel weggevaagd voor me hoor. Sws is alles een beetje wazig omtrent die meet in m'n hoofd :$
Wat jou betreft zou ik 't nog steeds niet weten. Ik breek m'n hoofd eroverquote:Op maandag 21 maart 2022 19:37 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Als alles nu maar wat helderder is
Ik ben geen bekende Fok!ker.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat jou betreft zou ik 't nog steeds niet weten. Ik breek m'n hoofd erover
Verder wel, ja
Jaquote:Op maandag 21 maart 2022 19:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yw :$
[..]
Maarrrr. Ben je een kloon?
en jaquote:Op maandag 21 maart 2022 19:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yw :$
[..]
Maarrrr. Ben je een kloon?
jouw naam staat ook niet op de lijstquote:
Ik denk dat ie die als tweede wou quoten, dus ik zet in op ja. En nu wor'k heulmaal gekquote:
Ja ik ookquote:Op maandag 21 maart 2022 19:47 schreef Dqod het volgende:
HNNNNNNNGGGGG
[..]
Ik denk dat ie die als tweede wou quoten, dus ik zet in op ja. En nu wor'k heulmaal gek
Oh kut. Maar dat klopt.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:47 schreef Dqod het volgende:
HNNNNNNNGGGGG
[..]
Ik denk dat ie die als tweede wou quoten, dus ik zet in op ja. En nu wor'k heulmaal gek
Ok :$quote:Op maandag 21 maart 2022 19:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik ook
Doe je toch lekker gek joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Nice goingquote:
Art of tein?quote:Op maandag 21 maart 2022 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk dat ik weet wie Astro_boy is
Whisper it to mequote:Op maandag 21 maart 2022 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zet in op artquote:
Knnnnggggrrttt teeheheheheheeeequote:Op maandag 21 maart 2022 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pssspsspsss*fluistertinDM*
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Phoebequote:Op maandag 21 maart 2022 20:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Knnnnggggrrttt teeheheheheheeee
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:36 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik kom terug! Woon al 7 jaar in Amsterdam
Neuquote:Op maandag 21 maart 2022 20:41 schreef scrupuleus het volgende:
Ga weg uit Overijssel
Komt te dichtbij zo
:’(quote:Op maandag 21 maart 2022 20:41 schreef scrupuleus het volgende:
Ga weg uit Overijssel
Komt te dichtbij zo
Amsterdam is zeker leuk! Ga het ook missen. Maar Zwolle gaat ook (weer) leuk zijn. En groter wonen dan nu haha…quote:
Met je meisje?quote:Op maandag 21 maart 2022 20:46 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Amsterdam is zeker leuk! Ga het ook missen. Maar Zwolle gaat ook (weer) leuk zijn. En groter wonen dan nu haha…
Jij hebt waarschijnlijk iedereen geknuffeld op die meet. Als de slet die je bentquote:
Dan dénk ik dat ik voldoende weetquote:Op maandag 21 maart 2022 20:46 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Weet ik niet meer? Denk het welKan me wel herinneren dat je sowieso van het knuffelen was.
Ben met vervroegd pensioen eh :$quote:Op maandag 21 maart 2022 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk iedereen geknuffeld op die meet. Als de slet die je bent
Jij was ook niet op die meet en zover weg, daar helemaal op Maltaquote:
Ja hallo, jij gaat zover weg wonenquote:
Daar woon ik heul niet meer joh.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij was ook niet op die meet en zover weg, daar helemaal op Malta
Ja kom dan gewoon hier johquote:Op maandag 21 maart 2022 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja hallo, jij gaat zover weg wonen
Nee maar toen welquote:Op maandag 21 maart 2022 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar woon ik heul niet meer joh.
[..]
Ja kom dan gewoon hier joh
quote:
Portoquote:Op maandag 21 maart 2022 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee maar toen wel
Waar woon je nou dan, Barbje
ECHT HEquote:
Ja, da's ook nie ff om de hoek eh?quote:
Leeuuuk!quote:
Jamaarquote:Op maandag 21 maart 2022 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar woon ik heul niet meer joh.
[..]
Ja kom dan gewoon hier joh
Ja, ik heb ook wel wat nostalgische gevoelens nu ik weet wie Astro_boy isquote:Op maandag 21 maart 2022 21:03 schreef Dqod het volgende:
Ik voel me nu zo
[ afbeelding ]
door dit topic. Wederom vooral door alle nostalgie
Dat kan ik nooit meer vergeten. Zoveel liefde, zonder gekkigheid. Het verwarmt m'n hart nog steedsquote:Op maandag 21 maart 2022 21:04 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dit moest in navragen. Je weet meer dan ik haha. Mijn geheugen is een zeef.
2 1/2 uur ipv 3 uur vliegen. It's something.quote:
Echt ehquote:Op maandag 21 maart 2022 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel wat nostalgische gevoelens nu ik weet wie Astro_boy is
It is, it isquote:
It ís beautifulquote:Op maandag 21 maart 2022 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
2 1/2 uur ipv 3 uur vliegen. It's something.
Plus een kwartiertje lopen naar dit uitzicht. Worth it.
[ afbeelding ]
Ik weet het nog steeds nietquote:Op maandag 21 maart 2022 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel handjes boven de dekens hèquote:Op maandag 21 maart 2022 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
Vanavond lig ik happykirrend rond te rollen in m'n bed, voordat ik ga slapen
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke onbevlekte Mariaquote:Op maandag 21 maart 2022 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel handjes boven de dekens hè
Leg ze standaard op m'n nachtkastjequote:Op maandag 21 maart 2022 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel handjes boven de dekens hè
Goed!quote:
Omg omg omgquote:Op maandag 21 maart 2022 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed!Ze hebben nu een mensenbabyzusje, daar zijn ze best wel schattig mee, ookal houden ze nog een beetje afstand
quote:
Ja, vindt vooral Nala lastigquote:Op maandag 21 maart 2022 21:12 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Omg omg omg![]()
Nu moeten ze liefde delen
Nee, ik rop ze er gewoon af, leg ze op 't kastje en daarnaast ligt een tube bison kit voor de volgende ochtendquote:Op maandag 21 maart 2022 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed zo. In de duimschroeven?
Ah, ja, dat kan ookquote:Op maandag 21 maart 2022 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik rop ze er gewoon af, leg ze op 't kastje en daarnaast ligt een tube bison kit voor de volgende ochtend
Extra catnip op de krabpaal 😂quote:Op maandag 21 maart 2022 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, vindt vooral Nala lastig
En jouw bed is een iron maiden?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik rop ze er gewoon af, leg ze op 't kastje en daarnaast ligt een tube bison kit voor de volgende ochtend
Nee, want maidens waren mijn main sin, remember? :$quote:
Ah, ja. Waar heb je de badkamer dan nu?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:14 schreef Dqod het volgende:
Daarnaast heb ik een inloopkast met kuisheidsgordels en tasers
Weggegooid, vond 'm stom :$quote:Op maandag 21 maart 2022 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, ja. Waar heb je de badkamer dan nu?
Haha, baby is 4 maandenquote:Op maandag 21 maart 2022 21:17 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Maar eh, hoe lang al? Kan ik je nog feliciteren of is het al zooooo lang geleden?
Er zit een klein edoch significant verschil tussen een maid en een iron maiden.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, want maidens waren mijn main sin, remember? :$
Gewoon een maiden fair, maar dan in iron toch? Zoiets?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zit een klein edoch significant verschil tussen een maid en een iron maiden.
Ah maandje jonger dan mijn neefje. Wat leuk!quote:Op maandag 21 maart 2022 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, baby is 4 maandenGisteren in de supermarkt feliciteerde een compleet vreemde me ook nog, dus blijkbaar kan het nog
[ afbeelding ]
Maar srs, het blijft wel een enorm stomme plek vind ikquote:
Goed om te lezenquote:Op maandag 21 maart 2022 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn leventje loopt fijntjes atm, heel fijntjes. Het kan nog fijner, maar daar werk ik hard naartoe
Hier word ik blij vanquote:Op maandag 21 maart 2022 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon een maiden fair, maar dan in iron toch? Zoiets?
Nee, ik hou op
Mijn leventje loopt fijntjes atm, heel fijntjes. Het kan nog fijner, maar daar werk ik hard naartoe
Nice! Je neefje heeft wel een vet toffe oomquote:Op maandag 21 maart 2022 21:20 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ah maandje jonger dan mijn neefje. Wat leuk!
Ja, ik snap ook niet waarom ze het in sommige huizen zo bouwenquote:Op maandag 21 maart 2022 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar srs, het blijft wel een enorm stomme plek vind ik
Echt ehquote:Op maandag 21 maart 2022 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice! Je neefje heeft wel een vet toffe oom
[..]
Ja, ik snap ook niet waarom ze het in sommige huizen zo bouwen
Hahaha, tegen de tijd dat je ze allebei open hebt slaat de tussendeur dicht?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
K zou bijna denken dat ze tijdens het bedenken een pilletje slikken ofzo
En nog een klaagzang daarover; probeer de voor én achterdeur maar eens tegelijkertijd open te zetten hier.
Slaat.Nergens.Op
Maar het bos. bohhhhh
Ja joh, je schrikt je de pleurisquote:Op maandag 21 maart 2022 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, tegen de tijd dat je ze allebei open hebt slaat de tussendeur dicht?![]()
Dat heb ik in mijn huis hier ook. En in mijn vorige huis hier in Amersfoort ook trouwens
Woon je in Amersfoort nu? Stond ook in onze Funda-lijst. Naast Amsterdam, Haarlem, Utrecht en Zwollequote:Op maandag 21 maart 2022 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, tegen de tijd dat je ze allebei open hebt slaat de tussendeur dicht?![]()
Dat heb ik in mijn huis hier ook. En in mijn vorige huis hier in Amersfoort ook trouwens
Of ik heb gewoon twee toffe neefjesquote:Op maandag 21 maart 2022 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nice! Je neefje heeft wel een vet toffe oom
Ik hoop het. En daar waar ik heenga wanneer het hier klaar is, hoop ik 't ook niet. Kan dat niet handelenquote:Op maandag 21 maart 2022 21:37 schreef Vaiana het volgende:
Onze zitten haaks. Maar hij slaat nog steeds dicht hoor.
Misschien ligt het aan Amersfoort…
Als man niet in Rotterdam had gewerkt, had ik ook best bij mijn werk in Deventer in de buurt willen wonen. Zouden deuren daar niet dichtwaaien?
Niet lijnrecht, maar diagonaal wel recht. Zeg maarquote:Op maandag 21 maart 2022 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja joh, je schrikt je de pleuris
Zitten/zaten ze daar dan ook echt lijnrecht tegenover elkaar?
Ik vind dat zo niet logisch
Ja, sinds 2 jaarquote:Op maandag 21 maart 2022 21:33 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Woon je in Amersfoort nu? Stond ook in onze Funda-lijst. Naast Amsterdam, Haarlem, Utrecht en Zwolle
Dat kan ookquote:Op maandag 21 maart 2022 21:34 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Of ik heb gewoon twee toffe neefjes
Alle drie danquote:Op maandag 21 maart 2022 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet lijnrecht, maar diagonaal wel recht. Zeg maar![]()
Gewoon een deurstopper bij je tussendeur gebruiken
[..]
Ja, sinds 2 jaar![]()
[..]
Dat kan ook
Ik moest lachenquote:
Nog grotere kans van slagenquote:
Ik zal voor je bidden buur. Doe'k gewoonquote:Op maandag 21 maart 2022 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog grotere kans van slagen
Ik ga slapen, in de hoop dat de baby mij weer een beetje nachtrust gunt 🙏🏻
Ik mis een biddend poppetje hier op fok![]()
Maar slaap lekker allen!
Zo heb je wel lekker veel aan je dag.quote:
ik vond 5:45 al te vroegquote:
Moet ik eerst honden gaan regelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:47 schreef Senn88 het volgende:
Lekker vroeg beginnen en dan eind vd dag lekker met de honden naar het recreatiegebied.
Worst meenemen huehue komen ze vanzelf.quote:
Meteen worst ingekocht?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Worst meenemen huehue komen ze vanzelf.
Gisteren een labradorpuppy geknuffeld en nu wil ik ook.
Jaloers!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe. Dooooeeeeeeeequote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, behalve dan dat ik niet zoveel kan tot 7:30 en ik halverwege de dag compleet instortquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo heb je wel lekker veel aan je dag.
Wat voor pup?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:45 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Jaloers!
Nog dikke maand wachten en wij krijgen onze pup
Niet het soort aandacht dat ik wil hebben met mijn worst.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk af en toe echt dat dit een oude foto van mij is.quote:
Als ik op die foto moet afgaan is het een wonder dat je sowieso in staat bent om te denken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:34 schreef gianni61 het volgende:
Ik denk af en toe echt dat dit een oude foto van mij is.
jeetjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik op die foto moet afgaan is het een wonder dat je sowieso in staat bent om te denken.
Dankjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Air is denk ik ongesteld, niets van aantrekken
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:16 schreef gcjoel het volgende:
Air is denk ik ongesteld, niets van aantrekken
Donderdag!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dankje
Wanneer kregen jullie de sleutel?
En oude huis al verkocht?quote:
Dat is al best snel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat is rond, als het mee zit eind april overdracht.
Klussen gaat wel 2 jaar duren gok ik, dus we gaan er wel al wonen ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is al best snel.
Gaat dan alles in het nieuwe huis, of moet er nog even flink geklust worden?
Was ik maar een grote meid. Dan zou ik de hele dag aan mijn eigen borsten zitten terwijl ik in de spiegel kijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:21 schreef gcjoel het volgende:
Geeft niks Air, gebeurd iedere grote meid op een bepaald moment.
over 2 jaar:quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klussen gaat wel 2 jaar duren gok ik, dus we gaan er wel al wonen ja.
Met jouw bouw? Nee meid, zo werkt de natuur niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was ik maar een grote meid. Dan zou ik de hele dag aan mijn eigen borsten zitten terwijl ik in de spiegel kijk.
Nee dat laat ik 'mijn man' doen, dan kan ik hem ook de schuld geven als John langs komt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over 2 jaar:
Help mijn Joel is klusser
Mijn bouw, vertel?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:27 schreef gcjoel het volgende:
Met jouw bouw? Nee meid, zo werkt de natuur niet.
Ha, we hebben dezelfde bouw.quote:
En er vooral achteraf niet trots op zijn, want zo hoort dat :$quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was ik maar een grote meid. Dan zou ik de hele dag aan mijn eigen borsten zitten terwijl ik in de spiegel kijk.
Ik zou iedere dag masturberen als een malle.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar komt het uiteindelijk wel op neer ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:51 schreef Astro_boy het volgende:
Ik zou iedere dag masturberen als een malle.
Doe je dat nu niet dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:51 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik zou iedere dag masturberen als een malle.
Niet terwijl ik aan mijn eigen borsten zit. Want die heb ik niet.quote:
Waarom lijkt je dat interessanter?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:00 schreef Debsterr het volgende:
Masturberen lijkt me dus zoveel interessanter met een piemel hè. Maar zal wel een gevalletje zijn "wensen voor wat je niet hebt".
Ja, lastig uitleggen... het is veel zichtbaarder sowieso, het verschil tussen slap en stijf lijkt me plezierig aanvoelen. Piemels zijn gewoon heel erg leuk (en mooier in stijve toestand).quote:
Nog geen kaartje, maar lijkt me ei'k wel leuk.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:41 schreef Debsterr het volgende:
Ga je naar Van Moll Fest dit jaar @:Ang3l?
Eens.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, lastig uitleggen... het is veel zichtbaarder sowieso, het verschil tussen slap en stijf lijkt me plezierig aanvoelen. Piemels zijn gewoon heel erg leuk (en mooier in stijve toestand).
Yes, maar zaterdags is al uitverkocht geloof ik. Wij gaan zondags. Geen idee wat ik daar ga doen aangezien ik niet kan drinken nuquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog geen kaartje, maar lijkt me ei'k wel leuk.
9-10 Juli toch? Staat wel in de agenda als reminder.
Helder en herkenbaar. Ik sta daar nooit zo bij stil, aangezien het voor mij gewoon een gegeven is.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:01 schreef Debsterr het volgende:
Ja, lastig uitleggen... het is veel zichtbaarder sowieso, het verschil tussen slap en stijf lijkt me plezierig aanvoelen. Piemels zijn gewoon heel erg leuk (en mooier in stijve toestand).
Hmm. Ik heb redelijk tot zeer weinig met de aanblik van piemels en ben eigenlijk erg blij dat ik er geen heb.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja en dat is het dus, als jij vrouw zou zijn ben je op een gegeven moment wellicht ook niet meer zo onder de indruk van het feit dat je borsten hebtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helder en herkenbaar. Ik sta daar nooit zo bij stil, aangezien het voor mij gewoon een gegeven is.
En dit dusquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb redelijk tot zeer weinig met de aanblik van piemels en ben eigenlijk erg blij dat ik er geen heb.
Ik schud je wederom de hand, Lokjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ook ben ik erg content met het vrouwelijke orgasme.
True, een deel van de aantrekkingskracht is ook dat je er geen 24/7 beschikking over hebt. Dus eigenlijk is het wel goed zo. Dan nog, erover fantaseren is altijd oké.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:10 schreef Debsterr het volgende:
Nou ja en dat is het dus, als jij vrouw zou zijn ben je op een gegeven moment wellicht ook niet meer zo onder de indruk van het feit dat je borsten hebt. Buiten het feit dat voor veel vrouwen borsten niet een enorm erogene zone zijn (tepels iets meer).
Wat vind je er beter aan dan (de aanblik/ervaring met) het mannelijk orgasmequote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
HA ditquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
Het geeft minder troepquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat vind je er beter aan dan (de aanblik/ervaring met) het mannelijk orgasme?
Nogmaals ben ik het hier dus totaal niet mee eens.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
True, een deel van de aantrekkingskracht is ook dat je er geen 24/7 beschikking over hebt. Dus eigenlijk is het wel goed zo. Dan nog, erover fantaseren is altijd oké.
Dat mag, ieder zo zijn of haar voorkeuren. Kan allemaal prima naast elkaar bestaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:14 schreef Dqod het volgende:
Nogmaals ben ik het hier dus totaal niet mee eens.
Sure, het zwakt wel eens af gedurende periodes, vooral periodes waarin het niet zo goed met me gaat.
Maar ik heb een enorme waardering voor alles wat vrouwelijk is aan me
Als een man is klaargekomen, is hij daarna net een dood vogeltje, als vrouw is het juist lekker enerverend. Ook vind ik sperma maar een vies drabje qua aanblik. En van de geur word ik ook niet blij.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat vind je er beter aan dan (de aanblik/ervaring met) het mannelijk orgasme?
Mag ik toch hopen ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mag, ieder zo zijn of haar voorkeuren. Kan allemaal prima naast elkaar bestaan.
Ik herken dit zo enorm eh.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als een man is klaargekomen, is hij daarna net een dood vogeltje, als vrouw is het juist lekker enerverend. Ook vind ik sperma maar een vies drabje qua aanblik. En van de geur word ik ook niet blij.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als een man is klaargekomen, is hij daarna net een dood vogeltje, als vrouw is het juist lekker enerverend. Ook vind ik sperma maar een vies drabje qua aanblik. En van de geur word ik ook niet blij.
Ik ben wel een beetje jaloers dat mannen na het kwakje gewoon kunnen afwachten tot de baby er is.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou best voor een dag een man willen zijn om te ervaren hoe het is om een piemel te hebben. Maar ik ben erg blij met mijn vrouw zijn. Een kind kunnen baren is - naar mijn mening - het mooiste dat er bestaat, en dat kunnen mannen niet
Toch jammer dat iets wat begint met waardering voor vrouwelijke lichaamsdelen weer moet eindigen met neerbuigende opmerkingen over mannen. Zo typerend.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:21 schreef Debsterr het volgende:
Wel een leuke dinsdagochtend discussie dit
Zodra je de baby gaat voelen denk je daar anders over, denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje jaloers dat mannen na het kwakje gewoon kunnen afwachten tot de baby er is.
Maar misschien komt het door het eerste trimester dat ik dat zeg.
Er zijn ook wel positieve aspecten aan de man en zijn lichaam hoor, ik wilde gewoon een eerlijk antwoord geven op de vraag.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch jammer dat iets wat begint met waardering voor vrouwelijke lichaamsdelen weer moet eindigen met neerbuigende opmerkingen over mannen. Zo typerend.
Een combinatie van jaloers maar ook medeleven. Want daardoor is het voor de man ook zoveel abstracter allemaal denk ik, zeker dat eerste trimester.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje jaloers dat mannen na het kwakje gewoon kunnen afwachten tot de baby er is.
Maar misschien komt het door het eerste trimester dat ik dat zeg.
Waar wordt het neerbuigend dan? Oprechte vraagquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch jammer dat iets wat begint met waardering voor vrouwelijke lichaamsdelen weer moet eindigen met neerbuigende opmerkingen over mannen. Zo typerend.
Vergelijking met een dood vogeltje, verwijzing naar vieze troep, aanname dat mannen het maar makkelijk hebben tijdens een zwangerschap...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:26 schreef Dqod het volgende:
Waar wordt het neerbuigend dan? Oprechte vraag
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodra je de baby gaat voelen denk je daar anders over, denk ik![]()
Maar ik heb die momenten ook gehad, vooral tegen het einde. Dus ik snap je
Nou, de eerste twee dingen; ik kan me er wel in vinden, maar nogmaals; ik ben dan ook geen man.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergelijking met een dood vogeltje, verwijzing naar vieze troep, aanname dat mannen het maar makkelijk hebben tijdens een zwangerschap...
Ja, dat is echt kut aan het eerste trimesterquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop het
Zit vandaag ziek thuis omdat de energie echt op is.
Dat dus. Zou mezelf de hele dag door stimuleren.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HA dit![]()
Je zou maar maar één keer kunnen komen
Volgens mij is dat juist een gevoel dat ik graag oversla.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou best voor een dag een man willen zijn om te ervaren hoe het is om een piemel te hebben. Maar ik ben erg blij met mijn vrouw zijn. Een kind kunnen baren is - naar mijn mening - het mooiste dat er bestaat, en dat kunnen mannen niet
Scheelt (in mijn geval iig)quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:37 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat dus. Zou mezelf de hele dag door stimuleren.
Ja, dat is wel een nadeel van vrouw zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist een gevoel dat ik graag oversla.
En dat elke maand bloeden lijkt me ook niks
Leuk is anders, maar 't is nou niet zo dat het een endoftheworld kinda deal is ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist een gevoel dat ik graag oversla.
En dat elke maand bloeden lijkt me ook niks
Heb jij daar gifjes voor nodig?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Scheelt (in mijn geval iig)
Paar goeie sexy gifjes and I'm good to go again
Meestal is dat voldoende. Doelde meer op extra (externe) stimulatie voor momenten waarop dat niet vanzelf gaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb jij daar gifjes voor nodig?![]()
Ik hoef alleen maar aan iets te denken waar ik opgewonden van raak en hoppa
Even Emma er bij roepenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Scheelt (in mijn geval iig)
Paar goeie sexy gifjes and I'm good to go again
Hehehequote:
True. 1e twee dagen menstruatiepijn is handelbaar, desnoods met paracetamol.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:39 schreef Lokasenna het volgende:
Heb het nooit echt vervelend gevonden om te menstrueren.
Betekent juist dat de PMS horror ten einde is gekomen
Ja dat,quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
True. 1e twee dagen menstruatiepijn is handelbaar, desnoods met paracetamol.
Maar vooral het smerige gevoel van het "leeglopen" zeg maar. Misschien vind ik dat nog wel 't ergst
quote:
Lekker grote schoonmaak toch.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
True. 1e twee dagen menstruatiepijn is handelbaar, desnoods met paracetamol.
Maar vooral het smerige gevoel van het "leeglopen" zeg maar. Misschien vind ik dat nog wel 't ergst
Zompig. Broeierig.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:47 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Het voelt gewoon zo enorm.. Ja, goor doesn't even begin to cover it
Als de week er weer op zit, dan; ja, definitely.quote:
Something like thatquote:
Ik gebruik die al jaren. Vind het echt fantastischquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker grote schoonmaak toch.
Ooit wil ik wel zo'n menstruatiecup proberen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:51 schreef Debsterr het volgende:
Menstruatiecupszo veel fijner! Geen gedoe door de dag heen, gewoon legen in het toilet en ff schoonspoelen en tijdens het douchen extra grondig reinigen. Geen afval, geen droge tampongrot, heerlijk.
Welke heb je?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik gebruik die al jaren. Vind het echt fantastisch
Ditquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:51 schreef Debsterr het volgende:
Menstruatiecupszo veel fijner! Geen gedoe door de dag heen, gewoon legen in het toilet en ff schoonspoelen en tijdens het douchen extra grondig reinigen. Geen afval, geen droge tampongrot, heerlijk.
Die van organicup. Maar ik geloof dat die nu een andere naam heeft.quote:
https://www.allmatters.co(...)-LpPzmEaAj5CEALw_wcBquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van organicup. Maar ik geloof dat die nu een andere naam heeft.
Deze link geeft bij mij een error. Maar allmatters inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://www.allmatters.co(...)-LpPzmEaAj5CEALw_wcB
Is ook gewoon smerig. Maar eigenlijk is elke oplossing smerigquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ga hem opslaan.
Wat me tot nu toe tegenhoudt is dat het inbrengen me onprettig lijkt. Maar maandverband is eigenlijk ook wel een beetje zonde van het plastic en gebruikt stinkt het als de ziekte.
Het is even uitvogelen hoe het voor jou het prettigst werkt, maar als je het eenmaal onder de knie hebt, is het heel makkelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ga hem opslaan.
Wat me tot nu toe tegenhoudt is dat het inbrengen me onprettig lijkt. Maar maandverband is eigenlijk ook wel een beetje zonde van het plastic en gebruikt stinkt het als de ziekte.
Ik vind het eigenlijk niet echt vies om het bloed aan te raken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ook gewoon smerig. Maar eigenlijk is elke oplossing smerig
Als het nou alleen bloed wasquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet echt vies om het bloed aan te raken.
Maar dat er iets in gaat, tja, liever niet
Vind 't wel awesome hoe we hier terecht komen vanaf genderswitch enzo.quote:
Dat snap ik wel. Vind het ook niet echt smerig ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind menstruatie eigenlijk niet zo smerigkan ook zeer gefascineerd kijken wat er wegspoelt als ik die cup onder de douche leeggooi
. Helpt overigens wel dat met die cup je geen "verschaald" bloed hebt zoals met maandverband of tampons, omdat het dan toch deels indroogt.
Dat helpt echt wel goedquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Krijg net dit te zien op IG:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik ben net te laat om het te testen. Volgende ronde.
quote:
Goede gesprekken over borsten en piemels. Noem het maar niks. En @gcjoel noemde mij lang en slank.quote:
Te laatquote:
Ah, ik dacht typen met één hand.quote:
Vanilla Barb doet niet aan rukken?quote:
Mag niet van de kerkquote:
Monkeyporn Barb, daarintegen, die fapt en batst er op losquote:
Ripquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:16 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Nog steeds verkouden ondanks het mooie weer![]()
Wel lekkere thee thuis![]()
Heb je corona?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:16 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Nog steeds verkouden ondanks het mooie weer![]()
Wel lekkere thee thuis![]()
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Monkeyporn Barb, daarintegen, die fapt en batst er op los
Bijzondere bootie call...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jammer anders was ik nu langsgekomen. Had je me 15 min lang in mijn gezicht mogen hijgen.
Gewoon paar dagen lekker niksenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:14 schreef Tegan het volgende:
Waarom wil je corona Senn? Afspraak waar je niet onderuit kan?
Hele dagen lukt nu ff niet on het team. Maar ik moet niet miepen heb net heul lang weekend gehadquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah zo. Paar dagen vrijnemen geen optie?
Schaamteloze zelfpromotiequote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede gesprekken over borsten en piemels. Noem het maar niks. En @:gcjoel noemde mij lang en slank.
Was je met de hondjes weg of komt dat ook nog?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hele dagen lukt nu ff niet on het team. Maar ik moet niet miepen heb net heul lang weekend gehad
Iemand moet het doen.quote:
*schraapt keel*quote:
Ik ga er eens goed voor zitten.quote:
Wil best in je gezicht gaan hijgen, je mond spugen of zelfs je neus aflikken maar je komt toch nietquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jammer anders was ik nu langsgekomen. Had je me 15 min lang in mijn gezicht mogen hijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |