Kris is ook wel vrij ver heen volgens mij, die praat ondertussen met driedubbele tongquote:Op maandag 21 maart 2022 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
Kitty doet dronken kristof na en dat ze er geen klote van verstaat.Ok dat was wel ff geinig van haar, wel gemeen maar ook geinig.
Vriend ja?quote:Op maandag 21 maart 2022 00:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zijn ex die nu weer zijn vriend is
Ja die is echt dronken, Nouch ook, Salar niet helemaal, die heeft soms heldere momenten.quote:Op maandag 21 maart 2022 00:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Kris is ook wel vrij ver heen volgens mij, die praat ondertussen met driedubbele tong
Ja echt he.quote:Op maandag 21 maart 2022 00:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werkelijk onbegrijpelijk waarom we zo lang op dit feestje hebben moeten wachten ....
Zal wel met de Woke-beweging te maken hebbenquote:Op maandag 21 maart 2022 00:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werkelijk onbegrijpelijk waarom we zo lang op dit feestje hebben moeten wachten ....
Ja echt he.quote:Op maandag 21 maart 2022 00:53 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zal wel met de Woke-beweging te maken hebben
Wat ik eerder schreef, ze willen geen gedoe en mogelijke escalaties door drankgebruik in het begin of midden van het seizoen. Nu in de laatste dagen van dit seizoen maakt het allemaal niet veel meer uit.quote:Op maandag 21 maart 2022 00:53 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zal wel met de Woke-beweging te maken hebben
Precies ditquote:Op maandag 21 maart 2022 00:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat ik eerder schreef, ze willen geen gedoe en mogelijke escalaties door drankgebruik in het begin of midden van het seizoen. Nu in de laatste dagen van dit seizoen maakt het allemaal niet veel meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |