Ik hoop het. Vooral voor hem.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
In de hemel is het altijd mooi weer.
En Hans de Jong...quote:Op zondag 20 maart 2022 17:47 schreef KNAK het volgende:
Pelleboer heeft een maatje erbij. Saampjes slap ouwehoeren over het weer
Elke dag op een andere locatie BBQ'en zuipen en nog even het weer presenteren.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:57 schreef Remco het volgende:
Piet werkte altijd, in zijn SBS tijd heeft die volgensmij in een aantal jaar geen vakantie gehad.
Het NOS-journaal opende ermee. Het is eventjes belangrijker dan Oekraïne (geen statement, gewoon een constatering).quote:
Ik ook nietquote:
Viel ook weinig te zien dat hij ziek wasquote:Op zondag 20 maart 2022 18:05 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Donderdag nog op tv geweest. Wat sneu.
Je ziet wel dat hij heel mager isquote:Op zondag 20 maart 2022 18:05 schreef Bolasie het volgende:
Die laatste zinnen...quote:Op zondag 20 maart 2022 18:05 schreef Bolasie het volgende:
Dat was hij al een hele tijdquote:
"Dat voorjaar zet nog wel even door. Ik ook"quote:
Ik kijk nooit naar zijn weerbericht dus dat wist ik nietquote:
Zal ook wel door de ziekte zijn, maar ik dacht die man is gewoon oudquote:Op zondag 20 maart 2022 18:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar zijn weerbericht dus dat wist ik niet
Echt he? Schrok me wezenloos. Van de week nog naar zijn weerbericht zitten luisteren en ineens dit. Heel gek, maar het raakt me echt. Terwijl ik de man niet ken.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:59 schreef K21 het volgende:
Zo, die komt even onverwacht.![]()
Rust in vrede, Piet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |