Eetsmakeliiikkkquote:Op zondag 20 maart 2022 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
wacht op m'n rijst. nog 5 minuutjes en dan lekker iten.
Hearlik, lekker rustig! wel veel gewandeld alweer maar beetje schoongemaakt en lekker series gekeken.quote:
Smakelijk kerel!quote:Op zondag 20 maart 2022 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
wacht op m'n rijst. nog 5 minuutjes en dan lekker iten.
oeh dat klinkt goed!quote:Op zondag 20 maart 2022 17:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb het al op![]()
Braadkip met sla en gebakken aardappeltjes met ui en spekjes
dankewol meneerquote:Op zondag 20 maart 2022 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Smakelijk kerel!
Ik moet nog beginnen aan de Kip Pasta Peso, maar dat komt pas na de F1
Hij heeft smaak...quote:Op zondag 20 maart 2022 17:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wilde deze hebben, dus tjah....portemonnee trekken he.
Klinkt goed!quote:Op zondag 20 maart 2022 17:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hearlik, lekker rustig! wel veel gewandeld alweer maar beetje schoongemaakt en lekker series gekeken.
En die van jou en muis?
Als of hij klaar staat om zijn broek te laten zakkenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nou dat is toch niet erg een keer wat minder werkenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Wij zijn ook uurtje gaan wandelen en ijsje gaan eten vandaag en uitgeslapen al ben ik nog steeds moe. Ik heb maar effectief 3 dagen gewerkt afgelopen week, maar wel bijna 40 uur ingeklokt gedurende die dagen en ik kom maar niet bijgeslapen
Hij betaalt het maar zelf met een krantenwijkjequote:Op zondag 20 maart 2022 17:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij betaalt het maar zelf met een krantenwijkje
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Als of hij klaar staat om zijn broek te laten zakken
Ja ik las het, jong nogquote:
Ja, ik hoorde het net.quote:
quote:Weerman Piet Paulusma (65) overleden aan gevolgen van kanker
De Friese weerman Piet Paulusma is zondagmiddag op 65-jarige leeftijd overleden. Dat heeft Omroep MAX zondag gemeld namens de familie. Paulusma overleed in het ziekenhuis van Leeuwarden aan de gevolgen van kanker. Hij was al geruime tijd ziek, maar wilde hier geen ruchtbaarheid aan geven.
ANP20 maart 2022, 17:43
Piet Paulusma. Beeld ANP
Piet Paulusma.BEELD ANP
“Het is ongelooflijk hoe dapper Piet zijn ziekte heeft ondergaan,” stelt omroepbaas Jan Slagter. “Zolang het nog ging, wilde hij door met werken.” Donderdag presenteerde de weerman voor het laatst op televisie, vrijdag was hij nog te horen op de radio. “Het is vreselijk verdrietig dat we hem nooit meer zijn kenmerkende uitsmijter ‘oant moarn’ horen zeggen,” aldus Slagter.
Paulusma begon zijn carrière als weerman in 1985 bij Omrop Fyslân. Sinds september 1996 bracht hij voor SBS6 dagelijks Piets Weer vanaf een wisselende locatie in het land. Na 23 jaar liet SBS weten afscheid te nemen van het Friese icoon omdat de zender het tijd vond voor ‘iets nieuws’.
Paulusma stapte daarna over naar Omroep MAX, waar zijn weerbericht op 1 januari 2020 voor het eerst te zien was bij Tijd voor MAX. Paulusma verzorgde dagelijks een item in het programma. Ook was de meteoroloog twee keer per dag te horen op NPO Radio 5.
In januari dit jaar werd Paulusma benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau vanwege zijn inzet voor Friesland en talloze goede doelen. Hij werd drie keer uitgeroepen tot populairste weerman van het jaar.
WHAHAHAHAHAquote:Op zondag 20 maart 2022 17:48 schreef Dotteke het volgende:
@:Haags Hamilton toch derdeMax heeft de race niet uitgereden
Zoveel zijn er niet meer.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:55 schreef ToT het volgende:
Ja de komende jaren zullen echt nog wel meer legendarische televisie-iconen ons ontvallen.
Was even mooi om te zien hoe hij afdroopquote:
In F1 mag je niet blij zijn omdat Max uitgevallen is.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was even mooi om te zien hoe hij afdroop
Ze is al bijna 80quote:Op zondag 20 maart 2022 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Erica Terpstra's gezondheid is volgens mij ook niet echt geweldig, toch?
O ja hoor daar was ik ook blijquote:Op zondag 20 maart 2022 18:04 schreef Haags het volgende:
[..]
In F1 mag je niet blij zijn omdat Max uitgevallen is.![]()
@:nattekat waardeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |