Geen idee, ik begreep dat 'drank en drugs' nummer ook al niet, toch hoorde ik het hordes jongeren meezingen, dus ik wijt het toch aan op z'n minst een generatiekloof haha.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
heeft toch niets met leeftijd te maken
dan zag ik het toch goedquote:
ja toen was ze net iets te laatquote:
Niet wederzijds aan de screenshot van net te zienquote:Op zondag 20 maart 2022 22:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het valt niet anders uitHij was gewoon open tegen haar over hun veranderde contact en dat hij haar altijd hoog had zitten .
of aan fatsoenquote:Op zondag 20 maart 2022 22:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geen idee, ik begreep dat 'drank en drugs' nummer ook al niet, toch hoorde ik het hordes jongeren meezingen, dus ik wijt het toch aan op z'n minst een generatiekloof haha.
Verwacht van Grace niets anders, is geen nette vrouw een ordinaire straatvechter die over lijken gaat als ze er geld mee kan verdienenquote:
Moet het wel de uitzending halenquote:Op zondag 20 maart 2022 22:56 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Gooit haal eigen ruiten in.Laat maar doen kan ze mooi oprotten woensdag
ja i know maar toen was ze eigenlijk net te laat nummer was al bijna klaarquote:
Ware aard komt steeds meer boven, hopelijk woensdag exitquote:Op zondag 20 maart 2022 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
Wat bedoelde Grace hiermee?
[ afbeelding ]
Hanne is ook achterbaksquote:Op zondag 20 maart 2022 22:56 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Niet wederzijds aan de screenshot van net te zien.
Jammer, hadden beter een Hanne mee kunnen nemen naar de finale, de goedheid zelve bij deze 2 vergeleken.
Ordinair..quote:Op zondag 20 maart 2022 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
Wat bedoelde Grace hiermee?
[ afbeelding ]
Hoop dat Toob ook kijktquote:Op zondag 20 maart 2022 22:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Verwacht van Grace niets anders, is geen nette vrouw een ordinaire straatvechter die over lijken gaat als ze er geld mee kan verdienen![]()
Nou vooruit, nog een paar dagen danquote:
BOOSTER in the house.quote:
FEBO heeft zijn lievelingetjesquote:Op zondag 20 maart 2022 22:59 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zal wel weer niet.Want het is zo'n heilige boon
Ook Kristof maakt grapjesquote:Op zondag 20 maart 2022 23:00 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo zegt kristoff nu weer dat ze naar de gameroom gaan ???
hier zijn de gifjes erg vertraagd. dacht eerst dat FF dat zelf had gedaan, maar staan teveel dingen open hier hahaquote:Op zondag 20 maart 2022 23:00 schreef zodeju het volgende:
[..]I(k zie het niet goed. Doe je dat met open hand??
quote:Op zondag 20 maart 2022 23:01 schreef mijntjexx het volgende:
Het blijkt maar weer, drank maakt meer kapot....We hadden gvd meer van deze feestjes moeten hebben!!
Het blijkt maar weer, drank maakt meer kapot....We hadden gvd meer van deze feestjes moeten hebben!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |