Das de milde variantquote:
Die laatste kan je beter niet etenquote:Op maandag 21 maart 2022 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das de milde variant
Als het erger wordt is het appels met bakstenen vergelijken
Appelmoes krijg je danquote:Op maandag 21 maart 2022 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das de milde variant
Als het erger wordt is het appels met bakstenen vergelijken
Dan is antwerpen nog wel een eindje natuurlijkquote:
Ach whatsappen kan ook vanaf huis ..quote:Op maandag 21 maart 2022 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is antwerpen nog wel een eindje natuurlijk
quote:
Dat is toch al een erg oud begrip??quote:Op maandag 21 maart 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
Louis heeft een nieuw woord ingevoerd.. "Goalgetter"
Ja maar uit gebruik geraakt bij de jeugd of zo ....quote:Op maandag 21 maart 2022 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is toch al een erg oud begrip??
Okee. maar ja. Wij snappen tegenwoordig echt niks van het taalgebruik van de jeugd...quote:Op maandag 21 maart 2022 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar uit gebruik geraakt bij de jeugd of zo ....
Klopt ....quote:Op maandag 21 maart 2022 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee. maar ja. Wij snappen tegenwoordig echt niks van het taalgebruik van de jeugd...
quote:
Ik hoop ergens dat de kinderbescherming dit te zien krijgtquote:Op maandag 21 maart 2022 18:30 schreef aloa het volgende:
Pfffff, hoe vergeet je nou je kind![]()
[ twitter ]
En dan ?quote:Op maandag 21 maart 2022 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop ergens dat de kinderbescherming dit te zien krijgt
OK.. niet gelijk het kind afpakken hoor ...quote:Op maandag 21 maart 2022 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Haar in de gaten gaat houden.
nee. Wie weet hebben die 2 daarna gewoon gehokt en heeft ze er over 9 maanden nog 1.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. niet gelijk het kind afpakken hoor ...
Lolquote:Op maandag 21 maart 2022 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
nee. Wie weet hebben die 2 daarna gewoon gehokt en heeft ze er over 9 maanden nog 1.
Zou ook nog kunnenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:26 schreef Domnivoor het volgende:
Zou ook zomaar een lege kinderwagen kunnen zijn![]()
En morgen maken ze een nieuw filmpje.
Proostquote:
O dat soort mails. Indekmail voor de baas, dan kan ie altijd op het laatste moment nog besluiten je wel te houden.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iedereen die de mail krijgt, heeft nog wel tot 1 april de tijd om erop te reageren en met argumenten te komen waarom je het er niet mee eens bent.
En wie weet krijg ik hem ook niet hoorMaar ik ga er eigenlijk uit van wel
Goedenavondquote:
Lekker op tijdquote:Op maandag 21 maart 2022 21:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vandaag drukke dag gehad dus vroeg beddeke in.
Beter gezegd mijn bakske met katoen.
quote:
Als jij wiltquote:
Ik lig inmiddels in bedquote:
Zal niet lekker liggen met een stoel erbijquote:
Stadskantoor, naast het stationquote:
Oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
Trouwens puur toeval deze TT op FFs verjaardag
Best makkelijk wel dat Friesquote:Op maandag 21 maart 2022 23:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.
Lokwinske mei dyn jierdei @:FreshFruit
Het valt wel te leren ja.quote:
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 21 maart 2022 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal niet lekker liggen met een stoel erbij
Tot je het gaat leren, dan valt het nog best tegenquote:
Ah, een luie stoel.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal niet lekker liggen met een stoel erbij
Die moet nog wat meer rekkenquote:
quote:
Als je niet beter wist zou je er zo mee gaan knuffelenquote:
Goedemorgen ☕️quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Als je niet beter wist zou je er zo mee gaan knuffelen
Morguh heren
Lekker, heb er net een gepakt, Schuift zo lekker weg in de vroege morgenquote:
Gefeliciteerd oma Chanel5!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:34 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
gisteravond geboren onze 2e kleindochter Pien![]()
![]()
Van harte gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:34 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:34 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:34 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Waarom mag je daar geen kip houden?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:44 schreef engine het volgende:
Ik ga naar de gevangenis en neem mee:
🐓
https://www.gelderlander.(...)n-in-borne~a6b443c6/
Gefeliciteerd met je kleindochter Chanel!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:34 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:34 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Hey gefeliciteerd, en nog wel op tijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:34 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Best gewicht voor zo klein popke,quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:11 schreef Chanel5 het volgende:
Dank jullie wel.
Alles goed, beetje in het vruchtwater gepoept dus een nachtje blijven maar als het goed is vanochtend naar huis.
Voor de rest weet ik nog weinig.
oja 3650 gram en 49.5 cm lang
Ja vanmiddag even naar toe.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Best gewicht voor zo klein popke,
Vandaag lekker knuffelen met je kleindochter Chanel
Leuk hoor, lekker genietenquote:
Oh wat leuk oma Chanel. Proficiat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:34 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:34 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:34 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Is dat van dat stinkspul?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
En ik heb een blik Surstromming
Je kan het beter HELEMAAL NIET open maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Vooral niet binnen openmaken, die lucht blijft nogal hangen
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:34 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Oh balen zeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb dus inderdaad de mail gekregen dat het voor mij per 1 april ophoudt, zoals ik al had verwacht.
Ik kan nog beargumenteren waarom ik vind dat ik toch moet blijven, maar zit te twijfelen of ik het wel waard vind. Het is meer dat ik toch een inkomen nodig heb, want het werk zelf vind ik wel mooi geweest.
Oh dat is balen. Zo snel alquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb dus inderdaad de mail gekregen dat het voor mij per 1 april ophoudt, zoals ik al had verwacht.
Ik kan nog beargumenteren waarom ik vind dat ik toch moet blijven, maar zit te twijfelen of ik het wel waard vind. Het is meer dat ik toch een inkomen nodig heb, want het werk zelf vind ik wel mooi geweest.
O dat is zo lekkerquote:
Balen Jobi ...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:01 schreef Aoibhin het volgende:
Heel vervelend. Hopelijk vind je snel weer wat nieuws.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:01 schreef Aoibhin het volgende:
Wat jammer. Maar gelukkig is het een werknemersmarkt op dit moment. Een andere leuke baan vinden zou nu niet heel moeilijk moeten zijn. Het hangt er van af hoe lang je daar gewerkt hebt of je WW rechten hebt opgebouwd.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:01 schreef Aoibhin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:41 schreef Sodeknetters het volgende:
Waarschijnlijk ga ik zo op TV komen.
zapptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
zie post van sodeknettersquote:
quote:
En wat vind jij het mooiste traject?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Blijft inderdaad het mooiste uitzicht.
Amersfoort - Leeuwardenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En wat vind jij het mooiste traject?
Jonkie nog , maar hij deed het primaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Die Abu doet het echt hartstikke leuk.
Stik gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
GemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Was een vermakelijk stukjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Die Abdu doet het echt hartstikke leuk.
Je had ze moeten zien liggen op die cabinevloer voor dat shot met dat dodemanpedaal.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Was een vermakelijk stukje
En van die dodeman wist ik niet![]()
Heb je minimaal 26 weken voor ze gewerkt? Dan zou ik even gaan informeren of je in aanmerking komt voor een WW uitkering.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
Thanks allemaal![]()
De eerste lichting is eruit gegooid vanwege minder dan drie dagen in de week beschikbaarheid. Ik voldeed daar op zich aan, maar heb me de afgelopen maanden veel ziek moeten melden ivm psychische en lichamelijke klachten.
Nu al: https://www.hetklokhuis.nlquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Staat waarschijnlijk morgen of overmorgen wel online op de site van Klokhuis.
Haha zal nog wel proppen geweest zijn in zo'n cabinequote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je had ze moeten zien liggen op die cabinevloer voor dat shot met dat dodemanpedaal.
Balen dusquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ja, nogal. Abdu en Janouk in de cabine. Daarnaast een cameravrouw met een enorme camera en en geluidsman met al zijn apparatuur. En dan ook nog die simulator die stevig bewoog.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Haha zal nog wel proppen geweest zijn in zo'n cabine
Wat ik mij afvroeg...hoe vaak gebeurd het dat een trein stopt omdat een machinist vergeet zijn voet van het pedaal te halen? Of vergeten ze dat nooit?
heb geen tv aboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik heb net de link gepost om terug te zien.quote:
Iets meer dan een jaar (februari 2021 begonnen). En er is inderdaad wel zoiets mogelijk jaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb je minimaal 26 weken voor ze gewerkt? Dan zou ik even gaan informeren of je in aanmerking komt voor een WW uitkering.
Is dat niet juist een risico, dat dat signaal ingebakken is? Het gaat er toch om dat je alert blijft?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:45 schreef Sodeknetters het volgende:
En dat met die dodeman is ondertussen ingebakken. Gebeurt zelden bij ervaren machinisten. Ik reageer op dat acoustische signaal zelfs in mijn slaap.
Dus er zijn mogelijkheden. Al is ander werk natuurlijk altijd beter. Gelukkig zitten ze overal wel om goed personeel te springen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iets meer dan een jaar (februari 2021 begonnen). En er is inderdaad wel zoiets mogelijk jaMaar ook het uitzendbureau probeert de mensen wel op te vangen via vacatures op andere functies
Hopelijk vind je snel een leuke nieuwe uitdaging.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iets meer dan een jaar (februari 2021 begonnen). En er is inderdaad wel zoiets mogelijk jaMaar ook het uitzendbureau probeert de mensen wel op te vangen via vacatures op andere functies
Als je er echt niet meer bij bent, grijpt de dodeman zeker in. Dan ben je te laat om te reageren.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is dat niet juist een risico, dat dat signaal ingebakken is? Het gaat er toch om dat je alert blijft?
Gemist dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Terug kijken. Maar weet natuurlijk niet wie in beeld sodeknetters is hahahaquote:
Had je maar op de meet moeten komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Terug kijken. Maar weet natuurlijk niet wie in beeld sodeknetters is hahaha
Hey SBE. Dat is waar. Maar zal daar nooit komenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je maar op de meet moeten komen.
Hoest kerel?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, al even
Jij ook een goedenavond.
Hey Koen.quote:
Net als iedereen dus. Gelukkig wel prima.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Druk op werk, gedoe thuis, verder prima
Wel goed en met jou?quote:
En als die ingrijpt, komt de trein dan sowieso tot stilstand, ook al heb je je voet er even af en weer op? maw: iets te laat en corrigeren kan niet meer, de remmen worden niet meer gelost?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je er echt niet meer bij bent, grijpt de dodeman zeker in. Dan ben je te laat om te reageren.
De dodeman reageert binnen vijf seconden.
Ja, het is heerlijk, nu nog steeds. Hoewel de temperatuur vannacht wel weer het vriespunt nadert...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
T was gewoon lekker nog buiten eerder terwijl het al schemerde
Op zich mag dat het hele jaar wel zo blijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is heerlijk, nu nog steeds. Hoewel de temperatuur vannacht wel weer het vriespunt nadert...
20 graden zonder een zuchtje wind...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op zich mag dat het hele jaar wel zo blijven.
Slaapt echt beter dan snachts 20 graden
Dan liever een graad of 2quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
20 graden zonder een zuchtje wind...
2 jaar geleden, dat het 2 weken lang 30+ graden was, met uitschieters naar 38 graden...quote:
Dat waren zware weken jaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
2 jaar geleden, dat het 2 weken lang 30+ graden was, met uitschieters naar 38 graden...
's nachts koelde het af naar 25 graden, met wat mazzel...
Ja, die trein komt dan tot stilstand. Daarnaast worden daardoor andere beveiligingen getriggerd waardoor de trein pas weer kan gan rijden als er iemand die bij zijn of haar positieven in de machinistenstoel zit.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En als die ingrijpt, komt de trein dan sowieso tot stilstand, ook al heb je je voet er even af en weer op? maw: iets te laat en corrigeren kan niet meer, de remmen worden niet meer gelost?
Alleen maar goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, die trein komt dan tot stilstand. Daarnaast worden daardoor andere beveiligingen getriggerd waardoor de trein pas weer kan gan rijden als er iemand die bij zijn of haar positieven in de machinistenstoel zit.
Het systeem is echt failsafe.
Dat zeggen ze altijd toch tot het weer een keer fout gaat?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, die trein komt dan tot stilstand. Daarnaast worden daardoor andere beveiligingen getriggerd waardoor de trein pas weer kan gan rijden als er iemand die bij zijn of haar positieven in de machinistenstoel zit.
Het systeem is echt failsafe.
Dan wijten we het natuurlijk altijd aan een techinische storing.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alleen maar goed natuurlijk.
"sorry beste reizigers, ik zat even niet op te letten, we rijden snel weer verder..."
Ik denk dat je weinig twijfels hebt als je het hele stukje gezien hebtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Terug kijken. Maar weet natuurlijk niet wie in beeld sodeknetters is hahaha
"blabla wegens een seinstoring blabla "quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan wijten we het natuurlijk altijd aan een techinische storing.
Ik had eerst de verkeerde in gedachten. Maar iets verder in het filmpje was het duidelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig twijfels hebt als je het hele stukje gezien hebt
Al weer te vaak gehoord dit jaarquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"blabla wegens een seinstoring blabla "
Famous last words inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd toch tot het weer een keer fout gaat?
Neuh, dat is de tekst van Prorail.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"blabla wegens een seinstoring blabla "
Ik geloof echt oprecht dat het op dit moment zo veilig is als men het nu maken kan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Famous last words inderdaad.
Maar de veiligheid van onze treinen kan ik echt voor instaan. Helaas kan ik ook niet garanderen dat er nooit eens iets mis kan gaan. Maar is het nu veilig op het spoor? Ja, absoluut!
Daar ben ik het wel mee eens als specialist in treinbeveiligingssystemen. En zo blijven we onszelf en de veiligheid verbeteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik geloof echt oprecht dat het op dit moment zo veilig is als men het nu maken kan.
Alleen is er altijd weer iets wat niemand nog verzonnen heeft wat mis kan gaan (naast menselijk falen of opzet). Na dat ongeluk zal het ook weer veiliger worden.
Stap ook steeds zonder twijfel over veiligheid inquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens als specialist in treinbeveiligingssystemen. En zo blijven we onszelf en de veiligheid verbeteren.
Welk traject is dat dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stap ook steeds zonder twijfel over veiligheid in
Zorgen over stiptheid heb ik wel iedere keer, zeker op mijn traject
Rotterdan - Tilburg met de intercity defectquote:
Standaard een trein eerder nemen?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stap ook steeds zonder twijfel over veiligheid in
Zorgen over stiptheid heb ik wel iedere keer, zeker op mijn traject
Ik neem al de eerst mogelijke treinquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Standaard een trein eerder nemen?
Intercity ‘defect’ is een term die ik oprecht haat. Vaak worden die treinen uit dienst genomen door redenen waar het personeel niets aan kan doen. Zo denigrerend, terwijl de mensen op die treinen hun stinkende best doen om een mooi product neer te zetten. Ik ben een van die mensen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rotterdan - Tilburg met de intercity defect
Oh, kijk hier echt niet voor naar het personeel. Die doen zeker hun best en zijn in de communicatie hard vooruit gegaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Intercity ‘defect’ is een term die ik oprecht haat. Vaak worden die treinen uit dienst genomen door redenen waar het personeel niets aan kan doen. Zo denigrerend, terwijl de mensen op die treinen hun stinkende best doen om een mooi product neer te zetten. Ik ben een van die mensen.
Die lijn is betrouwbaar, net als het materieel en niet in het minst het personeel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, kijk hier echt niet voor naar het personeel. Die doen zeker hun best en zijn in de communicatie hard vooruit gegaan.
De lijn is echter op zijn best onbetrouwbaar. Heb periodes gehad dat ik op bijna 30% van mijn ritten vertraging had, en dan meer dan 10 min oplopend tot een paar keer paar jaar meer dan een uur.
Als passagier stel ik vast dat er iets niet betrouwbaar is. Geloof echt niet dat het het personeel is. Dus blijft het treinstel over voor mijquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die lijn is betrouwbaar, net als het materieel en niet in het minst het personeel.
Het probleem zit hem in de procedures wanneer er iets mis gaat. Op dat moment wordt er niet meer sec naar de situatie gekeken, maar worden er standaard draaiboeken gestart.
En juist dat zorgt voor vertragingen die voorkomen zouden kunnen worden als er juist wel heel specifiek op de omstandigheden geacteerd zou worden.
Er zijn iets meer factoren die kunnen bijdragen aan een verstoring. En ja, dat moeten ‘ze’ oplossen zodat het beter gaat. Tot zover de Sesamstraat benadering.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als passagier stel ik vast dat er iets niet betrouwbaar is. Geloof echt niet dat het het personeel is. Dus blijft het treinstel over voor mij
Als het iets anders is moeten ze oplossen of aanpassen zodat het beter gaat
Natte blaadjes op het spoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan wijten we het natuurlijk altijd aan een techinische storing.
Dit kabinet is er zeker niet voor dit soort dingen nee. Terwijl het misschien wel juist nu verstandige investeringen zijn als de brandstofprijzen zo stijgen. Dan wordt de trein ineens aantrekkelijker.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er zijn iets meer factoren die kunnen bijdragen aan een verstoring. En ja, dat moeten ‘ze’ oplossen zodat het beter gaat. Tot zover de Sesamstraat benadering.
Vanuit mijn kennis van treinbeveiligingssystemen kan ik zeggen dat dat niet altijd even makkelijk gaat. Het heeft namelijk alles te maken met keuzes die in het verleden gemaakt zijn. Dat kan wel aangepast worden, maar dat is een kosten/baten analyse. En met de huidige samenstelling in het kabinet verwacht ik niet snel dat daar andere keuzes in gemaakt gaan worden.
Oplossingen zijn zeker mogelijk, ik heb er zelf de afgelopen jaren de nodige voorstellen voor aan gedragen. Uiteindelijk komt het altijd weer op hetzelfde neer: geld.
En als het puntje bij het paaltje komt wil niemand die rekening oppikken. Helaas.
Op duur een conducteur gehad die het uitlegde wat het probleem was van die blaadjes.quote:
Die brug heeft die vorm omdat de toenmalige minister (Netelenbos) het wel een goed idee vond dat de reiziger gedurende een 30 seconden een fenomenaal uitzicht over het Hollandsch Diep zou hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit kabinet is er zeker niet voor dit soort dingen nee. Terwijl het misschien wel juist nu verstandige investeringen zijn als de brandstofprijzen zo stijgen. Dan wordt de trein ineens aantrekkelijker.
Wel jammer toch dat het niet beter gaat zonder geld. Zelfde met die windschermen op de nieuwe burg, beetje dom dat ze daar niet eerder aan hebben gedacht en er nu geen treinen over kunnen bij windkracht 7 of hoger (geloof dat het 7 was).
Het uitzicht is ook mooi hoor, al is het van de lage brug ernaast iets mooierquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die brug heeft die vorm omdat de toenmalige minister (Netelenbos) het wel een goed idee vond dat de reiziger gedurende een 30 seconden een fenomenaal uitzicht over het Hollandsch Diep zou hebben.
Alleen door de constructie van die brug waren windschermen niet direct een optie. Dat zou nu getackled moeten zijn met de nieuwe windschermen.
Trustequote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:27 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar goed, ik mag morgen weer zorgen voor een veilig verkeer op het spoor, dus ik ga maffen.
Laterss.
Uitleg voorkomt een hoop frustratie idd.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op duur een conducteur gehad die het uitlegde wat het probleem was van die blaadjes.
Dan zie je ineens een heel treinstel van, ah oke, daarom. Dit kunnen we volgen.![]()
En de volgende emotie was, sukkels, vertel het altijd zo
Slaap lekker kerel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:27 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar goed, ik mag morgen weer zorgen voor een veilig verkeer op het spoor, dus ik ga maffen.
Laterss.
Is dit bij jou?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Druk op werk, gedoe thuis, verder prima
De grote boze buitenwereld is ook engquote:
Die liggen er lekker lui bijquote:
Morguh Enginequote:
Hey Dotquote:
Dat is mooi gefotografeerdquote:
Hey Chanel, en ? Lekker met Pien geknuffeld gisterenquote:
Ja even lekker tegen mij aan gehad, ze lijkt erg op Fleur maar net allemaal iets fijner.quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel, en ? Lekker met Pien geknuffeld gisteren
Lekker hequote:Op woensdag 23 maart 2022 07:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja even lekker tegen mij aan gehad, ze lijkt erg op Fleur maar net allemaal iets fijner.
Hier zijn we iets soepeler, wel geknuffeld en een kusje op haar zachte bolletje/wangetje.quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker he
Ja echt knuffelen kan niet meer in deze tijd
Luna heeft van mij ook nog geen kusje gehad. ALleen tegen mij aan met mondkapje op en mijn hoofd van haar weggedraaid
Zo jammer dit
Nu heeft moeder corona dus hopelijk wordt de kleine niet ziek
Ik mag het van mijn dochter doen hoor, maar wil zelf niet het risico lopen zo kleintje te besmetten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier zijn we iets soepeler, wel geknuffeld en een kusje op haar zachte bolletje/wangetje.
Ja, gaat lekker hier, heb weekendquote:
Mooi om te horen en lekker weekend, je hebt er mooi weer bij.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, gaat lekker hier, heb weekend
En met jou?
Daarom heb ik ook weekend, omdat het goed weer isquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi om te horen en lekker weekend, je hebt er mooi weer bij.
HIer ook alles goed
Was ik wel van plan, b ij jou al een datum voor een operatie in zicht?quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook weekend, omdat het goed weer is
Houden zo
Goed plan dusquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ik wel van plan, b ij jou al een datum voor een operatie in zicht?
Duurt nog even dus. Lukt het afvallen al wel een beetje dan?quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed plan dus
Nee, moet eind mei weer naar een ander ziekenhuis voor een consult.
Ja, helaas wel. En de vraag was of ze naar mijn medicatie wilden kijken omdat die niet optimaal is. is geen haast bij natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duurt nog even dus. Lukt het afvallen al wel een beetje dan?
Vervelend hoor dat het allemaal zo lang duurt momenteel.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. En de vraag was of ze naar mijn medicatie wilden kijken omdat die niet optimaal is. is geen haast bij natuurlijk.
Afvallen lukt niet echt, al neemt mijn omvang wel af.
lolquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:47 schreef Domnivoor het volgende:
Geestig![]()
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #434
Ja, schiet echt niet op zo.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend hoor dat het allemaal zo lang duurt momenteel.
Frustrerend dat het afvallen niet lukt. Maar in omvang afnemen is ook al mooi meegenomen toch?
Hier lukt het afvallen ook niet hoor. Bij mij is de stofwisseling naar de klotuh gegaan door de chemo.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, schiet echt niet op zo.
Je zou zeggen van wel, maar de arts kijkt puur naar bmi.
Balen, omvang afnemen is ook al heel mooi. Ik weet niet meer of je sport, maar daardoor neemt wel je omvang af, maar spiermassa toe en dan merk je dat niet meteen in gewicht inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, schiet echt niet op zo.
Je zou zeggen van wel, maar de arts kijkt puur naar bmi.
Balen zeg, is helemaal moeilijk dan om af te vallen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier lukt het afvallen ook niet hoor. Bij mij is de stofwisseling naar de klotuh gegaan door de chemo.
Ik hoef maar naar eten te kijken en ik kom al aan.
Ik maak er altijd maar een geintje over. De kids dachten dat ze mij kwijt waren maar ze hebben euhhhhh kilo meer om van te houden bij gekregen zeg ik altijd
Ik sport me helemaal de ******, keer of 6 per week sportschool,quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Balen, omvang afnemen is ook al heel mooi. Ik weet niet meer of je sport, maar daardoor neemt wel je omvang af, maar spiermassa toe en dan merk je dat niet meteen in gewicht inderdaad.
Ik let wel heel erg op wat ik eet.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen zeg, is helemaal moeilijk dan om af te vallen.
En ja, beter iets meer dan niet meer
Ben jij er wel actief mee bezig?
Wauw bikkel. Dat zou toch uiteindelijk moeten lonen in gewichtsafname.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik sport me helemaal de ******, keer of 6 per week sportschool,
als mijn hart niet afgaat dan
Op zich moet je dat soort dingen ook gewoon kunnen eten. Het zou niet nodig moeten zijn die uit te sluiten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik let wel heel erg op wat ik eet.
Zo eet ik bijna geen brood, aardappelen en pasta
Een keer in de week sta ik het mij wel toe eens aardappelen of een patatje te eten. En vrijdags eet ik twee boterhammen.
Pasta een of twee keer per jaar
Maar het helpt niet hoor ik val geen gram af
In theorie ja,quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wauw bikkel. Dat zou toch uiteindelijk moeten lonen in gewichtsafname.
Nou ik weet als ik brood eet ik aan kom, net als aardappelen en rijst.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op zich moet je dat soort dingen ook gewoon kunnen eten. Het zou niet nodig moeten zijn die uit te sluiten.
Je kan het tegenwoordig laten onderzoeken, wat voor jou de 'niet eten' dingen zijn.
Dan blijft het oppassen ja.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik weet als ik brood eet ik aan kom, net als aardappelen en rijst.
Mijn stofwisseling heeft een optater gehad van de chemo daar kan je niets aan doen helaas.
Heb met een diëtiste veel geprobeerd maar helaas.....
Ja, ik ben gek op brood ,doe het nu met kwark of griekse yoghurt. 0%quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan blijft het oppassen ja.
Wel jammer dat je het zo hebt, want brood is lekker
Balen dat het ook met een dietiste niet lukt
Dat kan ik me wel voorstellen, sterkte.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ben gek op brood ,doe het nu met kwark of griekse yoghurt. 0%
Maar ik klaag niet, voor het zelfde geld was ik er niet meer geweest
Kwark kan ook lekker zijnquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ben gek op brood ,doe het nu met kwark of griekse yoghurt. 0%
Maar ik klaag niet, voor het zelfde geld was ik er niet meer geweest
Dank jequote:Op woensdag 23 maart 2022 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen, sterkte.
Ik heb dit al 10 jaar, ik weet niet beter meer. Heel af en toe heb ik er schijt aan maar de weegschaal klimt dan weer omhoog pppfff ik ga er maar niet meer opstaan kan er toch niets aan veranderen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kwark kan ook lekker zijn
En nu dus gewoon dingen zoeken die wel goed en mogen.
Daarom, dit is een mindere bijwerking van iets wel goeds.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dit al 10 jaar, ik weet niet beter meer. Heel af en toe heb ik er schijt aan maar de weegschaal klimt dan weer omhoog pppfff ik ga er maar niet meer opstaan kan er toch niets aan veranderen.
Weet je waarom het bij jou niet lukt?quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das best lang al wel ja.
Snap het hoor, dat het soms niet vol te houden is.
Moet beter gaan eten (veel beter misschien wel) en mijn slaap is bagger.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je waarom het bij jou niet lukt?
O dat eerste heb je zelf in de hand toch?quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet beter gaan eten (veel beter misschien wel) en mijn slaap is bagger.
Weet dat slaap voor mij wel een dingetje is bij het afvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |