Ajax Supporterquote:Op zondag 20 maart 2022 15:14 schreef RvLaak het volgende:
Is die commentator van ESPN nog steeds zo stil?
Die klonk alsof z'n moeder overleed toen de 1-2 viel jaquote:Op zondag 20 maart 2022 15:14 schreef RvLaak het volgende:
Is die commentator van ESPN nog steeds zo stil?
Zolas het de laatste wedstrijden gaat gebeurt dat ook met een onterechte strafschop in de laatste minuut van de blessuretijd.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:20 schreef chailatte het volgende:
Dit is toch opzettelijk hands? Is dat geen gele kaart?
Klopt, deed hij slim.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:20 schreef chailatte het volgende:
Dit is toch opzettelijk hands? Is dat geen gele kaart?
dat je ook achterstaat door een eigen fout nog is ook echt tot daaraan toequote:Op zondag 20 maart 2022 15:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Tadic en Blind kunnen echt niet meer. Wat een traagheid.
Dit onderschrijf ik.quote:
Die is even vergeten dat ie niet meer in het groen speelt.quote:
Ik wou dat ik zo eenvoudig in het leven kon staan, wat een volkquote:
Kenneth Perez zit er scherp op met zijn analyse.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:45 schreef bbuddybb het volgende:
Ik hoor daar net iemand schreeuwen "hey, kankerneger!" richting Geertruida.
Stadionverbodquote:Op zondag 20 maart 2022 15:45 schreef bbuddybb het volgende:
Ik hoor daar net iemand schreeuwen "hey, kankerneger!" richting Geertruida.
Kennes: "Ik heb dat niet meegekregen."quote:Op zondag 20 maart 2022 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kenneth Perez zit er scherp op met zijn analyse.
mee eensquote:Op zondag 20 maart 2022 15:47 schreef Bolasie het volgende:
Ik denk niet dat Ajax de Champions League wint dit seizoen.
Ik denk dat Ajax de Johan Cruijff Schaal ook niet wint.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:47 schreef Bolasie het volgende:
Ik denk niet dat Ajax de Champions League wint dit seizoen.
De Servische Dirk Kuytquote:Op zondag 20 maart 2022 15:49 schreef Buitendam het volgende:
Die Tadic is toch een karikatuur van zichzelf aan het worden.
Of door een zondagsschotquote:Op zondag 20 maart 2022 15:49 schreef Caland het volgende:
Feyenoord heer en meester
Dat betekent dat de 2-2 straks valt door een te korte bal van de keeper ofzo
Het is toch ook zondagquote:
Ajax gaat zo nog een onterechte penalty krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:49 schreef Caland het volgende:
Feyenoord heer en meester
Dat betekent dat de 2-2 straks valt door een te korte bal van de keeper ofzo
Anders had ik ook wel een zaterdagsschot gezegd.quote:
dat telt nietquote:
mee eensquote:
is juist een versterkingquote:
Al besproken.quote:
Vooral zwaar overschatquote:
mee eensquote:
Word je niet ontzettend moe van jezelf als je dit soort onzin denkt te moeten opmerkenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:51 schreef Cupfighter het volgende:
Ah de commentator wordt weer wat wakkerder Ajax in de aanval
Het is toch gewoon zo, lekker pro Ajax commentator dat is zo duidelijk , ik vind dat schandaligquote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2641299/8/25#p204153
972]zondag 20 maart 2022 15:58[/url] schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Word je niet ontzettend moe van jezelf als je dit soort onzin denkt te moeten opmerken
mee eensquote:Op zondag 20 maart 2022 15:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo, lekker pro Ajax commentator dat is zo duidelijk , ik vind dat schandalig
Ik kijk voetbal juist als achtergrondgeluid.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Kijken jullie nog met commentaar? Ik zet sinds corona gewoon zelf een muziekje op.
Ik kijk zeker met commentaar...quote:Op zondag 20 maart 2022 16:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Kijken jullie nog met commentaar? Ik zet sinds corona gewoon zelf een muziekje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |