ik ga niet happenquote:Op zondag 10 april 2022 22:51 schreef T3hTommay het volgende:
Erg mooi dat Barca hier terecht de drie punten gaat pakken.
Ja die zie ik ook nietquote:Op zondag 17 april 2022 18:30 schreef Szura het volgende:
Wat een idiote beslissing, die ‘handsbal’
Zelfs met VAR, dan ga je toch echt denken dat de boel is omgekocht
En de scheidsrechter zijn beslissing niet terug te draaienquote:
Hallo Messi.quote:Op maandag 18 april 2022 21:27 schreef FireFox1 het volgende:
Depay heeft nog geen bal fatsoenlijk geraakt.
Hoi Toto, ik ben het met jullie eens.quote:Op maandag 18 april 2022 21:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hallo Messi.
Vind jij Lahoz ook de beste scheids net als @:coco en ik?
quote:Op maandag 18 april 2022 21:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoi Toto, ik ben het met jullie eens.![]()
Groetjes, Messi.
Oriente > Xavi.quote:Op maandag 18 april 2022 21:36 schreef Oriente het volgende:
Dembele staat veel te veel aan de zijlijn man, trek meer naar binnen
Trutje Frenkie.quote:Op maandag 18 april 2022 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
Die Frenkie zit ook lekker vol ideeën hč? Pedri is echt een klasse beter dan Frenkie. Ook Gavi zal Frenkie voorbij gaan.
Gast weet niet eens of hij links -of rechtsbenig is. Een type Ursain Bolt met net genoeg techniek om op de been te blijven.quote:
Nog gefeliciteerd, verdient gewonnen.quote:
Dank, eindelijk eens.quote:Op maandag 18 april 2022 22:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd, verdient gewonnen.
Ze doen maar lekker, mijn betje is toch al binnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ronaldkoeman.gifquote:Op maandag 18 april 2022 22:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Erg mooi dat de vervelende Xavi hype ook snel kapot gaat.
Volg je het via teletekst ofzo? Forumbeest onwaardig dit.quote:
Ik heb zo'n hekel aan minimaal de helft van dat elftal. Hopelijk gaan ze failliet.quote:
Je kunt ook speertjes gooien kijken. Ter info.quote:Op maandag 18 april 2022 22:23 schreef DonDruiper het volgende:
Wat is dat Spaanse voetbal eigenlijk verschrikkelijk.
Continue theater, janken, met z'n allen om de scheids heen, zeuren om kaarten, continue kaarten aannaaien.
Het is echt verschrikkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |