quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:33 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat is niet waar. F1 Team is onderdeel van hun officiële naam
Williams Racing heeft dat bijv. niet.I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Desalniettemin
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ik hoop het niet eigenlijk. Ik meen uit Max zijn commentaar te begrijpen dat ze nou eenmaal moesten kiezen tussen race pace en qualify pace, (en gezien vorig jaar - red) en dat dat soms ten koste gaat van de qualify pace. Ik verwacht morgen een sterke race pace bij RB maar of het genoeg is om de Ferrari's aan de kant te blazen is koffiedik kijken. Eigenlijk hoop ik niet op blunders bij Ferrari, ik vind het wel tijd dat Benotto en het team laten zien dat het de goede kant op gaat. Is ook leuker voor het seizoen vooral nu MER voorlopig nog niet echt in de mix zit.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:37 schreef Dutchguy het volgende:
Ik reken morgen gewoon weer op een tactische blunder vanuit de Ferrari pit wall.
6 teams met F1 Team in de naam dus ja, beetje gezocht wel, maar serieus had ik de Ferrari link nog niet echt door voor Haas/Alfa/Ferrari gek genoeg. Komt door dat "Haas is al 3 jaar bezig met deze auto" verhaal. Blijkt het gewoon de motor te zijn die de doorslag geeft..quote:
Mwah.. Of je draait het om: de MERC-teams presteren allen ondermaatsquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:45 schreef Perox het volgende:
[..]
6 teams met F1 Team in de naam dus ja, beetje gezocht wel, maar serieus had ik de Ferrari link nog niet echt door voor Haas/Alfa/Ferrari gek genoeg. Komt door dat "Haas is al 3 jaar bezig met deze auto" verhaal. Blijkt het gewoon de motor te zijn die de doorslag geeft..
True. Zo kan je er ook naar kijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mwah.. Of je draait het om: de MERC-teams presteren allen ondermaats
Dat er nog mensen zijn die die shit van Ted kunnen kijken. Ik binge nog liever alle seizoenen van DtS met een ijspriem in mijn oog dan dat ik 5 minuten naar het gelul van Ted moet luisteren.quote:Op zondag 20 maart 2022 08:14 schreef pmponer het volgende:
Mooi stukje gelul weer van Ted, hij ziet duidelijk dat Verstappen geergerd is
Zou kunnen hoor, wat ik begreep is het porpoising probleem wat ze in Barcelona hadden totaal anders in Bahrein door die nieuw sidepodconfiguratie en konden ze Barcelona dus wat dat betreft gewoon weggooien.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanwege de regelverandering vergelijkbaar is met vroeger in die zin dat er veel ontwikkelingsruimte, veel onontgonnen terrein is binnen het seizoen. Toen had je soms dat de krachtsverhouding tussen twee teams halverwege het seizoen omdraaide omdat het achterliggende team harder ontwikkelde.
Als je ervan uitgaat dat er één specifiek probleem opgelost moet worden om het aanwezig veronderstelde potentieel van ouderwets Mercedesformaat te ontsluiten is het lang. Als je er echter vanuit gaat dat Mercedes gewoon een achterstand heeft in te halen is het kort.
[..]
Ja, maar er zit ook ergens een aanname in dat Mercedes los van dat dolfineren een hele sterke auto zou hebben gemaakt. Terwijl de motor relatief lijkt te hebben ingeleverd, en hij bij mijn weten ook qua downforce geen enorme indruk heeft gemaakt in de afstelling die op de snelle rechte stukken die problemen gaf.
Easy, maar niet op het podium denk ik. P4 en 6 gok ik zo. Of Leclerc moet gaan chocken.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:53 schreef KingRadler het volgende:
Ben benieuwd of Mercedes punten gaan halen vandaag.
als ze heel blijven welquote:Op zondag 20 maart 2022 09:53 schreef KingRadler het volgende:
Ben benieuwd of Mercedes punten gaan halen vandaag.
Die blijven Alfa en Haas wel voor in de race gok ik ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Easy, maar niet op het podium denk ik. P4 en 6 gok ik zo. Of Leclerc moet gaan chocken.
Dat probleem hebben ze volgens mij grotendeels verholpen door de auto wat hogerop te zetten. Nadeel is natuurlijk dat dit ten koste gaat van de performance.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:12 schreef Drekkoning het volgende:
Ben benieuwd naar het effect van een race lang porpoising op de Mercedes en de coureurs.
Heb je de kwalificatie niet gekeken?quote:Op zondag 20 maart 2022 10:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat probleem hebben ze volgens mij grotendeels verholpen door de auto wat hogerop te zetten. Nadeel is natuurlijk dat dit ten koste gaat van de performance.
Dat is geen long run, niet echt te vergelijken dus.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je de kwalificatie niet gekeken?
Ze waren minder aan het hobbelen dan tijdens de trainings- en testsessies.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je de kwalificatie niet gekeken?
Nouuuuuuu....quote:Op zondag 20 maart 2022 10:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze waren minder aan het hobbelen dan tijdens de trainings- en testsessies.
Want volgas in een race is anders dan volgas in de kwalificatie?quote:Op zondag 20 maart 2022 10:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is geen long run, niet echt te vergelijken dus.
F1.com zegt het ook:quote:
https://www.formula1.com/(...)S4W0ATbZOeeXOq6.htmlquote:The Mercedes looked the most settled it has been all year during qualifying, suggesting progress has been made with the bouncing that so limited the team throughout testing.
Ik vond ze vorige week al een stuk stabieler dan daarvoor, zal het wel aan liggenquote:Op zondag 20 maart 2022 10:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
F1.com zegt het ook:
[..]
https://www.formula1.com/(...)S4W0ATbZOeeXOq6.html
Ja, je zegt het zelf alquote:Op zondag 20 maart 2022 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want volgas in een race is anders dan volgas in de kwalificatie?
Die extra benzine gaat het alleen maar erger maken.
Ze kunnen niets meer veranderen. Gezien het gisteren nog steeds behoorlijk stuiterde, hoop ik voor ze dat ze een goede tandarts hebben.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:53 schreef Drekkoning het volgende:
Tijdens de long run sims in de VT’s was het nog volle bak stuiteren bij Merc anders…. Wellicht dat ze in de race een config gaan gebruiken die ze niet getest hebben, maar dan weten ze ook niet wat die config gaat doen en of hij porpoising voldoende tegengaat.
Ben benieuwd.
Jack schijnt meer tijd over te hebben. Alsof het zo moest zijn.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze kunnen niets meer veranderen. Gezien het gisteren nog steeds behoorlijk stuiterde, hoop ik voor ze dat ze een goede tandarts hebben.
het is toch parc ferme na Q dus in principe zullen ze het hiermee moeten doen alleen dan vol getankt, zonder crashes van anderen zie ik Ham niet eens z'n positie behoudenquote:Op zondag 20 maart 2022 10:53 schreef Drekkoning het volgende:
Tijdens de long run sims in de VT’s was het nog volle bak stuiteren bij Merc anders…. Wellicht dat ze in de race een config gaan gebruiken die ze niet getest hebben, maar dan weten ze ook niet wat die config gaat doen en of hij porpoising voldoende tegengaat.
Ben benieuwd.
Ah ha, uiteraard.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is toch parc ferme na Q dus in principe zullen ze het hiermee moeten doen alleen dan vol getankt, zonder crashes van anderen zie ik Ham niet eens z'n positie behouden
Ik denk dat ze geprobeerd hebben een aerodynamisch voordeel te halen door de koeling en daaarmee het vermogen af te knijpen. Even afwachten of die trade off netto goed uitpakt maar de klantenteams lijken genaaid. Barcelona kunnen weggooien is een logisch gevolg van het plan om te verrassen met een nieuwe sidepod.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, wat ik begreep is het porpoising probleem wat ze in Barcelona hadden totaal anders in Bahrein door die nieuw sidepodconfiguratie en konden ze Barcelona dus wat dat betreft gewoon weggooien.
Dan is het even afwachten hoe snel ze ontwikkelen en of ze de juiste kant opgaan en wat de PU betreft, zou een leuke verrassing zijn als blijkt dat die van Mercedes nu de minste op de grid is.
Ik zie Russell uit frustratie nog wel ergens een do-or-die actie proberen.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:57 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ah ha, uiteraard.
Nou, prettige wedstrijd. Ham en Rus komen met koppijn die wagen uit iig.
zou kunnen maar als de start zonder incidenten verloopt lijkt het me dat zowel Magnussen als Bottas een eenvoudigere middag hebben dan Hamilton en Russellquote:Op zondag 20 maart 2022 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie Russell uit frustratie nog wel ergens een do-or-die actie proberen.
De eerste reactie kan ook zomaar de rede zijn, ik moest gniffelen.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:25 schreef vosss het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)p-mercedes-w13-83155
Is dit ook waarom Lewis met de gele T-cam rijdt dit jaar, of heeft dat een andere reden?
quote:Tsja…. Dat heb je als je niet meer vooraan rijdt maar ergens anoniem in het middenveld….
Ja, zoiets denk ik ook. Voorheen waren races op hoogte een probleem voor Mercedes, omdat ze de koeling dan niet goed op orde kregen. Wellicht hebben ze dat proberen op te lossen met een concept dat minder luchtinvoer nodig heeft. Het komt op mij over dat ze hebben gedacht dat het eventuele gebrek aan vermogen dat hierdoor ontstaat gecompenseerd kan worden door met minimale sidepods te rijden.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geprobeerd hebben een aerodynamisch voordeel te halen door de koeling en daaarmee het vermogen af te knijpen.
lijkt me toch een heel verrassende take, zo arrogant zijn ze toch ook weer niet dacht ikquote:Op zondag 20 maart 2022 11:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, zoiets denk ik ook. Voorheen waren races op hoogte een probleem voor Mercedes, omdat ze de koeling dan niet goed op orde kregen. Wellicht hebben ze dat proberen op te lossen met een concept dat minder luchtinvoer nodig heeft. Het komt op mij over dat ze hebben gedacht dat het eventuele gebrek aan vermogen dat hierdoor ontstaat gecompenseerd kan worden door met minimale sidepods te rijden.
Kan me dat nauwelijks voorstellen als je weet dat de motorbevroren wordt. En kunje dat tegenover je klanten?quote:Op zondag 20 maart 2022 11:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, zoiets denk ik ook. Voorheen waren races op hoogte een probleem voor Mercedes, omdat ze de koeling dan niet goed op orde kregen. Wellicht hebben ze dat proberen op te lossen met een concept dat minder luchtinvoer nodig heeft. Het komt op mij over dat ze hebben gedacht dat het eventuele gebrek aan vermogen dat hierdoor ontstaat gecompenseerd kan worden door met minimale sidepods te rijden.
Het is hoe dan ook opvallend dat alle Mercedes-powered teams tegenvallen, terwijl traditioneel zij juist de beste krachtbron leverden. Daar moet iets aan ten grondslag liggen.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me toch een heel verrassende take, zo arrogant zijn ze toch ook weer niet dacht ik
Mooie vraag om in BNW te leggen, met name de antwoorden die zullen komen.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook opvallend dat alle Mercedes-powered teams tegenvallen, terwijl traditioneel zij juist de beste krachtbron leverden. Daar moet iets aan ten grondslag liggen.
Het Size Zero concept dat ze overgenomen hebben van McLaren, dat toen niet werkte.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook opvallend dat alle Mercedes-powered teams tegenvallen, terwijl traditioneel zij juist de beste krachtbron leverden. Daar moet iets aan ten grondslag liggen.
kan je ook omdraaien, Ferrari&Co hebben duidelijk stappen gemaakt, de problemen bij Mercedes, McLaren en Aston Martin liggen niet alleen bij de motorquote:Op zondag 20 maart 2022 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook opvallend dat alle Mercedes-powered teams tegenvallen, terwijl traditioneel zij juist de beste krachtbron leverden. Daar moet iets aan ten grondslag liggen.
Dit.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan je ook omdraaien, Ferrari&Co hebben duidelijk stappen gemaakt, de problemen bij Mercedes, McLaren en Aston Martin liggen niet alleen bij de motor
Zou het chassis van een Haas of Alfa Romeo nou echt zoveel beter zijn dan wat ze bij Williams, McLaren en Aston Martin in elkaar zetten? Ik vind dat ook wel moeilijk te geloven.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit.
De Ferrari-aangedreven auto's hebben allemaal best wel een aardig chassis, anders hadden ze nog steeds geen top tien gehaald
Ze hebben een concept dat best aardig werkt. Williams en McLaren hebben hun concept nog niet goed werkend gekregen. Aston Martin werkt op dit moment aan een B-spec van hun autoquote:Op zondag 20 maart 2022 11:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou het chassis van een Haas of Alfa Romeo nou echt zoveel beter zijn dan wat ze bij Williams, McLaren en Aston Martin in elkaar zetten? Ik vind dat ook wel moeilijk te geloven.
ik meen dat Alfa als enige aan het initiële minimale gewicht voldeed, dat is sowieso al knap, McLaren heeft een remprobleem terwijl ze in Barcelona best wel aardig op weg leken en Aston geen idee wat daar de problemen zijn maar papa Stroll denkt dat hij er verstand van heeft.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou het chassis van een Haas of Alfa Romeo nou echt zoveel beter zijn dan wat ze bij Williams, McLaren en Aston Martin in elkaar zetten? Ik vind dat ook wel moeilijk te geloven.
Het is lastig te zeggen en vooral ook benieuwd naar de racepace. Het lijkt er een beetje op dat Ferrari tenminste een gelijkwaardige motor heeft aan RBR en Merc en misschien nog wel iets beter. Gezien de opmars over de hele lijn van de Ferrari teams is het in ieder geval niet zo dat Ferrari op een ander vlak iets gevonden heeft met een enorm voordeel.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit.
De Ferrari-aangedreven auto's hebben allemaal best wel een aardig chassis, anders hadden ze nog steeds geen top tien gehaald
Één jaar, toch?quote:Op zondag 20 maart 2022 11:48 schreef Faraday01 het volgende:
En dan is er nog het oude gerucht dat Ferrari meerdere jaren de motor heeft moeten terugschroeven als gevolg van het gekloot met de brandstofsensor. Als dat nu helemaal weg is, zou dat ook veel kunnen verklaren.
Ferrari heeft voor 2022 flink aan de motor gesleuteld. Daarnaast hebben ze nu de split-turbo, waarmee nu alle vier de fabrikanten dit concept omarmd hebbenquote:Op zondag 20 maart 2022 11:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is lastig te zeggen en vooral ook benieuwd naar de racepace. Het lijkt er een beetje op dat Ferrari tenminste een gelijkwaardige motor heeft aan RBR en Merc en misschien nog wel iets beter. Gezien de opmars over de hele lijn van de Ferrari teams is het in ieder geval niet zo dat Ferrari op een ander vlak iets gevonden heeft met een enorm voordeel.
Mijn gevoel zegt dat Ferrari de iets betere motor heeft en RBR het iets betere overall package.
En dan is er nog het oude gerucht dat Ferrari meerdere jaren de motor heeft moeten terugschroeven als gevolg van het gekloot met de brandstofsensor. Als dat nu helemaal weg is, zou dat ook veel kunnen verklaren.
Is de split turbo al bevestigd? Laatste wat ik er van gehoord heb is dat het nog een gerucht was dat ze over zijn gegaan.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari heeft voor 2022 flink aan de motor gesleuteld. Daarnaast hebben ze nu de split-turbo, waarmee nu alle vier de fabrikanten dit concept omarmd hebben
Nee.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:52 schreef JDx het volgende:
Is dit tegenwoordig nog te zien op BBC of ZDF ofzo?
Ze hebben ook veel ervaring opgedaan met uitruil tussen betrouwbaarheid en vermogen. Wellicht dat ze ontdekt hebben dat ze met een betrouwbaarheidsafstelling een aantal pk's inleveren maar ook veel minder koeling nodig hebben. En dat ze dat hebben proberen te gebruiken voor veel meer downforce en een beetje minder rechte lijn luchtweerstand.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, zoiets denk ik ook. Voorheen waren races op hoogte een probleem voor Mercedes, omdat ze de koeling dan niet goed op orde kregen. Wellicht hebben ze dat proberen op te lossen met een concept dat minder luchtinvoer nodig heeft. Het komt op mij over dat ze hebben gedacht dat het eventuele gebrek aan vermogen dat hierdoor ontstaat gecompenseerd kan worden door met minimale sidepods te rijden.
niet officieel, maar F1 Technical staat er vol meequote:Op zondag 20 maart 2022 11:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is de split turbo al bevestigd? Laatste wat ik er van gehoord heb is dat het nog een gerucht was dat ze over zijn gegaan.
dat hebben ze nu allemaalquote:Op zondag 20 maart 2022 11:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Mercedes heeft sowieso wat minder koeling nodig door de split turbo, maar toch.
F1 TV kost 65 euro per jaar, kun je alle sessies live zien, plus meerdere camerastandpunten (onboard, pitlane), plus een archief met oude seizoenen die je kunt terugkijken.quote:
Neh ben niet zo'n fan dat ik er meer voor ga betalen dan m'n kabel abonnement kostte of op de PC ga kijken.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
F1 TV kost 65 euro per jaar, kun je alle sessies live zien, plus meerdere camerastandpunten (onboard, pitlane), plus een archief met oude seizoenen die je kunt terugkijken.
Of je gaat voor Viaplay, kost 14 euro per maand.
Dit zijn de opties. Of je zoekt een vage stream op internet, dat kan ook.
ORF of RTBF met een VPNquote:Op zondag 20 maart 2022 11:52 schreef JDx het volgende:
Is dit tegenwoordig nog te zien op BBC of ZDF ofzo?
Ja, dat vraag ik me ook af. Ik zag net dit staatje van Pirelli, waarin ze er blijkbaar van uitgaan dat iedereen op de softs start.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:14 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Is eigenlijk al bekend op welke band ze starten?
dat ze het koude gedeelte aan de inlaatkant houden en het warme aan de uitlaat ik meen van wel, kan alleen over de Ferrari nog geen bevestiging van dit concept vinden maar Alpine, Honda en Mercedes hebben dit iigquote:
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 20 maart 2022 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs deze graphic is verneukt
Kan je in één oogopslag zien hoe alles ervoor staat en teams vergelijken? Nee, dus graphic faalt.quote:
Ferrari niet. Of Honda en Renault de turbines net zo ver uit elkaar hebben liggen weet ik niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ze het koude gedeelte aan de inlaatkant houden en het warme aan de uitlaat ik meen van wel, kan alleen over de Ferrari nog geen bevestiging van dit concept vinden maar Alpine, Honda en Mercedes hebben dit iig
Is echt een drama met onduidelijke, verkeerde en missende informatiequote:Op zondag 20 maart 2022 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je in één oogopslag zien hoe alles ervoor staat en teams vergelijken? Nee, dus graphic faalt.
Als ze op de grid staan denk ikquote:Op zondag 20 maart 2022 12:50 schreef Nober het volgende:
Wanneer maken ze de bandenkeuze van de coureurs bekend?
Dat is gewoon hetzelfde..quote:Op zondag 20 maart 2022 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt zo veel duidelijker. Nog steeds minder dan wat vroegah gebruikt werd, maar leesbaar.
Kijk eens goed.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:58 schreef mikieu het volgende:
[..]
Dat is gewoon hetzelfde..
Verandering is eng
Is alleen voor de kwalificatie en race en voorlopig alleen tijdelijk tot augustus.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:15 schreef LTVDK het volgende:
Kwam er pas vanochtend achter dat Zoggi een eigen tv-kanaal heeft voor viaplay. Maar even daar een abo op genomen zodat ik niet hoef te lopen kutten met chromecast streamen naar de tv. Was wel onverwacht snel geregeld, binnen 10 minuten werkte de zender al.
Nu zie je een heel belangrijk verschil tussen die van vorig jaar en dit jaar, eentje die de graphic een stuk lastiger te lezen maakt.quote:
Ik kijk meestal alleen de kwali en race dus dan is het primaquote:Op zondag 20 maart 2022 13:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is alleen voor de kwalificatie en race en voorlopig alleen tijdelijk tot augustus.
Eerlijk gezegd vind ik de nieuwe duidelijkerquote:Op zondag 20 maart 2022 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu zie je een heel belangrijk verschil tussen die van vorig jaar en dit jaar, eentje die de graphic een stuk lastiger te lezen maakt.
Die oude is ook niet echt al te best als je hem vergelijkt met die van het jaar ervoorquote:Op zondag 20 maart 2022 13:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik de nieuwe duidelijker
Wat is nieuw en wat is gebruikt?quote:
Nou vooruit. Deze is iets duidelijkerquote:
Ik kan ook wel weer gaan zeiken over de graphics op tvquote:Op zondag 20 maart 2022 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
De kaders er om heen maakt het wel een stuk drukker, dat is minder maar het is ook geen eerste levensbehoefte.
Ik wil klacht doen over de F1tv app op mijn tablet. Het geluid was of de auto's aan het stuiteren waren.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan ook wel weer gaan zeiken over de graphics op tv
Godverdomme wat zijn die slecht.
quote:Op zondag 20 maart 2022 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil klacht doen F1tv app op mijn tablet. Het geluid was of de auto's aan het stuiteren waren.
Die nieuwe kwalificatie graphics zijn verwarrend.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt zo veel duidelijker. Nog steeds minder dan wat vroegah gebruikt werd, maar leesbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |