Ik ben wel wat (voetbal)feestjes gewend met veel drank maar dit is wel heel ergquote:
sommige vinden zichzelf zo geweldigquote:Op zondag 20 maart 2022 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben wel wat (voetbal)feestjes gewend met veel drank maar dit is wel heel erg
en grace is lekker ordinairquote:Op zondag 20 maart 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige vinden zichzelf zo geweldig
En als het anders uitvalt weer een mooie voor twitter. Of is dat niet "grensoverschrijdend"?quote:Op zondag 20 maart 2022 22:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij klonk niet onvriendelijk . Hij wil gewoon dingen met haar uitspreken
dat was 5 minuten geledenquote:Op zondag 20 maart 2022 22:53 schreef Joyce-43 het volgende:
ik hoop eigenlijk nog wel op een shakira nummer of iets in die trant wil Grace wel zien dansen op die muziek, heb vermoeden dat ze net als shakira ook zo der heupen kan bewegen
heeft toch niets met leeftijd te makenquote:Op zondag 20 maart 2022 22:54 schreef B00STER het volgende:
Ik vind dit zo'n beetje het meest vrouwonvriendelijke nummer ooit bedacht, maar ik zal wel oud worden.
Het valt niet anders uitquote:Op zondag 20 maart 2022 22:53 schreef Lux069 het volgende:
[..]
En als het anders uitvalt weer een mooie voor twitter. Of is dat niet "grensoverschrijdend"?
viesquote:Op zondag 20 maart 2022 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
Wat bedoelde Grace hiermee?
[ afbeelding ]
vuil goor wijf met dr zuigbeweging dusquote:Op zondag 20 maart 2022 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
Wat bedoelde Grace hiermee?
[ afbeelding ]
Dit was niet echt netjes.quote:
hahhahahaquote:Op zondag 20 maart 2022 22:48 schreef Flow3r het volgende:
Dimi geeft iedereen daar Corona met de groeten van Vera ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |