Ikquote:Op zondag 20 maart 2022 16:13 schreef suzi1 het volgende:
iemand hier die grace en julio luisterd? quote hij haar
Nee Leroyquote:
Oh echt!quote:Op zondag 20 maart 2022 16:14 schreef suzi1 het volgende:
hanne vertelt iig alles over tobi tegen kriss
Nee joh hoe km je der bijquote:Op zondag 20 maart 2022 16:20 schreef Jockari het volgende:
Eeeeeeekkkkk ! Beeld terug uit. Dacht even dat ik Kit zag !!!!
Je ogen zijn goedquote:Op zondag 20 maart 2022 16:20 schreef Jockari het volgende:
Eeeeeeekkkkk ! Beeld terug uit. Dacht even dat ik Kit zag !!!!
Er zijn tig mensen die moeten leven van het minimum.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:11 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van. Als je 4 kinderen hebt dan kunnen die toch helpen???
Is het dan niet zo dat je de bijstand terug moet betalen? Ik hoorde dat laatst hier?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn tig mensen die moeten leven van het minimum.
Inderdaad de kids kunnen ook helpen, of ze kennen moeders en weten dat het een klaagmiep is
Ooo effe gemistquote:Op zondag 20 maart 2022 16:14 schreef suzi1 het volgende:
Of ze hebben van huis uit het "voorbeeld" gekregen en zitten zelf ook zo?? Kan ook nog...quote:Op zondag 20 maart 2022 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Inderdaad de kids kunnen ook helpen, of ze kennen moeders en weten dat het een klaagmiep is
Ja echt he lijkt wel of ze er komen om alles even haarfijn te vertellen en geen zendercheck of niksquote:
Dan moet je dat niet vertellenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Is het dan niet zo dat je de bijstand terug moet betalen? Ik hoorde dat laatst hier?
Ja das ook weer waar. Ik heb er niet mee te maken maar ik vind dat een regel van nixquote:Op zondag 20 maart 2022 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet vertellen![]()
Niemand weet als jij van je kind iets krijgt, tot je het op FB gaat zetten
hoelang terug, want ik was grace en julio aan het luisteren die hadden het ook over kristoff hahaquote:Op zondag 20 maart 2022 16:14 schreef suzi1 het volgende:
wat???quote:Op zondag 20 maart 2022 16:14 schreef suzi1 het volgende:
nou gwn dat er iets in zn aars moest, zonder vaselinequote:Op zondag 20 maart 2022 16:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
@:suzi1 wat zei ze o.a precies weet je dat te vertellen
Dat ze Kristof zo vaak hadden gered en nu een dikke middelvinger kregen van hem, vandaar dat gebaarquote:Op zondag 20 maart 2022 16:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
@:suzi1 wat zei ze o.a precies weet je dat te vertellen
Helemaal mee eens. Laatste leuke dag streamen denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:29 schreef Lillfex het volgende:
Toch vind ik het wel een leuke dag Tenminste niet een saaie dag. We horen veel
Erg he, hopelijk gaat ze morgen weer op tijd weg samen met Julioquote:
Ze hebben hem helemaal niet gered. Die zien echt spoken.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat ze Kristof zo vaak hadden gered en nu een dikke middelvinger kregen van hem, vandaar dat gebaar
Ze geloven hun eigen leugensquote:Op zondag 20 maart 2022 16:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze hebben hem helemaal niet gered. Die zien echt spoken.
Haar eigen schuld, had ze haar stem maar niet moeten veranderen in Julioquote:Op zondag 20 maart 2022 16:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik bedoelde het gesprek tussen hanne en Kristof over tobiquote:Op zondag 20 maart 2022 16:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat ze Kristof zo vaak hadden gered en nu een dikke middelvinger kregen van hem, vandaar dat gebaar
oh geen idee , volgens mij zat Suzi ook bij Grace en Julioquote:Op zondag 20 maart 2022 16:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het gesprek tussen hanne en Kristof over tobi
Lastig ja, er gebeurde ineens van alles tegelijkquote:Op zondag 20 maart 2022 16:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoelang terug, want ik was grace en julio aan het luisteren die hadden het ook over kristoff haha
kan jij het ons mooi vertellenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lastig ja, er gebeurde ineens van alles tegelijk![]()
Ik ben nu Hanne aan het terugluisteren
Stom toeval, ik ga zo ook broccoli maken... heb spontaan zin in iets anders...quote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef engine het volgende:
Kitty kookshow gaat beginnen![]()
[ afbeelding ]
ja heel jammer dat we hierover in de minderheid zijnquote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Laatste leuke dag streamen denk ik.
Nee die schreef dat ze zat te luisteren naar hanne tegen Kristofquote:Op zondag 20 maart 2022 16:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh geen idee , volgens mij zat Suzi ook bij Grace en Julio
Echt wel !! Wel een hoop tegelijk om te volgen, maar zeker een leuke dag voor onsquote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Laatste leuke dag streamen denk ik.
Ik ga pannenkoeken maken en heb beslag overquote:Op zondag 20 maart 2022 16:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Stom toeval, ik ga zo ook broccoli maken... heb spontaan zin in iets anders...
Ahhh mooi kan jij het even schrijvenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lastig ja, er gebeurde ineens van alles tegelijk![]()
Ik ben nu Hanne aan het terugluisteren
Apart verhaal ja, Grace heeft echt een hekel aan Kris , apart en hypocriet vooralquote:Op zondag 20 maart 2022 16:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
oke @suzi1 vertel het onsquote:Op zondag 20 maart 2022 16:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee die schreef dat ze zat te luisteren naar hanne tegen Kristof
Ik vind het over het algemeen wel leuk, en als ik het niet leuk zou vinden kan ik altijd een rood knopje op mijn laptop indrukkenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja heel jammer dat we hierover in de minderheid zijn
ik had ook graag voor gestemd hoor, maar ben bang dat ik dan uit de groep wordt gegooidquote:Op zondag 20 maart 2022 16:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Gezellig sfeertje ook in huis. Vanavond nog feestjequote:Op zondag 20 maart 2022 16:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Suzi zei het alquote:Op zondag 20 maart 2022 16:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ahhh mooi kan jij het even schrijven
Mooi om te zien hoe mensen altijd hun eigen toegevoegde waarde overplayen, en hun eigen tekortkomingen downplayen, klassieke psychologiequote:Op zondag 20 maart 2022 16:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
arme jijquote:Op zondag 20 maart 2022 16:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik had ook graag voor gestemd hoor, maar ben bang dat ik dan uit de groep wordt gegooid
Je hebt mensen die gedijen alleen maar op zeuren en zieligheid......ook al gaat het ze zo goed zoeken ze iets om te klagen....rare vorm van aandacht.....quote:Op zondag 20 maart 2022 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben erquote:
Nietszeggende mensen dusquote:
Engie in the housequote:
Ja zekerquote:Op zondag 20 maart 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Engie in the house
Ben je ook F1 aan het kijken?
Julio snap ik ook niet helemaal , misschien konden een aantal anderen niet dat deze drie er nu zitten .quote:Op zondag 20 maart 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nietszeggende mensen dus
Waarvan julio er het langst is geweest
Maar ze laten wel veel los en vooral Kitty en Hannequote:Op zondag 20 maart 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nietszeggende mensen dus
Waarvan julio er het langst is geweest
Zal wel zijn dat Vera niet konquote:Op zondag 20 maart 2022 16:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Julio snap ik ook niet helemaal , misschien konden een aantal anderen niet dat deze drie er nu zitten .
Wat ik wel weet dat ze Kristoff nooit vertrouwde, pas met Tobias die maatjes was met Kristoff veranderde ze haar houding en ging opletten....en volgde Tobias.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Apart verhaal ja, Grace heeft echt een hekel aan Kris , apart en hypocriet vooral
Haar beweegt ook amperquote:Op zondag 20 maart 2022 16:58 schreef Sestra666 het volgende:
lijkt net of kit een pruik op heeft? veel haar bij dr pony
Dat is ook echt de enige die ik het gun, was een leuke vent en hij heeft er veel te kort in gezeten . Plus Grace zat op hem te glijden , zou wel leuk zijn voor Toobquote:
ik zat ook al te kijken!quote:Op zondag 20 maart 2022 16:58 schreef Sestra666 het volgende:
Preciesquote:Op zondag 20 maart 2022 16:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook echt de enige die ik het gun, was een leuke vent en hij heeft er veel te kort in gezeten . Plus Grace zat op hem te glijden , zou wel leuk zijn voor Toob
ze heeft een heel lage haargrens, dit is dus beter dan hoe ze het eerst al die tijd had. zo valt dat niet op en heeft ze een normaler hoofdquote:Op zondag 20 maart 2022 16:58 schreef Sestra666 het volgende:
Mensen verliezen zich een beetje teveel in het spel , iets wat Toby zelf ook riep ,maar wat bij hem ook gebeurde: hij ging teveel op in het spel ,maakte alles persoonlijk.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ik wel weet dat ze Kristoff nooit vertrouwde, pas met Tobias die maatjes was met Kristoff veranderde ze haar houding en ging opletten....en volgde Tobias.
Eigenlijk had ze ook niks met Salar, maar die zijn humor merkte ze pas toen hij in goud ging slapen.
Is toch geen pruik?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haar beweegt ook amper
Helemaal vast gelakt
Juistquote:Op zondag 20 maart 2022 17:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Drank er in en gaan met die banaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |