SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP-XOXO-
Ziet er goed uit voor haar leeftijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eerst even schillen.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stoppen ze dan een geit in de slowjuicer?
quote:Op zondag 20 maart 2022 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er goed uit voor haar leeftijd
nee 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor ik ben echt het toonbeeld van normaal.quote:
maar wat is geitensap danquote:Op zondag 20 maart 2022 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben echt het toonbeeld van normaal.
Mis alleen nog twee kinderen, een stationwagen en een labradoodle
Nice dan ben zelfs ik niet helemaal normaalquote:Op zondag 20 maart 2022 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben echt het toonbeeld van normaal.
Mis alleen nog twee kinderen, een stationwagen en een labradoodle
Wellicht wordt af en toe een beetje buik flashen als sexy gezien ofzoquote:
Geitenmelkquote:Op zondag 20 maart 2022 10:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat witte spul wat uit de uiers komt
Dat vind ik dus kut. Doe je je armen omhoog en meteen je buik zichtbaar.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wellicht wordt af en toe een beetje buik flashen als sexy gezien ofzo
je was net nog in de sneeuwquote:Op zondag 20 maart 2022 11:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik lig lekker in de zon op een groot zacht zonnebed![]()
Het gaat vanaf vandaag weer minder hard.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen allemaalweer 4:04 erbij aan daglicht, het gaat lekker hard nu
#fuckhaags
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2022 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gaat vanaf vandaag weer minder hard.
Vanmiddag om 16.33 uur begint de astronomische lente!
Oeh ja nog echt ook.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gaat vanaf vandaag weer minder hard.
Vanmiddag om 16.33 uur begint de astronomische lente!
dat hoef je niet te doen hequote:Op zondag 20 maart 2022 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat betekent dat het nu nog winter is! En ik ga zo drie uur fietsen.
quote:De dagen in de lente worden ten opzichte van de voorgaande winter langer, en het zonlicht wordt sterker. Dat heeft effect op mensen, omdat de hoeveelheid serotonine en dopamine hoger wordt. Dit zorgt voor een algemeen welbevinden en enige euforie, met name bij natuurvolkeren die veel buiten zijn. Dat het verlangen naar een partner of seks groter wordt is echter niet bewezen, en is mogelijk alleen te danken aan andere, minder verhullende kleding van de mogelijke partners.
Naast deze positieve effecten treedt ook voorjaarsmoeheid op, dat volgens een onbewezen theorie te wijten zou zijn aan een nog hoge concentratie melatonine.
Traditioneel wordt in Nederland de voorjaarsschoonmaak, of grote schoonmaak gehouden, waarbij het hele huis wordt schoongemaakt.
Lekkerquote:Op zondag 20 maart 2022 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat betekent dat het nu nog winter is! En ik ga zo drie uur fietsen.
oke das wel een goed argumentquote:Op zondag 20 maart 2022 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dan heb ik geen killerbody in de zomer.
Die hoop heb ik al opgegeven voor mezelf.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dan heb ik geen killerbody in de zomer.
Dat gaat mij ook niet lukken. Dan moet je eigenlijk ook naar de sportschool en zo.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Die hoop heb ik al opgegeven voor mezelf.
Ja geen zin in haha.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat gaat mij ook niet lukken. Dan moet je eigenlijk ook naar de sportschool en zo.
Ik eentje elke week ongeveer, de rest als ik zin en tijd hebquote:Op zondag 20 maart 2022 11:17 schreef Ama het volgende:
Hoeveel vrienden zien jullie zeg maar gemiddeld minstens één keer per maand?
Hoezo door je vorige huis? Daar woonde je met anderen?quote:Op zondag 20 maart 2022 11:22 schreef Ama het volgende:
Ik had ooit heel veel "vrienden" door mijn vorige huis maar nu zie ik er nog denk ik vijf ofzo regelmatig (meestal om de week). Soms denk ik dat ik daar apart in ben. App ook niet echt veel met ze ofzo.
Komt echt door mijn vorige huis dat ik gewoon niet zo goed weet wat normaal is?
Heb nog een paar vrienden hoor maar die zie ik echt heel weinig.
Ja en veel aanloop altijd van andere mensen. En op zaterdag waren we een openbare plek voor mensen dus altijd druk en zag ik altijd veel mensen waar ik altijd wel vrienden mee was toen die tijd.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo door je vorige huis? Daar woonde je met anderen?
je bent daar volgens mij echt niet apart in hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 11:22 schreef Ama het volgende:
Ik had ooit heel veel "vrienden" door mijn vorige huis maar nu zie ik er nog denk ik vijf ofzo regelmatig (meestal om de week). Soms denk ik dat ik daar apart in ben. App ook niet echt veel met ze ofzo.
Komt echt door mijn vorige huis dat ik gewoon niet zo goed weet wat normaal is?
Heb nog een paar vrienden hoor maar die zie ik echt heel weinig.
Ja ik vraag me dus echt oprecht laatste tijd best vaak af of dit gewoon is hoe het normaal is meestal.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent daar volgens mij echt niet apart in hoor
ik ken mensen met meer vrienden maar ook met minder.., of het normaal is ligt wellicht ook aan hoe je zelf bent.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vraag me dus echt oprecht laatste tijd best vaak af of dit gewoon is hoe het normaal is meestal.
Zelfde hier. Ik heb ook de behoefte niet aan veel vrienden want het kost me teveel energie om dan al die relaties te onderhouden. Een paar goede vrienden is prima, ben ook graag op mezelf.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ken mensen met meer vrienden maar ook met minder.., of het normaal is ligt wellicht ook aan hoe je zelf bent.
ik ken iemand die heel sociaal is dus veel vrienden heeft, zelf ben ik dat totaal niet en heb logischerwijs er veel minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |