Zwitserland al eerste gelukkig, maar voor de verdeling beter dat Sheldon de eerste loot ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:59 schreef lashatumbai het volgende:
Niet alle mannelijke dramatische ballads in de tweede helft (alleen Australië nog)
yesquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:59 schreef Momo het volgende:
Running order rond 01:30 bekend waarschijnlijk toch?
Vorig jaar was de tweede helft ZOOOO sterk, dat maakte echt die show. Nu wordt het inderdaad echt een snoozefestquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:02 schreef Momo het volgende:
Finland eerste helft, tweede helft vooral een snooze fest tot nu toe
Jahaaa. Opende net de livestream waarin hij net ging loten. Persoonlijk vind ik 2de helft wel leuk, iets om naar uit te kijken. Ik ben groot fan van Stefan, geweldig leuk nummer en dito zanger!quote:
Nederland is het met je eensquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:15 schreef Veravision het volgende:
[..]
Jahaaa. Opende net de livestream waarin hij net ging loten. Persoonlijk vind ik 2de helft wel leuk, iets om naar uit te kijken. Ik ben groot fan van Stefan, geweldig leuk nummer en dito zanger!
Voor Polen, Griekenland, Azerbeidjan en Australie wordt het wel vechten voor een goed plekje dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:17 schreef Momo het volgende:
Tweede helft voor Sheldon, wordt een lastige opdracht voor Twan straks, alle ballads naar de tweede helft
Straks eindigen we met een ballad, dat zou wel echt karig wezen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:17 schreef Momo het volgende:
Tweede helft voor Sheldon, wordt een lastige opdracht voor Twan straks, alle ballads naar de tweede helft
DAT KAN NIET MEER MISGAANquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:18 schreef lashatumbai het volgende:
Als Zweden nu eerste helft loot, dan is UK de enige van de echte kanshebbers in de tweede helft
Twan gooit briefjes op de grond en dat is gewoon de volgordequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:20 schreef Meridiaan het volgende:
@:Momo ze zijn echt niet om 01:30 uur klaar met die volgordes hoor
Roemenie en Servie moeten nog beide helften hebben nog 1 plekquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:24 schreef Greys het volgende:
Roemenië nog niet geloot? Als die 1e helft loot (Sorry val er net in) gaan ze of die of Frankrijk als eerste zetten gok ik.
Dank! Zweden trok 2e?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Roemenie en Servie moeten nog beide helften hebben nog 1 plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |