ja erg klotequote:
Zal toch in de gameroom zijn. Zien we inderdaad niks vanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:13 schreef Kinga het volgende:
Ik verwacht woensdag de hele dag SL. Gaan we geen klote van zien.
Ik las iets over Oekraïners?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja erg klote
geraldine en peter gaan het huis in ?
Ik ook, maar dat gaat wel heel verquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:15 schreef Flow3r het volgende:
Hopelijk krijgt Salar genoeg stemmen, ik wil Grace er uit![]()
[ afbeelding ]
Moet ze niet proberenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:15 schreef Verida het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Grees gaat beginnen met het treiteren van Kristoff
Het is en blijft een heerlijk ding....praat netjes maakt rustige indruk aan die tafel.....van mij mag hij elke dag op tv het weer oplezen.....hoe slecht het weer ook wordt zonnestraaltje is nooit weg.quote:
Had hij grote voeten?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:11 schreef Pjotr1953 het volgende:
Mister Bigfeet eruit. Goed zo. Volgende week Grace.
Over wie hebben we het?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is en blijft een heerlijk ding....praat netjes maakt rustige indruk aan die tafel.....van mij mag hij elke dag op tv het weer oplezen.....hoe slecht het weer ook wordt zonnestraaltje is nooit weg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was niet te vreten zo spicy dusquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:16 schreef Verida het volgende:
Ze zitten nu al kwaad te spreken over de maaltijd die Tobi had klaargemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |