omdat het meerdere keren herhaald wordt en je dus onbewust op zoek gaat naar Nederlands zonder de Duitse context?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
Waarom hoor ik de hele tijd "hurry, kut"
Sorry Usagiquote:
Én de maat is ook nog eens vol, vergeet dat nietquote:
Diegene moet het dansje er ook bij doenquote:
Wel lekker weinig tekst maar dan moet je weer gaan dansen,quote:
quote:
De maat is volquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En wat mag dat wel niet betekenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:47 schreef Cee het volgende:
Ah, tijd voor mijn controversiële mening. Spoiler alert.Ik heb ook een controversiële mening voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:47 schreef Cee het volgende:
Ah, tijd voor mijn controversiële mening. Spoiler alert.Niet de slechtste ooit, Believe of Dors Mon Amour wonnen ook ooit. Maar zeker Top 10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |