God bestaat niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het enige mooie hiervan is dat hij het weer nu zelf van bovenaf bepaalt. Dat mag vast van God.
"En wat mij betreft, ik ook."quote:Op zondag 20 maart 2022 18:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind wel dat qua stem het niet meer heel krachtig klinkt ofzo.... maar dan een paar later overlijden aan kanker.. En met die laatste zinnen heb je ook niet het idee dat hij dat zo snel zag aankomen...
Eens. Dat is niet iets wat je zegt als je er vanuit gaat dat je er morgen/volgende week weer staatquote:Op zondag 20 maart 2022 18:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
"En wat mij betreft, ik ook."
Deze woorden zeggen juist heel veel.
Wtf. Het weer voorspellen van een dag waarop je vervolgens niet meer leeft. Daar krijg je toch een beetje kortsluiting van in je hoofd.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:05 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Donderdag nog op tv geweest. Wat sneu.
Dat was idd een klotetijd...quote:Op zondag 20 maart 2022 19:07 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat Piet de 25 jaar niet mocht volmaken van SBS6/Talpa.
Geen wintervoorspelling meer dat we dit jaar op schaatsen zouden staanquote:Op zondag 20 maart 2022 19:42 schreef Dutch_view het volgende:
Jeetje Piet, deze zag ik niet aankomen
Piet was altijd in de huiskamer, een paar minuten maar toch een vertrouwd gezicht en stem
Iemand aan wie je zo je pinpas zou toe kunnen vertrouwen
Nooit meer je iconische wintervoorspellingen met "perioden van koudere en zachtere perioden"
Nooit meer Piets BBQ-weer, Fiets-weer, Wandel-weer, Terras-weer, Strand-weer
Nooit meer Piets uber optimisme waarbij hij met 17 graden al weer in een korte broek achter een BBQ stond ergens op een camping in het land met locals om hem heen
Oant sjen Piet. RIP
Ze hadden op tv zonet een filmpje over een typische dag van Piet. Begon om zes uur's ochtends en tot zes uur 's avonds een aaneenschakeling van radio berichten. Daarna nog op pad voor SBS. Die man moet echt dol op het weer geweest zijn.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:39 schreef Idisrom het volgende:
Piet Paulusma heeft te weinig zijn werk-rust ritme in acht genomen. Volgens mij heeft hij nog wel jaren aan vakantietijd en te verrekenen overuren tegoed staan.
Ik ben hem eens tegengekomen als snabbelaar, wat hij ook nog tussendoor deed naast zijn werk voor Omrop Fryslân vanaf half zeven 's morgens, 's middags en 's avonds, plus nog zijn rondgereis voor SBS.
Het eerste jaar dat je stopt met werken heb je vier maal zoveel overlijdenskans als in die jaren daarna. Dat is mij toen door een polisverkoper van lijfrentes verteld.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:35 schreef ondeugend het volgende:
Wel weer dubbel zuur als mensen rondom AOW of pensioenleeftijd doodgaan altijd.
Piet of niet.
Ook eens gelezen ja. Had iets te maken met een verschil in stressniveau oid. (Van wat ik heb onthouden)quote:Op zondag 20 maart 2022 19:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het eerste jaar dat je stopt met werken heb je vier maal zoveel overlijdenskans als in die jaren daarna. Dat is mij toen door een polisverkoper van lijfrentes verteld.
Voor mij is half 8 's ochtends het weervoorspelling van Piet luisteren. Nu ik thuis werk ook nog half 1 het weer op omrop Fryslanquote:Op zondag 20 maart 2022 19:50 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ze hadden op tv zonet een filmpje over een typische dag van Piet. Begon om zes uur's ochtends en tot zes uur 's avonds een aaneenschakeling van radio berichten. Daarna nog op pad voor SBS. Die man moet echt dol op het weer geweest zijn.
Als klein meisje was Piet er bij het broodje eten in de middag, nu als volwassen vrouw bij de avondmaaltijd. R.i.p. Piet
Maar volgens mij komt dat weer omdat velen van druk naar verveling gaan. In een soort van gat vallen. Dichtslibben.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het eerste jaar dat je stopt met werken heb je vier maal zoveel overlijdenskans als in die jaren daarna. Dat is mij toen door een polisverkoper van lijfrentes verteld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |