abonnement Unibet Coolblue
pi_204156545
Ik denk dat elk merk traagschuim matras wel voldoet. De hardheid hangt af van je gewicht.
Ik slaap trouwens goed op mijn Emma matras.
pi_204158727
Ik heb er van Caresse. Heel tevreden over ^O^ :Z :z
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zondag 20 maart 2022 @ 19:36:35 #28
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_204158917
traagschuim trws niet doen als je snel zweet/het erg warm krijgt in bed. ventileert het slechtst van alle soorten matrassen.

je kunt dan beter bijvoorbeeld een pocketvering nemen.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_204160124
Ik heb ook Emma overwogen, maar besloot toen voor Matt te gaan. Zoek maar op. Zelfde concept, ongeveer dezelfde prijs.

Komt beter uit testen en reviews (betere kwaliteit materialen) en is ook 'verstelbaar' door de lagen om te wisselen. Dat heb ik zelf niet gedaan want hoe hij standaard aangeleverd wordt is perfect. Echt een heel fijn matras.
pi_204162239
Ik heb sinds twee jaar een Emma matras en slaap er prima op! :)
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_204163687
Traagschuim is voor de mensen die het snel warm hebben in bed écht pure k*nker. Die mensen moeten te allen tijde Emma en/of Mattsleeps vermijden. Die zooi is sws rommel voor de normies, influencer gedreven overgehypte rommel voor de mainstreamers.
Met 't budget van TS ga je het gewoon niet redden om iets degelijks te vinden. Accepteer je dat effe 2-3x zoveel uit moet geven en omarm het feit dat je de aankomende 10-15 jaar er dan gewoon goed bij ligt en daar niet meer over hoeft na te denken.

160x200? Wat is dat voor kindermaat, koop meteen gewoon een degelijke bedombouw / boxspring erbij voor volwassenen.
pi_204164105
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 23:55 schreef r3gi3boy het volgende:
Traagschuim is voor de mensen die het snel warm hebben in bed écht pure k*nker. Die mensen moeten te allen tijde Emma en/of Mattsleeps vermijden. Die zooi is sws rommel voor de normies, influencer gedreven overgehypte rommel voor de mainstreamers.
Met 't budget van TS ga je het gewoon niet redden om iets degelijks te vinden. Accepteer je dat effe 2-3x zoveel uit moet geven en omarm het feit dat je de aankomende 10-15 jaar er dan gewoon goed bij ligt en daar niet meer over hoeft na te denken.

160x200? Wat is dat voor kindermaat, koop meteen gewoon een degelijke bedombouw / boxspring erbij voor volwassenen.
Ja leuk, in m’n ooit koophuis. Niet in een huis waar ik maar een half jaar ga wonen en dan al die zooi weer naar beneden moeten sjouwen. Bed van verhuurder staat daar nu en ik wil alleen schoon matras dat een beetje degelijk slaapt. Grote investeringen komen pas bij een permanente woonplek en dat is dan ook waar mijn spaargeld naartoe gaat. 1000 is niet m’n budget, het is wat ik maximaal wil uitgeven op dit moment.

Ben tevens maar een dun klein vrouwtje dus 160 is prima voor nu.
pi_204215107
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:37 schreef matigeuser het volgende:
Ik heb ook Emma overwogen, maar besloot toen voor Matt te gaan. Zoek maar op. Zelfde concept, ongeveer dezelfde prijs.

Komt beter uit testen en reviews (betere kwaliteit materialen) en is ook 'verstelbaar' door de lagen om te wisselen. Dat heb ik zelf niet gedaan want hoe hij standaard aangeleverd wordt is perfect. Echt een heel fijn matras.
Ik heb inderdaad besloten om voor de Matt te gaan.

Wat me erg aantrekt is ook dat je hem uit elkaar kunt halen, zodat hij af en toe lekker kan luchten als je bijv. een weekend weg bent.
pi_204283348
Ik heb een paar jaar terug het emma matras uitgeprobeerd maar het was niet voor mij. Ik ben niet zwaar en heb snel last van slapende ledematen bij een te hard matras. Te zacht is ook weer niet fijn want dan juist weer sneller last van de rug. Heb het matras thuis uitgeprobeerd en vond het toch te hard voor mij. Hou zelf wel van traagschuim en in het emma matras zit dit wel maar niet de bovenste laag geloof ik. Na paar weken het matras weer weg gedaan. Wel prima service trouwens vanuit emma. Matras werd bezorgd en ook weer opgehaald en geld kreeg ik ook zo weer terug.
Heb nu een matras van Ikea waar ik erg tevreden over ben en die ook qua prijs te doen was
  vrijdag 8 april 2022 @ 08:57:29 #35
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_204368977
Hier ook een Matt sinds een paar maanden.
M'n lage rugklachten zijn nu bijna verdwenen en ook geen ochtendstijfheid meer.
M'n voorgaande matras was 15 jaar oud dus het was wel tijd voor vervanging.
pi_204378101
Heb een Emma o2 hard (ivm m'n overgewicht voor hard gekozen ivm kuil vorming). Sommige nachten pijn in m'n heupen van de hardheid, meestal niet. Wou een gratis zachte comfortlaag bestellen om hem zachter te maken maar omdat ik via Beter Bed gekocht heb moest dit via hun. Hun zeggen echter weer nee doen wij niet, je mag hem ruilen voor een medium matras.

Overigens alsnog wel algemeen tevreden over m'n matras nu hoor, en over de klantenservice van Emma ook.
pi_204378109
Maar je hebt ondertussen gekozen zie ik! Goede nachtrust gewenst :D
  zondag 10 april 2022 @ 16:51:43 #38
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204395325
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:37 schreef matigeuser het volgende:
Ik heb ook Emma overwogen, maar besloot toen voor Matt te gaan. Zoek maar op. Zelfde concept, ongeveer dezelfde prijs.

Komt beter uit testen en reviews (betere kwaliteit materialen) en is ook 'verstelbaar' door de lagen om te wisselen. Dat heb ik zelf niet gedaan want hoe hij standaard aangeleverd wordt is perfect. Echt een heel fijn matras.
Hoe lang heb je de Matt?
Resistance is futile.
pi_204396854
Ik vind wel dat het tijk echt van goedkoop spul is en goedkoop in elkaar gezet. Heb verder geen klachten over mijn nachtrust, maar voor dit geld mochten ze wel betere materialen voor het tijk gebruiken. Als er een draadje los zou zitten zou ik het voor mijn gevoel zo uit elkaar kunnen trekken.

Denk er dan ook aan om het tijk te vervangen voor een meer kwalitatieve.
pi_204397105
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2022 16:51 schreef Seven. het volgende:

[..]
Hoe lang heb je de Matt?
Een jaartje nu. Bevalt prima.
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 12:51:25 #41
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_204403229
Matt sleeps matras hier :W _O_
Heerlijk! Ook omdat je de hardheid zelf kan fixen door lagen om te draaien :)

Hebben hem nu een jaar overigens. Top ding.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_204415079
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:28 schreef Azula2.0 het volgende:
Wie hier heeft een Emma matras? Is het het geld waard?

Ik wil een nieuw matras, wil er hooguit 1000 voor betalen en nu de Emma in de aanbieding is, is het interessant.

Wat zijn jullie ervaringen? Of andere merken rond deze prijsklasse. 160x200
Heb gekozen voor hard, cause I am fat.
Slaapt niet super lekker.
pi_204632161
Emma Matras is toch one size fits all? Dat kan natuurlijk niet. Ik adviseer zelf ook op een hybride matras te nemen.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 08:54:48 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_204642729
Ik heb een Matt matras. Bevalt me erg goed. Mooiste is dat je die kan verstellen qua stevigheid.

Over de Emma hoor je vooral dat ie heel hard is.
Ondanks dat hij als beste uit de test komt bij de Consumentenbond. Toch hoor je er veel klachten over.

Over de Matt heb ik die nog niet gehoord.
pi_207746951
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 08:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb een Matt matras. Bevalt me erg goed. Mooiste is dat je die kan verstellen qua stevigheid.

Over de Emma hoor je vooral dat ie heel hard is.
Ondanks dat hij als beste uit de test komt bij de Consumentenbond. Toch hoor je er veel klachten over.

Over de Matt heb ik die nog niet gehoord.
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 19:25 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Een jaartje nu. Bevalt prima.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 08:57 schreef kibo het volgende:
Hier ook een Matt sinds een paar maanden.
M'n lage rugklachten zijn nu bijna verdwenen en ook geen ochtendstijfheid meer.
M'n voorgaande matras was 15 jaar oud dus het was wel tijd voor vervanging.
Ik ben vandaag mijn matras aan het reinigen met een tapijtreiniger. Dit is ook waarom ik voor Matt ben gegaan. Het matras kan door de losse delen lekker snel drogen, maar hebben jullie dat witte spul om de matrassen heen er eigenlijk op gelaten of eraf gehaald?

Ik wil ze eraf halen, snap het nut er niet van maar kan er niets over vinden op de website.
pi_207747106
Ik ken wel een Emma, maar ik mag niet 100 nachten proefslapen op haar :'( :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207748877
Ik heb 200 euro betaald voor een Zinus matras King Sized op Amazon. Samen met een 60 euro memory foam matras topper van zinus er bovenop, en mijn matras ligt nu lekkerder en zachter, dan een 1000+ euro van tempur.
  maandag 30 januari 2023 @ 16:46:13 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_207780342
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:28 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ik ben vandaag mijn matras aan het reinigen met een tapijtreiniger. Dit is ook waarom ik voor Matt ben gegaan. Het matras kan door de losse delen lekker snel drogen, maar hebben jullie dat witte spul om de matrassen heen er eigenlijk op gelaten of eraf gehaald?

Ik wil ze eraf halen, snap het nut er niet van maar kan er niets over vinden op de website.
Ik heb het er gewoon om gelaten.
Neem aan dat je dat hele dunne witte ding bedoelt?
pi_210193374
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:28 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ik ben vandaag mijn matras aan het reinigen met een tapijtreiniger. Dit is ook waarom ik voor Matt ben gegaan. Het matras kan door de losse delen lekker snel drogen, maar hebben jullie dat witte spul om de matrassen heen er eigenlijk op gelaten of eraf gehaald?

Ik wil ze eraf halen, snap het nut er niet van maar kan er niets over vinden op de website.
Hoe bevalt dit?

Zit ook te twijfelen tussen een Matt of toch een Auping.

Auping is we een stuk duurder, maar lig over het algemeen lekkerder op pocketveren dan op schuim.

Al vond ik in de Auping store geen enkel matras waarvan ik direct dacht dat dit goddelijk ligt.
pi_210193389
Wij hebben een jaar geleden voor oneindig veel geld 2 Auping matrassen gekocht. We twijfelen nog steeds of we er nou echt blij mee zijn.
Toen gehouden omdat ik al een half jaar rugpijn had en dat met deze matras wel over ging. Die pijn is grotendeels weggebleven, maar dat je door de zones op een bepaalde plek moet liggen om goed te liggen blijft irriteren.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')