Eetsmakeliiikkkquote:Op zondag 20 maart 2022 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
wacht op m'n rijst. nog 5 minuutjes en dan lekker iten.
Hearlik, lekker rustig! wel veel gewandeld alweer maar beetje schoongemaakt en lekker series gekeken.quote:
Smakelijk kerel!quote:Op zondag 20 maart 2022 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
wacht op m'n rijst. nog 5 minuutjes en dan lekker iten.
oeh dat klinkt goed!quote:Op zondag 20 maart 2022 17:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb het al op![]()
Braadkip met sla en gebakken aardappeltjes met ui en spekjes
dankewol meneerquote:Op zondag 20 maart 2022 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Smakelijk kerel!
Ik moet nog beginnen aan de Kip Pasta Peso, maar dat komt pas na de F1
Hij heeft smaak...quote:Op zondag 20 maart 2022 17:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wilde deze hebben, dus tjah....portemonnee trekken he.
Klinkt goed!quote:Op zondag 20 maart 2022 17:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hearlik, lekker rustig! wel veel gewandeld alweer maar beetje schoongemaakt en lekker series gekeken.
En die van jou en muis?
Als of hij klaar staat om zijn broek te laten zakkenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nou dat is toch niet erg een keer wat minder werkenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Wij zijn ook uurtje gaan wandelen en ijsje gaan eten vandaag en uitgeslapen al ben ik nog steeds moe. Ik heb maar effectief 3 dagen gewerkt afgelopen week, maar wel bijna 40 uur ingeklokt gedurende die dagen en ik kom maar niet bijgeslapen
Hij betaalt het maar zelf met een krantenwijkjequote:Op zondag 20 maart 2022 17:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij betaalt het maar zelf met een krantenwijkje
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Als of hij klaar staat om zijn broek te laten zakken
Ja ik las het, jong nogquote:
Ja, ik hoorde het net.quote:
quote:Weerman Piet Paulusma (65) overleden aan gevolgen van kanker
De Friese weerman Piet Paulusma is zondagmiddag op 65-jarige leeftijd overleden. Dat heeft Omroep MAX zondag gemeld namens de familie. Paulusma overleed in het ziekenhuis van Leeuwarden aan de gevolgen van kanker. Hij was al geruime tijd ziek, maar wilde hier geen ruchtbaarheid aan geven.
ANP20 maart 2022, 17:43
Piet Paulusma. Beeld ANP
Piet Paulusma.BEELD ANP
“Het is ongelooflijk hoe dapper Piet zijn ziekte heeft ondergaan,” stelt omroepbaas Jan Slagter. “Zolang het nog ging, wilde hij door met werken.” Donderdag presenteerde de weerman voor het laatst op televisie, vrijdag was hij nog te horen op de radio. “Het is vreselijk verdrietig dat we hem nooit meer zijn kenmerkende uitsmijter ‘oant moarn’ horen zeggen,” aldus Slagter.
Paulusma begon zijn carrière als weerman in 1985 bij Omrop Fyslân. Sinds september 1996 bracht hij voor SBS6 dagelijks Piets Weer vanaf een wisselende locatie in het land. Na 23 jaar liet SBS weten afscheid te nemen van het Friese icoon omdat de zender het tijd vond voor ‘iets nieuws’.
Paulusma stapte daarna over naar Omroep MAX, waar zijn weerbericht op 1 januari 2020 voor het eerst te zien was bij Tijd voor MAX. Paulusma verzorgde dagelijks een item in het programma. Ook was de meteoroloog twee keer per dag te horen op NPO Radio 5.
In januari dit jaar werd Paulusma benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau vanwege zijn inzet voor Friesland en talloze goede doelen. Hij werd drie keer uitgeroepen tot populairste weerman van het jaar.
WHAHAHAHAHAquote:Op zondag 20 maart 2022 17:48 schreef Dotteke het volgende:
@:Haags Hamilton toch derdeMax heeft de race niet uitgereden
Zoveel zijn er niet meer.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:55 schreef ToT het volgende:
Ja de komende jaren zullen echt nog wel meer legendarische televisie-iconen ons ontvallen.
Was even mooi om te zien hoe hij afdroopquote:
In F1 mag je niet blij zijn omdat Max uitgevallen is.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was even mooi om te zien hoe hij afdroop
Ze is al bijna 80quote:Op zondag 20 maart 2022 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Erica Terpstra's gezondheid is volgens mij ook niet echt geweldig, toch?
O ja hoor daar was ik ook blijquote:Op zondag 20 maart 2022 18:04 schreef Haags het volgende:
[..]
In F1 mag je niet blij zijn omdat Max uitgevallen is.![]()
@:nattekat waardeloos
Huh dat is wel raar.. zo heeft iedereen toch zijn of haar favoriet..quote:Op zondag 20 maart 2022 18:04 schreef Haags het volgende:
[..]
In F1 mag je niet blij zijn omdat Max uitgevallen is.![]()
@:nattekat waardeloos
Nee je moet fan zijn van Max daar. Anders moet je je bek houden.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Huh dat is wel raar.. zo heeft iedereen toch zijn of haar favoriet..
Landverraajer enzo?quote:Op zondag 20 maart 2022 18:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee je moet fan zijn van Max daar. Anders moet je je bek houden.
Te krom gewoon juist alleen maar leuker als er verschillende fans posten tochquote:Op zondag 20 maart 2022 18:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee je moet fan zijn van Max daar. Anders moet je je bek houden.
Mee eens. Maar je mag geen afwijkende voorkeur hebben.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Te krom gewoon juist alleen maar leuker als er verschillende fans posten toch
Wat een dictatuur. En daar hoor je Willem Engel niet overquote:Op zondag 20 maart 2022 18:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Mee eens. Maar je mag geen afwijkende voorkeur hebben.
Nee, blijf!quote:Op zondag 20 maart 2022 15:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Houden we @:Deisyy wel? anders ga ik weer weg.
Graag allemaal dezelfde meningen, dat is Fok! eerder down the drain.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Mee eens. Maar je mag geen afwijkende voorkeur hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt een lang seizoen, met een onterechte WK die er eigenlijk geen rest van kan.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat een dictatuur. En daar hoor je Willem Engel niet over
Willempiequote:Op zondag 20 maart 2022 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat een dictatuur. En daar hoor je Willem Engel niet over
Raar geval.quote:
Ik zei al in F1 toen er weer een SC ging rijden, nu gaat Max weer winnen want zonder Safty car red hij het niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Het wordt een lang seizoen, met een onterechte WK die er eigenlijk geen rest van kan.
Hey Deisyyquote:Op zondag 20 maart 2022 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Graag allemaal dezelfde meningen, dat is Fok! eerder down the drain.
Omdat het een heel matig coureur is. Maar iedereen kijkt er door een oranje bril naar dus dan is het al snel hosanna wat ie doet.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zei al in F1 toen er weer een SC ging rijden, nu gaat Max weer winnen want zonder Safty car red hij het niet.
Maar it keer ook niet met een safty car
Ja woke sneeuwvlokjes toentertijd vonden dit helemaal niet kunnen.quote:
Ben blij dat ik daar geen last van heb, heb helemaal niets met die Verstappen.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Omdat het een heel matig coureur is. Maar iedereen kijkt er door een oranje bril naar dus dan is het al snel hosanna wat ie doet.
Die heb je altijd. Is echt niet iets van nuquote:Op zondag 20 maart 2022 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja woke sneeuwvlokjes toentertijd vonden dit helemaal niet kunnen.
Ik ook niet. Maar dat mag je niet uiten in F1.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daar geen last van heb, heb helemaal niets met die Verstappen.
Het is nu alleen wel VELE malen erger....quote:Op zondag 20 maart 2022 18:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Die heb je altijd. Is echt niet iets van nu
Onzinquote:Op zondag 20 maart 2022 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk wel iets dieper dan dat
Dat lijkt wel zo op internet idd.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is nu alleen wel VELE malen erger....
Dat hele F1 zal een mijn reet roesten, maar ieder zijn mening, tenminste dat dat ik.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
MAG NIET!!!!!
JE MOET EN ZAL PRO VERSTAPPEN ZIJN IN F1!!!!!!!!!
Ik ga z'n zusje wel bouwtechnisch keurenquote:Op zondag 20 maart 2022 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
ff de fundering ervan bouwtechnisch laten keuren.
"Ik kan harder in een autootje rijden dan al die anderen!!!!"quote:Op zondag 20 maart 2022 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hele F1 zal een mijn reet roesten, maar ieder zijn mening, tenminste dat dat ik.
KPD ja?quote:Op zondag 20 maart 2022 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk wel iets dieper dan dat
Met een fluitketel op zijn kop, dat was humor toenquote:
Echt welquote:Op zondag 20 maart 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een fluitketel op zijn kop, dat was humor toen
Laatst nog een oude sketch gezien van hem met zijn hoofd in een televisie......tering, dat was slecht!quote:Op zondag 20 maart 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een fluitketel op zijn kop, dat was humor toen
En van meloenen.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zou zo niet zeggen dat hij geen liefhebber van hele grote bloemkolen is!
Voor mij alle sportwedstrijden eigenlijkquote:Op zondag 20 maart 2022 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hele F1 zal een mijn reet roesten, maar ieder zijn mening, tenminste dat dat ik.
Als kind vond ik het grappig, maar als ik het nu zie....quote:
Maar het probleem is juist dat die onterechte WK niet harder meer kan.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik kan harder in een autootje rijden dan al die anderen!!!!"
22 miljonairs die een opgeblazen varken in elkaars netje proberen te trappen....quote:Op zondag 20 maart 2022 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor mij alle sportwedstrijden eigenlijk
quote:Op zondag 20 maart 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als kind vond ik het grappig, maar als ik het nu zie....
Humor heeft ook een beperkte houdbaarheidsdatumquote:Op zondag 20 maart 2022 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst nog een oude sketch gezien van hem met zijn hoofd in een televisie......tering, dat was slecht!
quote:Op zondag 20 maart 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als kind vond ik het grappig, maar als ik het nu zie....
Ff iemand betalen die zo'n blauw vierkantje bovenop zijn auto heeft zitten met daar een witte "L" op?quote:Op zondag 20 maart 2022 18:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar het probleem is juist dat die onterechte WK niet harder meer kan.
Mjaquote:Op zondag 20 maart 2022 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verschilt wel een beetje van geval tot geval, maar de ene sketch blijft ook langer goed dan de andere.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Humor heeft ook een beperkte houdbaarheidsdatum
Op ieder sambaballenbal daar is het balquote:
3 - 2quote:Op zondag 20 maart 2022 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je moet het ook als wat van die tijd zien. Hij zegt dat zelf ook en daarom doet hij dat ook niet meer. Zijn rol nu als presentator kan ik ook best wel waarderen.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
Ik was echt helemaal idolaat van hem vroeger!
Als kind ik ook hoor. Ik heb een LP van hem helemaal grijs gedraaid.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op ieder sambaballenbal daar is het bal![]()
Mijn ouders vonden het geweldig.
Die kussentjes ken ik nietquote:Op zondag 20 maart 2022 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Verschilt wel een beetje van geval tot geval, maar de ene sketch blijft ook langer goed dan de andere.
Sommige sketches van sommige komieken blijven wel tijdloos!
"Verkoopt u ook kussentjes?"
Hij had toch ook een film?quote:Op zondag 20 maart 2022 18:35 schreef ToT het volgende:
Deze kende ik trouwens nog niet eens van hem!
Van Herman?quote:Op zondag 20 maart 2022 18:33 schreef ToT het volgende:
Alleen zijn nieuwjaarsconference, vele jaren later....Mijn broer en ik zijn naar de try-out geweest; was nog erger dan wat er op tv kwam.
Herman Finkers.quote:
Mja ik vond hem ook steeds minder leuk worden. Die jeugdige schijtlolligheid past niet meer als je ouder wordt. Dat pizza-gedoe vond ik al helemaal niks meer aan.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet het ook als wat van die tijd zien. Hij zegt dat zelf ook en daarom doet hij dat ook niet meer. Zijn rol nu als presentator kan ik ook best wel waarderen.
quote:
Herman Finkers heeft me nooit kunnen boeien, maar dat kan ook aan mij liggenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herman Finkers heeft me nooit kunnen boeien, maar dat kan ook aan mij liggen
Hij is wel goed jaquote:Op zondag 20 maart 2022 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vond hem geweldig droog!
"Dat sloeg als een tang op een varken, en de rechter en ik wij trouwden met elkaar en zo belandden wij in de Ardennen."
Valt me tegen dat je niet jezelf noemtquote:Op zondag 20 maart 2022 18:40 schreef Haags het volgende:
De beste cabaretier is natuurlijk Harrie Jekkers.
Daar kan echt helemaal niemand aan tippen.
Geen idee.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:41 schreef ToT het volgende:
Maar hij had ook enorme missers, zoals zijn poëzie-optreden.
Peter Blanker zal trots op hem zijn!quote:Op zondag 20 maart 2022 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je niet jezelf noemt
Eens. Ik ben ook erg grappig.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je niet jezelf noemt
Zou wel kaartje kopen als haags optreedt. En voor de zekerheid een doosje eieren en rotte tomaten meenemenquote:
Ik leef van Moeder Aardequote:Op zondag 20 maart 2022 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee.
Hij heeft ook wel mooie nummers.
Prettige man welquote:Op zondag 20 maart 2022 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik leef van Moeder Aarde
Pluk bramen en een zwaan
Kijk hoe mooi hij vliegt!
Kijk hij vliegt mij aan!
En een Super Soaker met azijn?quote:Op zondag 20 maart 2022 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou wel kaartje kopen als haags optreedt. En voor de zekerheid een doosje eieren en rotte tomaten meenemen
Nergens voor nodig. Buiten dat ik bijzonder knap ben heb ik ook heel veel humor.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En een paar koeien voor extra boe-geroep
Zo heeft elke cabaretier zijn sterke en minder sterke kanten. Herman Finkers was sterk in het spelen met taal.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herman Finkers heeft me nooit kunnen boeien, maar dat kan ook aan mij liggen
Niet meegekregen toen? Schedelbreuk.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Die vrouw moet daar toch wat aan over hebben gehouden
Er waren mensen die heel hard gingen juichen bij dit soort praktijken.quote:
Ja deze SC is niet voor niets gekraakt....quote:Op zondag 20 maart 2022 18:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Er waren mensen die heel hard gingen juichen bij dit soort praktijken.
Dan is het dus gewoon echt tijd voor een wereldoorlog.
quote:Op zondag 20 maart 2022 18:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Er waren mensen die heel hard gingen juichen bij dit soort praktijken.
Dan is het dus gewoon echt tijd voor een wereldoorlog.
quote:
Tot de kappers weer open mogen liep ik wel rond met een krakerskapsel terwijl ik hier actief wasquote:Op zondag 20 maart 2022 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deze SC is niet voor niets gekraakt....
Kort maar intensiefquote:Op zondag 20 maart 2022 17:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh nou dat is toch niet erg een keer wat minder werken![]()
40 uur is is alsnog best veel
Heerlijk lekker wandelen
Vandaag was het hier minder dan gisteren.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kort maar intensief![]()
Wandelen met dit weer wat we nu hebben met een lekker zonnetje is overheerlijk
Gister was het hier ook lekkerder, maar de lente hangt nog steeds in de luchtquote:Op zondag 20 maart 2022 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag was het hier minder dan gisteren.
Vandaag de hele dag bewolkt terwijl er gisteren nog een lekker zonnetje aanwezig was.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gister was het hier ook lekkerder, maar de lente hangt nog steeds in de lucht
Owja, sorry nog daarvoor maar muis had last van haar darmen en heeft de hele dag lopen ruftenquote:Op zondag 20 maart 2022 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag de hele dag bewolkt terwijl er gisteren nog een lekker zonnetje aanwezig was.
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
Fruit is toch al vrijgelaten van de gebannenis?
\quote:Op zondag 20 maart 2022 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
RIPquote:Op zondag 20 maart 2022 19:18 schreef maily het volgende:
SHO / Piet Paulusma overleden op 65 jarige leeftijd
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
@:freshfruit heeft ons uit zijn hart verbannen
oh was hij weer gevangen?quote:Op zondag 20 maart 2022 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
Hij zal wel weer eens "Hoi" gezegd hebben of zo. Zijn ze allergisch voor als het van zijn account af komt!quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, soms is hij ook wel eens het haasje hoor.
Mini-ToT is ineens wat grieperig.quote:
Oh bah,quote:Op zondag 20 maart 2022 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT is ineens wat grieperig.Ligt nu te snurken.
Zelf wat duf en ik ben niet van plan laat naar bed te gaan.
En hoestie daar?
Hoezo veel beweging dan?quote:Op zondag 20 maart 2022 20:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh bah,Beterschap voor Mini en voor jezelf natuurlijk
Met mij wel oke, beetje veel beweging gehadDus moe!
Ga ook niet al te laat naar bed denk ik
quote:Op zondag 20 maart 2022 20:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Iets te veel gewandeld50 km dit weekend
Jezusquote:Op zondag 20 maart 2022 20:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zo, dat is een hele afstand.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hou je op het eind een teckel over idd.....quote:Op zondag 20 maart 2022 20:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Denk niet dat marley het zo leuk vind om 50 km in een keer te lopen
Jaquote:Op zondag 20 maart 2022 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hou je op het eind een teckel over idd.....
quote:Op zondag 20 maart 2022 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2022 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie nog ff jong blijft hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, blijf!![]()
Dat zal schrikken zijn geweest met je zoon, ik hoop dat hij snel weer de oude is
Je voelt je zo machteloos bij zieke kinderen.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie nog ff jong blijft hoor
Maar inderdaad, was niet leuk.
Nou dit dus exact. En dan word ik dus hyperactief juist. Maar goed.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je voelt je zo machteloos bij zieke kinderen.
he !!!quote:Op zondag 20 maart 2022 20:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie nog ff jong blijft hoor
Maar inderdaad, was niet leuk.
Als het financieel breed hebt kun je je ook Gucci laten dragenquote:
Naast of in de nabijheid van mijn zoontje. Die had een virus (iig geen Corona), wellicht griep of wat dan ook, maar had dagenlang tegen de 42 graden koorts, doodeng. Antibiotica kuur, het gaat nu (exact een week en en dag later) eindelijk wat beter.quote:
Fijnquote:Op zondag 20 maart 2022 20:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Naast of in de nabijheid van mijn zoontje. Die had een virus (iig geen Corona), wellicht griep of wat dan ook, maar had dagenlang tegen de 42 graden koorts, doodeng. Antibiotica kuur, het gaat nu (exact een week en en dag later) eindelijk wat beter.
ehhh het konijn krijgt hartjesquote:
ik ga liever extra uitgebreid acclimatiserenquote:Op zondag 20 maart 2022 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het financieel breed hebt kun je je ook Gucci laten dragen
Ja en niet eten nix. Kijk ik ben best een paniekSjaak, maar als ook mijn vriendin zich zorgen gaat maken dan ga ik dus zo'n beetje 'uit'. Dus daar was ik eigenlijk, het is dit keer niet zo'n spannend verhaal.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn![]()
en vervelend dat hij zo ziek was!
Ik kreeg ze toch eerst van hem?? of niet dan?? Waar waren die van jou??? he? nou?quote:Op zondag 20 maart 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh het konijn krijgt hartjes
en ik nie???![]()
![]()
spannend genoeg!quote:Op zondag 20 maart 2022 20:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja en niet eten nix. Kijk ik ben best een paniekSjaak, maar als ook mijn vriendin zich zorgen gaat maken dan ga ik dus zo'n beetje 'uit'. Dus daar was ik eigenlijk, het is dit keer niet zo'n spannend verhaal.
De huisarts wist niet (en weet nog steeds niet) wat het was?quote:Op zondag 20 maart 2022 20:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja en niet eten nix. Kijk ik ben best een paniekSjaak, maar als ook mijn vriendin zich zorgen gaat maken dan ga ik dus zo'n beetje 'uit'. Dus daar was ik eigenlijk, het is dit keer niet zo'n spannend verhaal.
ik was zooo enthousiastquote:Op zondag 20 maart 2022 20:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik kreeg ze toch eerst van hem?? of niet dan?? Waar waren die van jou??? he? nou?
Nee dit was zo'n geval van:quote:Op zondag 20 maart 2022 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De huisarts wist niet (en weet nog steeds niet) wat het was?
Hartjes gaan naar boven in rang, gezeik gaat naar onder in rangquote:Op zondag 20 maart 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh het konijn krijgt hartjes
en ik nie???![]()
![]()
Dat moet ik eerst altijd even peilen he, misschien ben je wel heel boos op me haha. Dus:quote:
Een extra dikke paffert zoals het heurtquote:Op zondag 20 maart 2022 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga liever extra uitgebreid acclimatiseren
Misschien kan je schoppen geven? Die zijn toch hoger dan harten?quote:Op zondag 20 maart 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hartjes gaan naar boven in rang, gezeik gaat naar onder in rang
quote:Op zondag 20 maart 2022 20:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee dit was zo'n geval van:
"Mwaaa niets bijzonders, ik hoor geen slijm. misschien griep. Doe maar kuurtje voor de zekerheid. Oh en hier heb je ventolin, doei!'
you couldn't be more wrongquote:Op zondag 20 maart 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hartjes gaan naar boven in rang, gezeik gaat naar onder in rang
Een doe maar kuurtje? Wat raar.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee dit was zo'n geval van:
"Mwaaa niets bijzonders, ik hoor geen slijm. misschien griep. Doe maar kuurtje voor de zekerheid. Oh en hier heb je ventolin, doei!'
ik ben niet snel boos hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 20:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst altijd even peilen he, misschien ben je wel heel boos op me haha. Dus:
Greys!!!![]()
![]()
![]()
Dat heb ik dan ook niet gegeven. Je weet, ik heb zelf astma en hij was heel veel maar benauwd niet. Ja hoesten als een gek, maar zo'n middel zal ik niet snel geven en dus ook niet gedaan.quote:
Je hebt duidelijk nog niet begrepen wat 'Ziijne Konijnlijkheid' precies inhoudquote:
Nou (ik was er overigens niet bij, mijn vriendin heeft hem meegenomen) wat ik erg bijzonder vond was 'ik hoor geen slijm, misschien griep, hier een kuur).quote:
eh ja best welquote:Op zondag 20 maart 2022 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ken het niet, is dat krachtig spul?
ik doe niet aan een koningshuisquote:Op zondag 20 maart 2022 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk nog niet begrepen wat 'Ziijne Konijnlijkheid' precies inhoud
Het opent je longblaasjes en dus je luchtwegen. Het is effectief, maar dan moet er wel een oorzaak zijn om effectief tegen te zijn, zoals bijvoorbeeld astma of bronchitis. En ik weet heel goed wanneer dat wel of niet zo is uit ervaring.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ken het niet, is dat krachtig spul?
ze kunnen het geven om de luchtwegen te ontzienquote:Op zondag 20 maart 2022 20:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het opent je longblaasjes en dus je luchtwegen. Het is effectief, maar dan moet er wel een oorzaak zijn om effectief tegen te zijn, zoals bijvoorbeeld astma of bronchitis. En ik weet heel goed wanneer dat wel of niet zo is uit ervaring.
een mini?quote:Op zondag 20 maart 2022 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
Even een operatie uitvoeren op mijn laptop hoor. Speciaal een schroevendraaiersset gekocht
Hopelijk houd je na het weer in elkaar zetten geen schroefjes over.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
Even een operatie uitvoeren op mijn laptop hoor. Speciaal een schroevendraaiersset gekocht
quote:Op zondag 20 maart 2022 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk houd je na het weer in elkaar zetten geen schroefjes over.
Ik weet dat het heel tegenstrijdig klinkt met hoe ik 'ben' maar iets als Ventolin zal ik echt pas in het uiterste geval geven en bij bijpassende symptomen.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kunnen het geven om de luchtwegen te ontzien
die door het hoesten er geirriteerd zijn
Of tekortquote:Op zondag 20 maart 2022 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk houd je na het weer in elkaar zetten geen schroefjes over.
Zijne Konijnlijkheid doet ook niet aan koningshuizen, wij zijn opperbevelhebbers der Galatische eendheid vab de melkweg en daar buitenquote:Op zondag 20 maart 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe niet aan een koningshuis
dat is veel te woke
Fap ze!quote:Op zondag 20 maart 2022 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
Eens kijken of mijn fijne motoriek nog steeds zo verneukt is
dan pakt hij zijn werklaptopquote:Op zondag 20 maart 2022 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Grote kans dat HEMA voorlopig offline blijft vanwege een verneukte laptop. Goed opletten hoe de batterij zat!
Ow. Ja of zijn mobiel.quote:
volgens mij doet Hema dat ook nietquote:Op zondag 20 maart 2022 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Ja of zijn mobiel.
Ik houd werk en privé helemaal gescheiden. Geen geFOK op mijn werklaptop.
Hij zit nu driftig te schroeven en te klooien om zo snel mogelijk de boel weer aan de praat te hebben.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij doet Hema dat ook niet
Hema is een eckte ambtenaar, die download hele pornosites helemaal de moeder aan filmpjes op de werklaptop om het op een USB te zettenquote:Op zondag 20 maart 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij doet Hema dat ook niet
quote:Op zondag 20 maart 2022 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij zit nu driftig te schroeven en te klooien om zo snel mogelijk de boel weer aan de praat te hebben.
En helaas, dan breekt er in de gehaastheid toch nog een stukje plastic af waardoor er iets niet meer goed gemonteerd kan worden...
quote:Op zondag 20 maart 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
we zien zo wel een oproep in DIG voorbij komen
HELP mijn laptop is kapot
"Help mijn man is Faoer"quote:Op zondag 20 maart 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
we zien zo wel een oproep in DIG voorbij komen
HELP mijn laptop is kapot
met een manquote:Op zondag 20 maart 2022 20:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Weet ik veel!![]()
Zal nog eens een geintje maken!
now you lost mequote:Op zondag 20 maart 2022 20:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Een worst is een worst toch? En misschien komt zijn moeder af en toe binnen? 'Hee ma!'
Ik ben na deze week dan ook niet op mijn scherpst laten we maar zeggen. Vergeet maar weet wat ik gezegd heb.quote:
Zei je dan wat?quote:Op zondag 20 maart 2022 20:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben na deze week dan ook niet op mijn scherpst laten we maar zeggen. Vergeet maar weet wat ik gezegd heb.
wat zei je?quote:Op zondag 20 maart 2022 20:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben na deze week dan ook niet op mijn scherpst laten we maar zeggen. Vergeet maar weet wat ik gezegd heb.
geen ideequote:
quote:
Ik heb het weekend lekker rustig aan gedaan en net een hete douche genomen. Ik ben weer klaar voor een nieuwe werkweek.quote:
Ja van SBE ben ik het wel gewend, maar van jou ...quote:Op zondag 20 maart 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
solly
wij zijn wel wakker![]()
![]()
en irritant
![]()
![]()
je moet wat om te overleven op FOKquote:Op zondag 20 maart 2022 21:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja van SBE ben ik het wel gewend, maar van jou ...
Overleven ookquote:Op zondag 20 maart 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet wat om te overleven op FOK
anders ben je zo deud![]()
![]()
Survival of the fittestquote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Survival of the fittest
* greysbones zet Rocky deuntje op
ik ben al helemaal afgetraindquote:Op zondag 20 maart 2022 21:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij moet eerst trainen Greys.... dit zijn training montages.
In deze #MeToo tijd ga ik gewoon zeggen 'Wat goed!! Ik geloof je meteen"quote:Op zondag 20 maart 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben al helemaal afgetraind
jaartje DTS krijg je dat![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben al helemaal afgetraind
jaartje DTS krijg je dat![]()
![]()
Vanaf dag 1 dat ik hier zit heb ik DTS weten te ontwijken. Sterker nog, ik weet niet eens exact wat het inhoudt (wel wat het betekent).quote:
Wat is DTS?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |