Dat zou geinig zijn en vast gebeuren en ach, ik ken zoveel mensen die boeren.quote:Op maandag 21 maart 2022 00:42 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er een "boer compilatie" komt, zou mooi zijn ong. 2 dagen nadat ze het huis uitloopt.
Weet iedereen meteen wat voor smeerpijp het eigenlijk is.
om dat het 2 maanden geen groendquote:Op maandag 21 maart 2022 00:42 schreef Krambo het volgende:
Komt BB in de laatste week met een echt feest, waarom niet 2 maanden eerder
Is dat hetzelfde idee als haar denkbeeldige sprookje van dat ze een fanclub heeft in BRASIL?quote:Op maandag 21 maart 2022 00:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja op Grace die woensdag weer naar haar denkbeeldige vriendje gaat uit Scheveningen...
dit is maar niet op stream 2quote:Op maandag 21 maart 2022 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
Nouch zegt, zal ik u eens iets vertellen, uw koortslip is weg.
En nu over dat ze in de finale staan.
Oh en nu komt Kitty binnen.
Iedereen heeft een masker en de 1 meer dan de ander maar Kristoff is wel de slimmere speler en altijd lekker vol energie en emphatisch dus ja, voor mij een winnaar in deze groep.quote:Op maandag 21 maart 2022 00:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Heel eerlijk boeit mij geen zak wie er wint, ze hebben allemaal er niet veel gebakken.
Kristof is de enigste die nog de moeite heeft genomen iets te doen, maar twijfel teveel over zijn gedrag om hem de winst te gunnen.
wie is sharon?quote:Op maandag 21 maart 2022 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
Kris komt er ook ff bij met een foto van Sharon, mooi he zegt ie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |