Dat heeft hij bewust niet laten weten ....quote:Op zondag 20 maart 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
Ik wist niet eens dat hij ziek was![]()
Veel te jong .
Ik las het.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:18 schreef maily het volgende:
[..]
Dat heeft hij bewust niet laten weten ....
Hebben veel mensen.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:23 schreef ChipsZak. het volgende:
![]()
Schrok me de pleuris, zo onverwacht was dit.
Hij bleek donderdag nog op tv te zijn geweest.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:12 schreef herverwijderd het volgende:
Wat verdrietig. Wel een bikkel dat hij tot het eind is doorgegaan (althans, zag hem niet zo lang geleden nog op tv geloof ik).
Misschien euthanasie.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij bleek donderdag nog op tv te zijn geweest.
Vraag me wel af hoe hij zo ernstig ziek was dat het ‘ineens’ over is en hij tegelijk zijn werk blijkbaar nog deed.
Al heb ik natuurlijk geen idee hoeveel uur hij werkelijk nog bezig was.
Ook wel eens een tijd met hem staan te praten. Inderdaad heel aardig en vriendelijk, nam ook ruim de tijd om met iedereen te praten die dat wilde. Leuke man! Erg jammer dat hij er niet meer is.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:40 schreef girlnextdoor. het volgende:
Heb ooit nog eens Piet te gast gehad in het hotel waar ik toendertijd werkte. Het viel me op wat een achtaardige en lieve man het was. Kon menig hotelgast (en überhaupt menig mens) nog wat van leren.
RIP Piet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |