Rose vocht als een dweil, Carla is al oud en niet zo goed meer, had ze met een arm kunnen winnen.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:13 schreef RudyL het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe ik het 25 minuten heb volgehouden te kijken naar de minst entertainment ufc wedstrijd ooit. Wat een drama partij van Rose, dan verlies je de titel door 2-1 in takedowns.
Gelukkig maakte de kick van Chandler, wow wow wow en Oliviera VS Gaethje enorm veel goed. Die Oliviera heb ik nu al een aantal wedstrijden op rij denk ik van gedacht hij verliest, hij verliest, maar op een of andere manier in die ronde komt hij boven water en wint de partij.
nee, de weegschalen waren niet geijkt, Oliveira heeft overtuigend gewonnen, hij wil er dus nog geld mee verdienen.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef Nober het volgende:
Opvallend Dana maakt Oliveira niet met de grond gelijk.
Dana zit al klaar voor Conor vs charlesquote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef Nober het volgende:
Opvallend Dana maakt Oliveira niet met de grond gelijk.
Door z'n kin, goed incasseringsvermogen. De skills om iets af te maken heeft hij vervolgens genoeg zowel staand als op de grond.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:13 schreef RudyL het volgende:
Die Oliviera heb ik nu al een aantal wedstrijden op rij denk ik van gedacht hij verliest, hij verliest, maar op een of andere manier in die ronde komt hij boven water en wint de partij.
Islam ook goed?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:37 schreef jigggy het volgende:
Charles zou gehakt maken van Khabib
Change my mind
Je moet jezelf wel afvragen hoe lang dit nog goed kan blijven gaan. Al 3x op rij toch aardig geraaktquote:Op zondag 8 mei 2022 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Door z'n kin, goed incasseringsvermogen. De skills om iets af te maken heeft hij vervolgens genoeg zowel staand als op de grond.
Zijn het knockdowns of laat hij zich vallen in de hoop dat zijn tegenstander er bovenop duikt?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:36 schreef leeroy het volgende:
[..]
Je moet jezelf wel afvragen hoe lang dit nog goed kan blijven gaan. Al 3x op rij toch aardig geraakt
jaquote:Op zondag 8 mei 2022 17:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn het knockdowns of laat hij zich vallen in de hoop dat zijn tegenstander er bovenop duikt?
Dat je als vechter het verkeerd aanvoelt hoe het ervoor staat tijdens een partij oke, maar dat die coaches niet doorhadden dat er echt meer nodig was...quote:Op maandag 9 mei 2022 01:44 schreef SOG het volgende:
Die coaches van rose kunnen beter gaan sjoelen ofzo
Wittman zei wel steeds dat het een goed idee was om meer te gaan doen, alleen niet duidelijk genoeg inderdaad. Duo met die echtgenoot werkte vrij matig.quote:Op maandag 9 mei 2022 02:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat je als vechter het verkeerd aanvoelt hoe het ervoor staat tijdens een partij oke, maar dat die coaches niet doorhadden dat er echt meer nodig was...
Rose zei in de post press conference dat ze paar keer wel iets meer wilde doen maar steeds slipte op de vloer. Verder dacht ze dat ze genoeg had gedaan en snapte niet veel van de kritiek leek het.
quote:
Tegenwoordig heb je van die supercamera's die tig beelden per seconde schieten zodra je afdruktquote:
Dat is een heel verhaal, Pat barry is haar levenspartner en tevens ook coach.quote:Op maandag 9 mei 2022 01:44 schreef SOG het volgende:
Die coaches van rose kunnen beter gaan sjoelen ofzo
huh, net gelezen dat het gewoon verplaatst is, dus de UFC gaat echt niet dubbel betalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:16 schreef Nober het volgende:
Chandler had wel wat ingetogener kunnen doen.
[ afbeelding ]
$74k voor iemand als Lauzon.
[ twitter ]
Ik had wel het idee dat ze heel erg soft waren op haar, is ook gevoelig meisje natuurlijk, maar het ging wel ver.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat is een heel verhaal, Pat barry is haar levenspartner en tevens ook coach.
er gaan al jaren geruchten rond dat Rose al met hem ging toen ze 15 jaar was en pat was een stuk ouder. Hier kijken we daar niet naar. is het al zo schijnheilige Amerika juist heel erg.
strickland heeft dat 2 wk gelden weer ter sprake gebracht, dus het kan van invloed zijn geweest op het gevecht.
Misschien wel ja, maar ergens snap ik het ook wel in de emotie. En wel goed dat hij er zelf al op gereflecteerd heeft (en het eigenlijk ook een lucky shot noemde).quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:16 schreef Nober het volgende:
Chandler had wel wat ingetogener kunnen doen.
Nog niet eerder van Storley gehoord, zal wel weer eentje zijn die of een koekebakker is of die MVP precies goed ligt qua strengths,weaknesses.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:51 schreef Nober het volgende:
Main card (Showtime at 4 p.m. ET - 22:00 NL)
Michael Page (168.6lb/76.48kg) vs. Logan Storley (169.4lb/76.84kg)
Lyoto Machida (185.0) vs. Fabian Edwards (185.0)
Denise Kielholtz (124.2) vs. Kana Watanabe (125.2)
Paul Daley (174.4) vs. Wendell Giacomo (174.2)
Luke Trainer (205.0) vs. Simon Biyong (205.2)
Preliminary card (YouTube at 1 p.m. ET - 19:00 NL)
Daniel Weichel (145.2) vs. Robert Whiteford (145.8)
Oliver Enkamp (168.8) vs. Mark Lemminger (170.2)
Kate Jackson (125.6) vs. Elina Kallionidou (125.8)
Alfie Davis (155.8) vs. Tim Wilde (155.8)
Andrew Fisher (145.4) vs. Attila Korkmaz (145.8)
Alan Carlos (189.2)* vs. Charlie Ward (184.8)
Lee Chadwick (205.4) vs. Maciej Rozanski (204.8)
Chiara Penco (115.2) vs. Lanchana Green (115)
*Carlos missed the middleweight limit by 3.2 pounds and will be fined a percentage of his fight purse.
[ twitter ]
quote:A flyweight bout between Tatsuro Taira and Carlos Candelario was expected to take place two weeks earlier at UFC on ESPN: Font vs. Vera. However, it was scratched just hours before taking place due to Candelario suffering from an illness. They were then rescheduled for this event.
Komt heel vaak voor in training zei Bisping, Cruz kan het weten.quote:Op maandag 16 mei 2022 17:28 schreef 3rr0r het volgende:
Ja kan je nog zo gespierde benen hebben, een verkeerde hoek bij belasting van dat gewricht en je bent de klos.
Je geeft Teixeira geen kans?quote:Op maandag 16 mei 2022 21:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt heel vaak voor in training zei Bisping, Cruz kan het weten.
Zin in Procházka vs. Błachowicz in Tsjechië/Duitsland...
ook teveel title shots gehad en shit partijen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:31 schreef 3rr0r het volgende:
Holm zal met haar 40 jaar wel zo'n beetje de oudste vrouw in de UFC zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |