Op tijd dan blijkbaar. Race duurt maximaal een uur, meen ik.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:45 schreef heywoodu het volgende:
Huh, tijdens de voorlaatste ronde wordt even beslist dat dit de laatste ronde is? Lekker hoor.
quote:Op zondag 20 maart 2022 12:45 schreef heywoodu het volgende:
Huh, tijdens de voorlaatste ronde wordt even beslist dat dit de laatste ronde is? Lekker hoor.
quote:
Hadden ze wel eerder iets van mogen zeggenquote:
Kan wel lopen klagen, maar als je sneller bent moet je er voorbij kunnen.quote:
eens, maar je weet het bij Nissany, dus je moet ook slim zijn en niet in die positie willen komen bij hemquote:
echt een crash was het niet, maar het verdedigen van Nissany slaat nergens op, waardoor er alleen maar verliezers zijn.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een gifje nodig van de crash gezien ik alleen het resultaat gezien heb
All the time you have to leave the space!!quote:Op zondag 20 maart 2022 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon de persson eruit tikken die 2 wagens voor je rijdt
Alleen al vanwege Nissany ben ik blij met het superlicentiepuntensysteem. Ik moet er niet aan denken dat hij in de F1 terecht komt.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:05 schreef Sabata het volgende:
Nissany mag wel een weekendje op de strafbank oid. Ruimtelijk inzicht van Vadim Kogay
Ach dat kan gebeuren. Verschoor had die 1 ruimer kunnen nemenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon de persson eruit tikken die 2 wagens voor je rijdt
Verschoor is meerdere malen voorbij gegaan aan Nissany maar Nissany mag blijkbaar gewoon buiten de baan om voordeel uit te halen.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
echt een crash was het niet, maar het verdedigen van Nissany slaat nergens op, waardoor er alleen maar verliezers zijn.
Verschoor moet eigenlijk bij een Verstappen in de leer, zodat bij een inhaalactie de tegenstander geen kans meer heeft om terug te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |