Das de milde variantquote:
Die laatste kan je beter niet etenquote:Op maandag 21 maart 2022 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das de milde variant
Als het erger wordt is het appels met bakstenen vergelijken
Appelmoes krijg je danquote:Op maandag 21 maart 2022 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das de milde variant
Als het erger wordt is het appels met bakstenen vergelijken
Dan is antwerpen nog wel een eindje natuurlijkquote:
Ach whatsappen kan ook vanaf huis ..quote:Op maandag 21 maart 2022 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is antwerpen nog wel een eindje natuurlijk
quote:
Dat is toch al een erg oud begrip??quote:Op maandag 21 maart 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
Louis heeft een nieuw woord ingevoerd.. "Goalgetter"
Ja maar uit gebruik geraakt bij de jeugd of zo ....quote:Op maandag 21 maart 2022 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is toch al een erg oud begrip??
Okee. maar ja. Wij snappen tegenwoordig echt niks van het taalgebruik van de jeugd...quote:Op maandag 21 maart 2022 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar uit gebruik geraakt bij de jeugd of zo ....
Klopt ....quote:Op maandag 21 maart 2022 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee. maar ja. Wij snappen tegenwoordig echt niks van het taalgebruik van de jeugd...
quote:
Ik hoop ergens dat de kinderbescherming dit te zien krijgtquote:Op maandag 21 maart 2022 18:30 schreef aloa het volgende:
Pfffff, hoe vergeet je nou je kind![]()
[ twitter ]
En dan ?quote:Op maandag 21 maart 2022 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop ergens dat de kinderbescherming dit te zien krijgt
OK.. niet gelijk het kind afpakken hoor ...quote:Op maandag 21 maart 2022 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Haar in de gaten gaat houden.
nee. Wie weet hebben die 2 daarna gewoon gehokt en heeft ze er over 9 maanden nog 1.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. niet gelijk het kind afpakken hoor ...
Lolquote:Op maandag 21 maart 2022 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
nee. Wie weet hebben die 2 daarna gewoon gehokt en heeft ze er over 9 maanden nog 1.
Zou ook nog kunnenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:26 schreef Domnivoor het volgende:
Zou ook zomaar een lege kinderwagen kunnen zijn![]()
En morgen maken ze een nieuw filmpje.
Proostquote:
O dat soort mails. Indekmail voor de baas, dan kan ie altijd op het laatste moment nog besluiten je wel te houden.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iedereen die de mail krijgt, heeft nog wel tot 1 april de tijd om erop te reageren en met argumenten te komen waarom je het er niet mee eens bent.
En wie weet krijg ik hem ook niet hoorMaar ik ga er eigenlijk uit van wel
Goedenavondquote:
Lekker op tijdquote:Op maandag 21 maart 2022 21:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vandaag drukke dag gehad dus vroeg beddeke in.
Beter gezegd mijn bakske met katoen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |