SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP-XOXO-
Ziet er goed uit voor haar leeftijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eerst even schillen.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stoppen ze dan een geit in de slowjuicer?
quote:Op zondag 20 maart 2022 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er goed uit voor haar leeftijd
nee 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor ik ben echt het toonbeeld van normaal.quote:
maar wat is geitensap danquote:Op zondag 20 maart 2022 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben echt het toonbeeld van normaal.
Mis alleen nog twee kinderen, een stationwagen en een labradoodle
Nice dan ben zelfs ik niet helemaal normaalquote:Op zondag 20 maart 2022 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben echt het toonbeeld van normaal.
Mis alleen nog twee kinderen, een stationwagen en een labradoodle
Wellicht wordt af en toe een beetje buik flashen als sexy gezien ofzoquote:
Geitenmelkquote:Op zondag 20 maart 2022 10:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat witte spul wat uit de uiers komt
Dat vind ik dus kut. Doe je je armen omhoog en meteen je buik zichtbaar.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wellicht wordt af en toe een beetje buik flashen als sexy gezien ofzo
je was net nog in de sneeuwquote:Op zondag 20 maart 2022 11:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik lig lekker in de zon op een groot zacht zonnebed![]()
Het gaat vanaf vandaag weer minder hard.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen allemaalweer 4:04 erbij aan daglicht, het gaat lekker hard nu
#fuckhaags
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2022 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gaat vanaf vandaag weer minder hard.
Vanmiddag om 16.33 uur begint de astronomische lente!
Oeh ja nog echt ook.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gaat vanaf vandaag weer minder hard.
Vanmiddag om 16.33 uur begint de astronomische lente!
dat hoef je niet te doen hequote:Op zondag 20 maart 2022 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat betekent dat het nu nog winter is! En ik ga zo drie uur fietsen.
quote:De dagen in de lente worden ten opzichte van de voorgaande winter langer, en het zonlicht wordt sterker. Dat heeft effect op mensen, omdat de hoeveelheid serotonine en dopamine hoger wordt. Dit zorgt voor een algemeen welbevinden en enige euforie, met name bij natuurvolkeren die veel buiten zijn. Dat het verlangen naar een partner of seks groter wordt is echter niet bewezen, en is mogelijk alleen te danken aan andere, minder verhullende kleding van de mogelijke partners.
Naast deze positieve effecten treedt ook voorjaarsmoeheid op, dat volgens een onbewezen theorie te wijten zou zijn aan een nog hoge concentratie melatonine.
Traditioneel wordt in Nederland de voorjaarsschoonmaak, of grote schoonmaak gehouden, waarbij het hele huis wordt schoongemaakt.
Lekkerquote:Op zondag 20 maart 2022 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat betekent dat het nu nog winter is! En ik ga zo drie uur fietsen.
oke das wel een goed argumentquote:Op zondag 20 maart 2022 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dan heb ik geen killerbody in de zomer.
Die hoop heb ik al opgegeven voor mezelf.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dan heb ik geen killerbody in de zomer.
Dat gaat mij ook niet lukken. Dan moet je eigenlijk ook naar de sportschool en zo.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Die hoop heb ik al opgegeven voor mezelf.
Ja geen zin in haha.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat gaat mij ook niet lukken. Dan moet je eigenlijk ook naar de sportschool en zo.
Ik eentje elke week ongeveer, de rest als ik zin en tijd hebquote:Op zondag 20 maart 2022 11:17 schreef Ama het volgende:
Hoeveel vrienden zien jullie zeg maar gemiddeld minstens één keer per maand?
Hoezo door je vorige huis? Daar woonde je met anderen?quote:Op zondag 20 maart 2022 11:22 schreef Ama het volgende:
Ik had ooit heel veel "vrienden" door mijn vorige huis maar nu zie ik er nog denk ik vijf ofzo regelmatig (meestal om de week). Soms denk ik dat ik daar apart in ben. App ook niet echt veel met ze ofzo.
Komt echt door mijn vorige huis dat ik gewoon niet zo goed weet wat normaal is?
Heb nog een paar vrienden hoor maar die zie ik echt heel weinig.
Ja en veel aanloop altijd van andere mensen. En op zaterdag waren we een openbare plek voor mensen dus altijd druk en zag ik altijd veel mensen waar ik altijd wel vrienden mee was toen die tijd.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo door je vorige huis? Daar woonde je met anderen?
je bent daar volgens mij echt niet apart in hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 11:22 schreef Ama het volgende:
Ik had ooit heel veel "vrienden" door mijn vorige huis maar nu zie ik er nog denk ik vijf ofzo regelmatig (meestal om de week). Soms denk ik dat ik daar apart in ben. App ook niet echt veel met ze ofzo.
Komt echt door mijn vorige huis dat ik gewoon niet zo goed weet wat normaal is?
Heb nog een paar vrienden hoor maar die zie ik echt heel weinig.
Ja ik vraag me dus echt oprecht laatste tijd best vaak af of dit gewoon is hoe het normaal is meestal.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent daar volgens mij echt niet apart in hoor
ik ken mensen met meer vrienden maar ook met minder.., of het normaal is ligt wellicht ook aan hoe je zelf bent.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vraag me dus echt oprecht laatste tijd best vaak af of dit gewoon is hoe het normaal is meestal.
Zelfde hier. Ik heb ook de behoefte niet aan veel vrienden want het kost me teveel energie om dan al die relaties te onderhouden. Een paar goede vrienden is prima, ben ook graag op mezelf.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ken mensen met meer vrienden maar ook met minder.., of het normaal is ligt wellicht ook aan hoe je zelf bent.
ik ken iemand die heel sociaal is dus veel vrienden heeft, zelf ben ik dat totaal niet en heb logischerwijs er veel minder
Nu sla je het wel erg plat.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Leuke mensen hebben veel vrienden, niet zo leuke mensen hebben weinig vrienden.
Niet echt mee eens.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:55 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2022 11:55 schreef UitStraling het volgende:
ah, ja de US redenering, die was ik vergetenquote:Op zondag 20 maart 2022 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet meer doperwten dan patat.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met dezelfde reden waarom meer mensen aardbeientaart eten dan augurkentaart.
quote:
quote:
Nou ja met jullie als gouden uitzondering en wij zijn allemaal vriendjes toch ook?quote:
Nieuw koosnaampje voor meneer Wattenschijfje?quote:Op zondag 20 maart 2022 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op de bank met de snuggy, broodjes uit de oven met knakworstjes en fok aan
Hartje hartje hartjequote:Op zondag 20 maart 2022 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou ja met jullie als gouden uitzondering en wij zijn allemaal vriendjes toch ook?
Het regent nu, als je gewoon even geduld had gehad hadden die arme Polen niet zo hard hoeven werken.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net de auto gewassen, hoorde de mensen van de wasstraat mopperen
Ja, ik kom niet langs met een brandschone auto...
quote:Op zondag 20 maart 2022 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuw koosnaampje voor meneer Wattenschijfje?
Online is toch anders.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou ja met jullie als gouden uitzondering en wij zijn allemaal vriendjes toch ook?
De regen haalt de remvloeistof en viezigheid niet van mijn velgenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het regent nu, als je gewoon even geduld had gehad hadden die arme Polen niet zo hard hoeven werken.
Die heb ik ookquote:Op zondag 20 maart 2022 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nee, zo’n echte waar je je armen in kan doen
Truequote:
Ja ik schrokte er zelf van hoor van die boude uitspraakquote:Op zondag 20 maart 2022 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hartje hartje hartje
Er zit wel een kern van waarheid in, wat je zegt, want als je niet leuk bent dan willen mensen niet graag met je omgaan. Alleen zoals jij het stelde was het wel heel zwart wit
Snuggy-boksquote:
We zijn het wel gewend van je 🤣quote:Op zondag 20 maart 2022 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik schrokte er zelf van hoor van die boude uitspraak
Vriendschap moet van twee kanten komen en ik heb zelf niet veel tijd ivm fulltime werkenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:02 schreef Ama het volgende:
Dat ik in het weekend vaak weg ben helpt ook niet echt mee hoor. Maar ja is niet anders.
Gaat dit over koeien?quote:Op zondag 20 maart 2022 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nee, zo’n echte waar je je armen in kan doen
Hermit boks.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou gek worden van een heel druk sociaal leven. En ik heb een natuurlijke neiging tot hermitting.
En dit.. ik hoef niet elk weekend wegquote:Op zondag 20 maart 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou gek worden van een heel druk sociaal leven. En ik heb een natuurlijke neiging tot hermitting.
Wat is dit?quote:Op zondag 20 maart 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Is ook niks mis mee, het is pas een probleem als je alleen in je eigen wereldje kunt aarden en daarbuiten niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Heet ik dr Pol?quote:
Oké mr Spaanse Inquisitiequote:
Aan mijn autoquote:
Pink is best lekkerquote:Op zondag 20 maart 2022 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee, het is pas een probleem als je alleen in je eigen wereldje kunt aarden en daarbuiten niet.
Dat je liever je pink afknaagt dan dat je zwetende van de ongemakkelijkheid naar een feestje gaat zeg maar, het leven is als een goedgevulde fruitmand, als je alleen druiven lust dan is het ook maar saai en ongezond.
Haha auwiepauwiequote:Op zondag 20 maart 2022 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Auwiepauwie.
Ik heb mijn scheenbeen gestoten
Vrienden of kennissen. Ik heb ook wel tientallen kennissen.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:12 schreef UitStraling het volgende:
Zwager van me heeft echt honderden vrienden en die fladdert dagelijks en wekelijks langs de hele tijd, maar dat is ook de man die het begrip aimabel en de gunfactor heeft uitgevonden.
Meestens vrienden, ja en dan nog duizenden kennissen.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Vrienden of kennissen. Ik heb ook wel tientallen kennissen.
quote:Op zondag 20 maart 2022 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestens vrienden, ja en dan nog duizenden kennissen.
Ja, maar hoe diepgaand zijn die relaties ?quote:Op zondag 20 maart 2022 12:12 schreef UitStraling het volgende:
Zwager van me heeft echt honderden vrienden en die fladdert dagelijks en wekelijks langs de hele tijd, maar dat is ook de man die het begrip aimabel en de gunfactor heeft uitgevonden.
Met een paar maar echt diepgaand maar dat zijn er nog wel een stuk of 20-25 bij hem.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hoe diepgaand zijn die relaties ?
Ik word al moe als ik er aan denk om al die relaties te moeten onderhoudenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een paar maar echt diepgaand maar dat zijn er nog wel een stuk of 20-25 bij hem.
Dus heeft hij 25 echte vrienden.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een paar maar echt diepgaand maar dat zijn er nog wel een stuk of 20-25 bij hem.
Hij is multimiljonair en laat het graag extreem breed hangen, dat is zo'n type waarvan Robbie Williams of Brad Pitt zichzelf afvragen wie het in hemalsnaam is en waarom hij zoveel aandacht krijgt als ze in dezelfde ruimte zijn.quote:
Please stop.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is multimiljonair en laat het graag extreem breed hangen, dat is zo'n type waarvan Robbie Williams of Brad Pitt zichzelf afvragen wie het in hemalsnaam is en waarom hij zoveel aandacht krijgt als ze in dezelfde ruimte zijn.
Klopt, was blij dat ik weer binnen wasquote:Op zondag 20 maart 2022 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is echt smerig koud, en in het westen nog veel erger zo te zienEcht geen lekker wandelweer zeg
WE GAAN DE WIND IN MEKAAR ROSSENquote:Op zondag 20 maart 2022 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is echt smerig koud, en in het westen nog veel erger zo te zienEcht geen lekker wandelweer zeg
Ja ik ook maar hij dus niet, die raakt in paniek als hij een uurtje alleen is of alleen mijn zusje om zich heen heeftquote:Op zondag 20 maart 2022 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik er aan denk om al die relaties te moeten onderhouden
Oh ja dat kan natuurlijk welquote:Op zondag 20 maart 2022 12:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
WE GAAN DE WIND IN MEKAAR ROSSEN
kan ook symptoom voor iets anders zijnquote:Op zondag 20 maart 2022 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook maar hij dus niet, die raakt in paniek als hij een uurtje alleen is of alleen mijn zusje om zich heen heeft![]()
Maar goed die man heeft meer energie en doet meer dingen in een week dan de meeste mensen in een heel leven.
Zeker wel, totaal onrustig leven heeft hij in mijn ogen maar toch is het een van de leukste mannen ter wereld, niet zo slim, weinig diepgang, verslaafd aan weelde en rijkdom, beetje foute smaak en hij is zelfs een beetje een boefje maar toch.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kan ook symptoom voor iets anders zijn
Niet, gok ik. Twee banen geleden werkte ik bij een bedrijf met een hoop hip volk. Die mensen waren binnen een dag ‘friends’, na twee dagen ‘besties’ en na een week ‘sisters’. En dan kreeg iemand een andere baan en spraken ze elkaar nooit meerquote:Op zondag 20 maart 2022 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hoe diepgaand zijn die relaties ?
Gewoon overheen lezen Oemfie.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee US ik word er een beetje moe van eigenlijk. Kun je dat sprookjesboek niet gewoon zelf gaan bijhouden? That'd be great
quote:Op zondag 20 maart 2022 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is multimiljonair en laat het graag extreem breed hangen, dat is zo'n type waarvan Robbie Williams of Brad Pitt zichzelf afvragen wie het in hemalsnaam is en waarom hij zoveel aandacht krijgt als ze in dezelfde ruimte zijn.
* cringeeeequote:Op zondag 20 maart 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet, gok ik. Twee banen geleden werkte ik bij een bedrijf met een hoop hip volk. Die mensen waren binnen een dag ‘friends’, na twee dagen ‘besties’ en na een week ‘sisters’. En dan kreeg iemand een andere baan en spraken ze elkaar nooit meer
ik haat oppervlakkigheidquote:Op zondag 20 maart 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet, gok ik. Twee banen geleden werkte ik bij een bedrijf met een hoop hip volk. Die mensen waren binnen een dag ‘friends’, na twee dagen ‘besties’ en na een week ‘sisters’. En dan kreeg iemand een andere baan en spraken ze elkaar nooit meer
Ik met ex-collega’s uit 2010quote:Op zondag 20 maart 2022 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik spreek nog steeds af met ex collegas uit 2016
Ja en als ze de kantoortuin uit zijn over elkaar praten ?quote:Op zondag 20 maart 2022 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ook elke dag om elkaars nek hangen.
Eensquote:Op zondag 20 maart 2022 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en als ze de kantoortuin uit zijn over elkaar praten ?
Zo’n gifnest wil ik nooit meer bij werken
Kan ik beter een hond kopen.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop een kat en ga die commanderen.
Ik heb nog niet zoveel ervaringquote:
Of een cavia, die doen toch nooit wat je wil, dus dan weet je altijd waar je aan toe bentquote:
Maar dat is met een kat ook zo.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een cavia, die doen toch nooit wat je wil, dus dan weet je altijd waar je aan toe bent
Tuinbankjequote:Op zondag 20 maart 2022 12:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat zal ik vandaag allemaal eens gaan shoppen
Jonge bloempiequote:Op zondag 20 maart 2022 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zoveel ervaring
Jonkiequote:Op zondag 20 maart 2022 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zoveel ervaring
Alleen een cavia krabt niet aan de bankquote:
Pist op alles wat je lief is.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen een cavia krabt niet aan de bank
Ik zie zon.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:04 schreef LTVDK het volgende:
Matig weer opeens vandaag, 3 graden en regen
Die begint het hier nu een beetje te proberen maar nog niet echt overtuigendquote:
3 graden?quote:Op zondag 20 maart 2022 13:04 schreef LTVDK het volgende:
Matig weer opeens vandaag, 3 graden en regen
En drie graden lijkt me niet haha.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die begint het hier nu een beetje te proberen maar nog niet echt overtuigend
Katten doen dat ookquote:
Of baasjes die kattenbak niet bijhouden.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Katten doen dat ook
Meestal hebben ze dan wel iets medisch, maar ok
Huuuuuurl hurrrrrlquote:
Euhmmquote:Op zondag 20 maart 2022 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Nieuw ondergoed kruipt naar plekken waar ik het niet wil hebben.![]()
Oké, op naar het treintje.
Hmm, vond het best aangenaam buitenquote:Op zondag 20 maart 2022 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is nog in het dorp, in het buitengebied was het nog wel kouder
Ja maar jij gaat ook vrijwillig in de winter naar de UKquote:Op zondag 20 maart 2022 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, vond het best aangenaam buiten
Ik ken de types wel hoor, zitten niet in mijn directe vriendenkring.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook maar hij dus niet, die raakt in paniek als hij een uurtje alleen is of alleen mijn zusje om zich heen heeft![]()
Maar goed die man heeft meer energie en doet meer dingen in een week dan de meeste mensen in een heel leven.
Prima klimaat hebben die jongensquote:Op zondag 20 maart 2022 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat ook vrijwillig in de winter naar de UK
Heb laatst gezien hoe die knakker van Alone in the wild heeft geleefd de laatste maanden van zijn leven.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima klimaat hebben die jongens
Euhmquote:Op zondag 20 maart 2022 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb laatst gezien hoe die knakker van Alone in the wild heeft geleefd de laatste maanden van zijn leven.
Dat was ook een dromer zeg, iedereen daar in Alaska weet dat voedsel vinden onmogelijk is. En de rivier kon hij niet meer oversteken, eigenlijk alleen maar omdat hij te dom was om deze stroomwaarts te volgen tot het punt dat die uitwaad en dus zeer ondiep is.
En wat voor smiley geeft die daarinquote:
Heb je damesondergoed gekocht ?quote:Op zondag 20 maart 2022 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hema heeft de verpakking aangepast en nu heb ik blijkbaar het verkeerde gekocht
quote:
Into the wild heet dat.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb laatst gezien hoe die knakker van Alone in the wild heeft geleefd de laatste maanden van zijn leven.
Dat was ook een dromer zeg, iedereen daar in Alaska weet dat voedsel vinden onmogelijk is. En de rivier kon hij niet meer oversteken, eigenlijk alleen maar omdat hij te dom was om deze stroomwaarts te volgen tot het punt dat die uitwaad en dus zeer ondiep is.
Als die dat nou gewoon lekkerder vind zitten is dat niet aan ons om daar over te oordelenquote:Op zondag 20 maart 2022 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je damesondergoed gekocht ?
Dan weet je in ieder geval van de collega's die het snappen dat ze een FOK!-account hebbenquote:Op zondag 20 maart 2022 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik gebruik ook weleens :’) in teams, heb daar echt dikke skitta aan
Nee, zo erg is het nietquote:Op zondag 20 maart 2022 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je damesondergoed gekocht ?
Het was alleen maar een onschuldige vraagquote:Op zondag 20 maart 2022 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die dat nou gewoon lekkerder vind zitten is dat niet aan ons om daar over te oordelen
Dacht wat andere fora ook. Bokt geloof ik of Viva ofzo.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval van de collega's die het snappen dat ze een FOK!-account hebben
Ik denk dat ik ooit eens mijn scherm gedeeld heb met een tabje open van de KSC.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval van de collega's die het snappen dat ze een FOK!-account hebben
Boktquote:Op zondag 20 maart 2022 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht wat andere fora ook. Bokt geloof ik of Viva ofzo.
Het zijn hoe dan ook 'klassieke' forumgebruikersquote:Op zondag 20 maart 2022 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht wat andere fora ook. Bokt geloof ik of Viva ofzo.
Vragen of vis een optie is in de kantine.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn hoe dan ook 'klassieke' forumgebruikersAnders een 450 euro of 40-45 grapje maken en kijken hoe ze daar op reageren
Noem je me nu dom?quote:Op zondag 20 maart 2022 13:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In to the wild, ja.
Ik dacht dat zie ik nou ook nog wel doen.
Of iets kopen voor 50 ct en er dan op gaan stampen en aan het einde van de werkdag vragen of vis een optie is voor het avondmaalquote:Op zondag 20 maart 2022 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn hoe dan ook 'klassieke' forumgebruikersAnders een 450 euro of 40-45 grapje maken en kijken hoe ze daar op reageren
quote:Op zondag 20 maart 2022 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vragen of vis een optie is in de kantine.
Kip kerriequote:
Waarom bestaat dit soort wansmakerij?quote:Op zondag 20 maart 2022 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Kan volgend weekend wel frietje babi pangang halen, eindelijk. Als ze niet weer dicht zijn.
Stuk smaakvoller dan oestersquote:Op zondag 20 maart 2022 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom bestaat dit soort wansmakerij?
Knapperig geroosterd varkensvlees in een smaakvolle saus is lekkerder dan kleffe snot met wat zeewaterrestjesquote:
Gewoon een keer leren eten, beetje goede bubbels erbij, wat amandelvormige snaakse ogen als prettig gezelschap, de oester langzaam op je tong laten glijden en je proeft de woeste natuur en de zee, eerlijk puur eten in plaats van een ziek verreke in suikersiroop.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Knapperig geroosterd varkensvlees in een smaakvolle saus is lekkerder dan kleffe snot met wat zeewaterrestjes
Jeweettog, US heeft de ultieme smaak en zijn wil is wet.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Knapperig geroosterd varkensvlees in een smaakvolle saus is lekkerder dan kleffe snot met wat zeewaterrestjes
Ik ook, maar ik heb Thaise kippensoep voor vanavond ...quote:
Voor het geld van die champagne kun je een jaar lang elke week babi pangang etenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Lekker elitair snot slurpen dat je alleen weg weet te krijgen met een slok champagne.
Ik vind het gewoon serieus lekker, hoef je niet zo kinderachtig en plebs te doenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Lekker elitair snot slurpen dat je alleen weg weet te krijgen met een slok champagne.
Als je een keuze moet maken wel ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor het geld van die champagne kun je een jaar lang elke week babi pangang eten
GATVERDAMMEquote:Op zondag 20 maart 2022 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer leren eten, beetje goede bubbels erbij, wat amandelvormige snaakse ogen als prettig gezelschap, de oester langzaam op je tong laten glijden en je proeft de woeste natuur en de zee, eerlijk puur eten in plaats van een ziek verreke in suikersiroop.
Tom Kha Kai?quote:Op zondag 20 maart 2022 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb Thaise kippensoep voor vanavond ...
Je vindt het alleen lekker omdat anderen vinden dat het moet.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon serieus lekker, hoef je niet zo kinderachtig en plebs te doen
Vreet er zo tien op en dan ga ik losquote:Op zondag 20 maart 2022 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GATVERDAMME
Levend Zeesnot, in een schelp
Nee man, gewoon een bak babi pangang bestellen op het terras.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreet er zo tien op en dan ga ik los
Ja dat klinkt ook echt als mijn karaktertjequote:Op zondag 20 maart 2022 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vindt het alleen lekker omdat anderen vinden dat het moet.
Kroketten en dan zoveel mogelijk tegelijk in je mond proberen te frotten.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee man, gewoon een bak babi pangang bestellen op het terras.
Je gaat toch geen levende wezens opslurpen ?quote:Op zondag 20 maart 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreet er zo tien op en dan ga ik los
Ja zoiets, maar dan a la 4Equote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee man, gewoon een bak babi pangang bestellen op het terras.
Je hecht zoveel waarde aan wat anderen doen en eten, alles om zelf beter over te komen.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat klinkt ook echt als mijn karaktertje
Nooit gehad maar lijkt me niet lekker tbh.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Driekwart van de mensen die zeggen geen oesters te lusten hebben ze nooit op![]()
Dat is hetzelfde als zeggen, ja de Lexus LC is echt de lekkerste auto om in te rijden terwijl je er nog nooit in gezeten hebt
Even lekker gamenquote:
Precies ditquote:
F1 kijkenquote:
Dat doe ik echt zelden. Zat zelf meer te denken aan dingen als wasgoed, afwassen, stofzuigen.quote:
Ik ga alleen maar een tip hoorquote:
#growup-stuffquote:Op zondag 20 maart 2022 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat doe ik echt zelden. Zat zelf meer te denken aan dingen als wasgoed, afwassen, stofzuigen.
Dat doet mr. Wattenschijfje alquote:
Misschien kunnen we keer een biertje met hem gaan drinken en F1 gaan kijken.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doet mr. Wattenschijfje al
Ben pas gisteren begonnenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je al bijna op je streefgewicht voor de vakantie?
Yupquote:Op zondag 20 maart 2022 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nadeel aan volwassenen zijn en op jezelf wonen.
Weet niet of het lukt. Heb al koekjes en patat opquote:Op zondag 20 maart 2022 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je lijkt wel een collega van me. Maand voor de vakantie zichzelf uithongeren
en 8 crackersquote:Op zondag 20 maart 2022 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet of het lukt. Heb al koekjes en patat op
verstopt tucjesquote:
Presentquote:Op zondag 20 maart 2022 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar is Dimmy? Die komt normaal toch ook even F1 kijken hier.
HEE BALKANHOOFD JE VESTJE!!!quote:Op zondag 20 maart 2022 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Goeie daad gedaan. Balkanhoofd liet zijn vestje liggen in de trein. Even op attent gemaakt
wel echt belachelijk veel geluk dit jaar.quote:
geluk dwing je afquote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel echt belachelijk veel geluk dit jaar.
quote:Weerman Piet Paulusma op 65-jarige leeftijd overleden
https://www.nu.nl/algemee(...)lgen-van-kanker.html
Culinair expertquote:
Budapangangquote:Op zondag 20 maart 2022 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ook wel trek in slecht voer. Maar. Ik. Doe. Het. Niet.
Laat haar hierheen komenquote:Op zondag 20 maart 2022 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Leuke Hongaarse in mijn dating app. Maar ja, om dat avontuur nou weer aan te gaan
Ze heeft niks te willenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |