Vera heeft Corona?quote:Op zondag 20 maart 2022 14:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat er een feest zou zijn waar ze heen zouden gaan. Ik vraag even aan mijn dochter of ze het nog kan vinden
Was dat net te zien?quote:Op zondag 20 maart 2022 14:42 schreef Flow3r het volgende:
Nu snappen Salar en kristof waarom Dimi zo zenuwachtig was nadat hij op Salar had gestemd en ze bij de live vroegen wie er een mes in zijn rug gestoken had, maar ze laten het zo want dat was het spel
Nee ging over Dave ( Leroy )quote:Op zondag 20 maart 2022 14:39 schreef Koos1958 het volgende:
Kitty heeft verteld tegen salar dat amy en evelien over hem geroddeld hebben.
Denk niet dat dat gaat gebeurenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Julio tegen nouchine je gaat de finale rocken he. Je gaat winnen he
Ja salar en kristof vatten het goed op dat dimi op salar had gestemd.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:47 schreef humpty het volgende:
Dont hate the player hate the game zegt Kriss
The player die over lijken gaat.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:47 schreef humpty het volgende:
Dont hate the player hate the game zegt Kriss
Zal toch niet waar zijn, degene die geen moer heeft uitgevoerdquote:Op zondag 20 maart 2022 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Julio tegen nouchine je gaat de finale rocken he. Je gaat winnen he
bah , ik was al gestopt met commentaar geven hier,maar deze moet even. Wat zijn sommigen van jullie negatief over bepaalde bewoners, ik kan me voorstellen dat Kitty mensen blokt op sociaal media, want daar zijn geen mods die dingen vegen zoals hier, als hier geen mods waren zou het hier ook veel erger zijn .quote:Op zondag 20 maart 2022 13:43 schreef Was-beer het volgende:
Kitty is volgens mij de enige ex bewoner die 24/7 de livestreams volgt..de rest heeft een leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |