Je kunt er 100 nachten op proefslapen ....quote:Op zondag 20 maart 2022 14:28 schreef Azula2.0 het volgende:
Wie hier heeft een Emma matras? Is het het geld waard?
Ik wil een nieuw matras, wil er hooguit 1000 voor betalen en nu de Emma in de aanbieding is, is het interessant.
Wat zijn jullie ervaringen? Of andere merken rond deze prijsklasse. 160x200
Heb geen twee bedden van die maat.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:37 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt er 100 nachten op proefslapen ....
Bestel twee verschillende om te proberen?
Welke heb je? Word je uitgerust wakker na je gemiddeld aantal uren slaap?quote:Op zondag 20 maart 2022 14:39 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik heb een Emma matras, en ben er zeer tevreden mee.
Kijk dit soort dingen lees ik graag. Dankjewel voor je ervaring.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:41 schreef ToT het volgende:
Wij wilden er eentje kopen, maar ik heb gelezen dat het huidige model slechter is dan het oude model.
Dun zacht toplaagje, verder een hard matras waar ze gaten in de lengte in hebben geboord om het wat flexibeler te maken, maar daardoor heb je veel meer risico dat het matras op zeer korte termijn inzakt.
We hadden het matras al besteld toen ik dit las en ik wilde de koop annuleren, maar ik moest echt een paar maand wachten op teruggave van het geld. Ladingen keren over gebeld en gemaild, en pas toen ik er op een review-site over ging klagen kreeg ik ineens het geld terug.
Een tijd later gingen ze die reviews aanvechten: ze hadden aangegeven bewijzen te willen zien, anders beschouwden ze mijn review als een leugen en wilden ze het verwijderd hebben. Was net de avond voor we op vakantie zouden gaan en ik had geen zin om me weer helemaal in die negativiteit te storten en heb het maar zo gelaten. De review zal inmiddels allang verwijderd zijn.
No prob!quote:Op zondag 20 maart 2022 14:43 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Kijk dit soort dingen lees ik graag. Dankjewel voor je ervaring.
Serieus? Beste aanschaf van mij is denk mijn huis. En dan mijn auto.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:41 schreef littledrummergirl het volgende:
uiteindelijk Auping matrassen gekocht, beste aanschaf ooit.
Ik sla even over. Kom boven de 3k uit daar en wil m’n spaargeld nu even nog niet aanraken.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Serieus? Beste aanschaf van mij is denk mijn huis. En dan mijn auto.
Maar zeker niet mijn matras, al ben ik daar ook prima tevreden over (Tempur).
Als ik dit zo lees krijg ik ook zin om een Auping aan te schaffen
Geen Auping getest?quote:Op zondag 20 maart 2022 14:48 schreef ToT het volgende:
Ik heb echt behoorlijk veel matrassen en toppers gekocht en weer weggepleurd voor m'n vrouw en ik uiteindelijk voor een waterbed kozen.
Traagschuim is op zich ook wel fijn, mits van echt goede kwaliteit en flink dik.
Ik woon maar een half jaar in het huis dus dat is nog even teveel moeite. Zodra ik een koophuis heb over een jaar of drie ga ik pas investeren in zulke dingen.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:48 schreef ToT het volgende:
Ik heb echt behoorlijk veel matrassen en toppers gekocht en weer weggepleurd voor m'n vrouw en ik uiteindelijk voor een waterbed kozen.
Traagschuim is op zich ook wel fijn, mits van echt goede kwaliteit en flink dik.
Hoes? Bedoel je de tijk erop? Doen ze dat ja? Ik vind hygiëne misschien nog wel belangrijker dan de nachtrust zelf.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:57 schreef RoW_0 het volgende:
Heb een emma o2 matras, ziek tevreden mee. Hoes kan er zo uit en werd op verzoek een extra gratis door emma geleverd. Ik ging allerlei bedden testen van beter bed; zij hebben daar echt chille bedden. Ik vond dat de Emma matras won betreft prijs en kwaliteitverhouding.
Google vooral op kortingscodes!
Nou ik ken het van de reclames van inmiddels (gevoelsmatig iets van tien dus het zal wel) 20 jaar geleden.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:07 schreef Selenophilia het volgende:
Een merk wat aangeprezen wordt door influencers omdat ze er geld voor krijgen.
Ik heb geen koophuis, en een oude afgeragde autoquote:Op zondag 20 maart 2022 14:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Serieus? Beste aanschaf van mij is denk mijn huis. En dan mijn auto.
Maar zeker niet mijn matras, al ben ik daar ook prima tevreden over (Tempur).
Als ik dit zo lees krijg ik ook zin om een Auping aan te schaffen
Ja leuk, in m’n ooit koophuis. Niet in een huis waar ik maar een half jaar ga wonen en dan al die zooi weer naar beneden moeten sjouwen. Bed van verhuurder staat daar nu en ik wil alleen schoon matras dat een beetje degelijk slaapt. Grote investeringen komen pas bij een permanente woonplek en dat is dan ook waar mijn spaargeld naartoe gaat. 1000 is niet m’n budget, het is wat ik maximaal wil uitgeven op dit moment.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:55 schreef r3gi3boy het volgende:
Traagschuim is voor de mensen die het snel warm hebben in bed écht pure k*nker. Die mensen moeten te allen tijde Emma en/of Mattsleeps vermijden. Die zooi is sws rommel voor de normies, influencer gedreven overgehypte rommel voor de mainstreamers.
Met 't budget van TS ga je het gewoon niet redden om iets degelijks te vinden. Accepteer je dat effe 2-3x zoveel uit moet geven en omarm het feit dat je de aankomende 10-15 jaar er dan gewoon goed bij ligt en daar niet meer over hoeft na te denken.
160x200? Wat is dat voor kindermaat, koop meteen gewoon een degelijke bedombouw / boxspring erbij voor volwassenen.
Ik heb inderdaad besloten om voor de Matt te gaan.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:37 schreef matigeuser het volgende:
Ik heb ook Emma overwogen, maar besloot toen voor Matt te gaan. Zoek maar op. Zelfde concept, ongeveer dezelfde prijs.
Komt beter uit testen en reviews (betere kwaliteit materialen) en is ook 'verstelbaar' door de lagen om te wisselen. Dat heb ik zelf niet gedaan want hoe hij standaard aangeleverd wordt is perfect. Echt een heel fijn matras.
Hoe lang heb je de Matt?quote:Op zondag 20 maart 2022 20:37 schreef matigeuser het volgende:
Ik heb ook Emma overwogen, maar besloot toen voor Matt te gaan. Zoek maar op. Zelfde concept, ongeveer dezelfde prijs.
Komt beter uit testen en reviews (betere kwaliteit materialen) en is ook 'verstelbaar' door de lagen om te wisselen. Dat heb ik zelf niet gedaan want hoe hij standaard aangeleverd wordt is perfect. Echt een heel fijn matras.
Heb gekozen voor hard, cause I am fat.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:28 schreef Azula2.0 het volgende:
Wie hier heeft een Emma matras? Is het het geld waard?
Ik wil een nieuw matras, wil er hooguit 1000 voor betalen en nu de Emma in de aanbieding is, is het interessant.
Wat zijn jullie ervaringen? Of andere merken rond deze prijsklasse. 160x200
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb een Matt matras. Bevalt me erg goed. Mooiste is dat je die kan verstellen qua stevigheid.
Over de Emma hoor je vooral dat ie heel hard is.
Ondanks dat hij als beste uit de test komt bij de Consumentenbond. Toch hoor je er veel klachten over.
Over de Matt heb ik die nog niet gehoord.
quote:
Ik ben vandaag mijn matras aan het reinigen met een tapijtreiniger. Dit is ook waarom ik voor Matt ben gegaan. Het matras kan door de losse delen lekker snel drogen, maar hebben jullie dat witte spul om de matrassen heen er eigenlijk op gelaten of eraf gehaald?quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:57 schreef kibo het volgende:
Hier ook een Matt sinds een paar maanden.
M'n lage rugklachten zijn nu bijna verdwenen en ook geen ochtendstijfheid meer.
M'n voorgaande matras was 15 jaar oud dus het was wel tijd voor vervanging.
Ik heb het er gewoon om gelaten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:28 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben vandaag mijn matras aan het reinigen met een tapijtreiniger. Dit is ook waarom ik voor Matt ben gegaan. Het matras kan door de losse delen lekker snel drogen, maar hebben jullie dat witte spul om de matrassen heen er eigenlijk op gelaten of eraf gehaald?
Ik wil ze eraf halen, snap het nut er niet van maar kan er niets over vinden op de website.
Hoe bevalt dit?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:28 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben vandaag mijn matras aan het reinigen met een tapijtreiniger. Dit is ook waarom ik voor Matt ben gegaan. Het matras kan door de losse delen lekker snel drogen, maar hebben jullie dat witte spul om de matrassen heen er eigenlijk op gelaten of eraf gehaald?
Ik wil ze eraf halen, snap het nut er niet van maar kan er niets over vinden op de website.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |