Afgelopen zomer vond ik anders wel flink vermakelijk. Maar het zou toch wel goed nieuws zijn als Rutger steeds minder nieuwtjes krijgt. Het is een ongeleid projectiel en een dom varken, maar hij heeft wel enige invloed, zeker aangezien hij bij enige transfers als pion werd ingezet door zaakwaarnemers die prematuur lekten. Dat hij van Slot lekte had ook verkeerd kunnen aflopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem bij FC Afkicken geen aandacht meer geven.
Vertel anders nog een 5e keer dat je bij hem op school hebt gezetenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:53 schreef aTypisch het volgende:
Kunnen we het over Feyenoord hebben hier ipv die gozer?
Wat een gezeik hier elke keer over de scheten die hij laat, zeker als het geen feytenoordnieuws is heeft het weinig te maken met dit topic.
Misschien is een apart topic voor jullie obsessie een idee?
Ja wellicht kan het hier dan over Bitcoin gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:53 schreef aTypisch het volgende:
Wat een gezeik hier elke keer over de scheten die hij laat, zeker als het geen feytenoordnieuws is heeft het weinig te maken met dit topic.
Sow koekoek.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertel anders nog een 5e keer dat je bij hem op school hebt gezeten
Je bent het er niet mee eens begrijp ik? Jammer, forum admin GGMM.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertel anders nog een 5e keer dat je bij hem op school hebt gezeten
Feyenoord kan beter bitcoin kopen dan een nieuwe spitsquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja wellicht kan het hier dan over Bitcoin gaan.
Weer een MASTERCLASS.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Concurrent Groningen weer afgetroefd
Zegt degene die hier obsessief bepaalde mensen loopt af te zeiken zonder zelf ook maar één goede inhoudelijke bijdrage te leveren aan het topic.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:53 schreef aTypisch het volgende:
Sorry dat je dat zo ervaart.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zegt degene die hier obsessief bepaalde mensen loopt af te zeiken zonder zelf ook maar één goede inhoudelijke bijdrage te leveren aan het topic.
Ongelooflijk zeg.
Dat moet je de berichten die je zelf post even lezen ouwe reus.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weer een MASTERCLASS.
Ben wel benieuwd naar deze jongen en welk elftal hij gaat instromen.
Ja dat is wel erg veel werk.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat moet je de berichten die je zelf post even lezen ouwe reus.
aTypisch kreeg zijn zin niet mbt de tweetjes van ZKA en gaat nu als een klein kind willekeurige tweets plaatsen.quote:
Ik was hem alweer vergeten, maar dat was die knul die overkwam van de PSG jeugd. In de tussentijd niks over gehoord, dus die zal wel niet positief verrassenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Hall, die Zahui ken ik niet echt.
Nee, daarachter (<18 en lager) zou je zeggen dat er meer dan genoeg talent zit. Erg benieuwd naar de komende jaren wat dat betreft..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was hem alweer vergeten, maar dat was die knul die overkwam van de PSG jeugd. In de tussentijd niks over gehoord, dus die zal wel niet positief verrassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |