2 tiende maar tussen Perez en Verstappen. Heeft Max iets laten liggen of heeft Perez stappen gemaakt?quote:
Of Max teleurgesteld was met de pace van Mercedes. ''Very, very'', inderdaad met een smile. Incoming 20 nieuwsberichten over de betekenis van de glimlachquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Couthard zei iets van dat Mercedes snelheid mist en toen zei Max: very very, met een smile
Sneertjes uitdelen naar Mercedes is altijd leuk, vooral omdat ze er zo lekker op happenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Couthard zei iets van dat Mercedes snelheid mist en toen zei Max: very very, met een smile
Of hij daar teleurgesteld over was. Grappig.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Droogt uit daar in de zandbak.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:12 schreef Mano_ het volgende:
Miljardenkostende sport, maar een werkende stift, ho maar
Iedereen had paarsquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En +0,934 ofzo. Die kleuren klopte niets van.
Klaas moet zijn klep houden. Gewoon, over alles.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:
max moet zijn klep houden over mercedes
idioot
Haha, uiteraard, daar goochelen ze het hele weekend al meequote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En +0,934 ofzo. Die kleuren klopte niets van.
Hij begon er zelf niet over?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:
idioot
Dat soort stiften moet je de punt een paar keer van indrukken om er verf in te krijgen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:12 schreef Mano_ het volgende:
Miljardenkostende sport, maar een werkende stift, ho maar
Hij moet zich lekker bezig houden met zichzelfquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:11 schreef Zorro het volgende:
Ik zie een aantal mensen hier die bijzonder gefrustreerd zijn dat Max met nummer 1 rijdt
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:
idioot
Hij lijkt inderdaad niet helemaal tevreden met zichzelf. Goed nieuws wat mij betreftquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:14 schreef Breekfast het volgende:
Het lijkt erop dat Max zijn Q3 laps gewoon niet helemaal top waren.
Nee, de vraag was of Mercedes al midfield is, met een auto op plek 9 wel.quote:
En iedereen hier heeft een zwak voor Ferrari, dus dit wordt een mooi seizoenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:15 schreef Perox het volgende:
Sommige trolletjes zijn een beetje frusti nu. Effe uitslapen in je trollenbos, komt allemaal goed.
Het is RB/Ferrari en dan de rest / HAM doet het nog goed ik denk dat hij al het mogelijke uit de Mercedes heeft gehaald. Mercedes heeft nog ruimte voor verbetering dus die gaan zich nog wel vooraan melden.
LEWISquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
GOAT heeft het Mercedes PR cliché handboek er maar bij gepakt.
Bottas gaat bij wijze van reflex al aan de kant vrees ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:18 schreef Tijn het volgende:
Lewis morgen naast Bottas op de 3e startrij
Maar Ferrari heeft meestal moeite om door te ontwikkelen en ook qua strategie heb ik ze niet zo hoog zitten. Dus we gaan het morgen zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En iedereen hier heeft een zwak voor Ferrari, dus dit wordt een mooi seizoen
Ja, of juist niet. Hij heeft 0,0 reden om coulant te zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bottas gaat bij wijze van reflex al aan de kant vrees ik.
Mensen zijn vooral klaar met Mercedes.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En iedereen hier heeft een zwak voor Ferrari, dus dit wordt een mooi seizoen
Nee joh.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Misschien dat Bottas Hamilton even een tikje kan geven tijdens de startquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:18 schreef Tijn het volgende:
Lewis morgen naast Bottas op de 3e startrij
Of voor de verandering stuurt 'ie 'm er eens vol in bij HAMquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vermoeiende act..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:17 schreef Mylene het volgende:
"Over het algemeen was het oké", zegt Max Verstappen na zijn tweede plek in de kwalificatie. "We hebben een goede raceauto, dat is uiteindelijk toch het belangrijkst. Ik heb nog steeds veel vertrouwen in morgen. De auto voelde niet fantastisch, maar tegelijkertijd ook niet erg slecht. Anders kan je niet als tweede eindigen. Het was een leuk middag. We hebben een mooi gevecht geleverd met Ferrari en hopelijk wordt het ook een mooie race."
Wat een zeur is het ook.
"Dit voelt heel goed", zegt polesitter Charles Leclerc, die Max Verstappen aftroeft. "De laatste jaren zijn zo zwaar geweest voor het team. We waren optimistisch dat we sterk vooor de dag zouden komen en gelukkig is dat ook gebeurd. Ik was niet helemaal tevreden over mezelf, maar gelukkig hadden we het echt goed voor elkaar in Q3. Ik ben hier super blij mee. En bovendien is er nog steeds ruimte om te verbeteren."
Na afloop van vorig seizoen hoorde wat stemmen dat Leclerc een beetje stil stond en dat Sainz was gegroeid en hem voorbij was maar ik vond eigenlijk dat LEC wat meer pech had en Sainz af en toe wat geluk op het eind.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft een extra snelheid die Sainz niet heeft, maar lang niet altijd.
Ik acht de kans groot dat hij morgen voor de Mercs eindigtquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of voor de verandering stuurt 'ie 'm er eens vol in bij HAM
Albon weetquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:20 schreef MoreDakka het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe het Hamilton gaat bevallen als hij mensen moet proberen in te halen die niet voor hem aan de kant gaan
"These guys man..."quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:20 schreef MoreDakka het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe het Hamilton gaat bevallen als hij mensen moet proberen in te halen die niet voor hem aan de kant gaan
Het probleem van Bottas is nog altijd dat hij beter kan kwalificeren dan racenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik acht de kans groot dat hij morgen voor de Mercs eindigt
Ik ook de driveability van die Ferrari PU lijkt goed te zijn wat zeker zal helpen in de race.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit - geen "this is James..." meer over de radio, en ik denk niet dat de gunfactor heel hoog is vanuit Bottas.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, of juist niet. Hij heeft 0,0 reden om coulant te zijn.
Leclerc is wel altijd van de hogere pieken geweest, terwijl Sainz wat constanter is (ook in combinatie met de zondag) over een seizoen. Maar misschien dat Leclerc ook die stap kan zetten als hij op zondag hetzelfde kan met de auto als op zaterdag, dat was vorig jaar toch het probleem.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Na afloop van vorig seizoen hoorde wat stemmen dat Leclerc een beetje stil stond en dat Sainz was gegroeid en hem voorbij was maar ik vond eigenlijk dat LEC wat meer pech had en Sainz af en toe wat geluk op het eind.
Zou ik geweldig vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
That's some dangerous driving.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"These guys man..."
"Struggling really hard here Bono."
"I can't get close."
En pitstopsquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:25 schreef mikieu het volgende:
Gaaf hoor, toch bijzonder dat de RB en Ferrari zo dicht op elkaar zitten na zo’n lange tijd onafhankelijk van elkaar te ontwikkelen.
Denk wel, dat de RB meer potentie heeft. Alleen al op strategie wordt het een makkie
Dat ging niet helemaal goed tijdens de kwalificatie bij Verstappen... Maar hopelijk morgen wel.quote:
Rusell zal huilend in slaap vallen na zon gat met zn teamgenoot. Zelfs Albon rijdt Latifi zoek, was vaak redelijk close met Russell.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:24 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
That's some dangerous driving.
Wel treurig dat bottas in een alfa, Kmag in een haas en Fernando in een alpine boven Russell God staan.
Ja vooral dat dus, ik sta er altijd weer van versteld in deze sport.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:25 schreef mikieu het volgende:
Gaaf hoor, toch bijzonder dat de RB en Ferrari zo dicht op elkaar zitten na zo’n lange tijd onafhankelijk van elkaar te ontwikkelen.
Denk wel, dat de RB meer potentie heeft. Alleen al op strategie wordt het een makkie
dat wordt nu gecompenseerdquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het probleem van Bottas is nog altijd dat hij beter kan kwalificeren dan racen
Stiekem blijf ik het wel jammer vinden dat we weer (zoals het nu lijkt) twee teams hebben die om de podium plaatsen strijden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:25 schreef mikieu het volgende:
Nee toch? En sowieso is Q2 nu anders omdat ze niet meer op de band hoeven te rijden waarmee ze startenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:24 schreef VacaLoca het volgende:
Wel vreemd dat de baan langzamer was in Q3
Ik hoop en verwacht nog wel dat Mercedes het gat zal dichten en we een strijd met 3 teams krijgen dat zou geweldig zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Stiekem blijf ik het wel jammer vinden dat we weer (zoals het nu lijkt) twee teams hebben die om de podium plaatsen strijden.
Het zou toch tof zijn als Renault, AM of welk ander "middenveld" team er ook bij zou zitten
Ik weet niet of dat nog steeds zo is. Maar sowieso zijn volgens mij de meeste auto's nog boven het minimaal toegestane gewicht.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:27 schreef Anton91 het volgende:
Maar volgens mij heeft RB ook de zwaarste auto toch? Dus als ze dat weten te reduceren kunnen ze ook nog snelheid vinden.
Mercedes komt echt er nog wel bij hoorquote:
Hij bereidt zich voor op zijn acteercarrière.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:29 schreef Peterselieman het volgende:
ah, het welbekende prijzen van het team door #44
"He pushed me off"quote:
Dat is verleden tijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"He pushed me off"
"That's some dangerous driving"
"Ahhh these guys..."
Ja, genieten met Hamilton.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is verleden tijd.
Zag je hem net niet blij zijn met zijn kwali?
Gisteren ook al.
Ik verwacht dat Mercedes nog wel aan gaat sluitenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Stiekem blijf ik het wel jammer vinden dat we weer (zoals het nu lijkt) twee teams hebben die om de podium plaatsen strijden.
Het zou toch tof zijn als Renault, AM of welk ander "middenveld" team er ook bij zou zitten
Haas dus gewoon een seconde sneller met een auto die 2-3 seconde langzamer zou zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Als je het zo bekijkt is het gat in Bahrein tussen Merc en RB vergelijkbaar met 2021, en we weten allemaal wat er gebeurde toen Mercedes op stoom kwam.
Snelste tijd van Mercedes was wel in Q2quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Als je het zo bekijkt is het gat in Bahrein tussen Merc en RB vergelijkbaar met 2021, en we weten allemaal wat er gebeurde toen Mercedes op stoom kwam.
Ja true, dat verwacht ik eerlijk gezegd ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snelste tijd van Mercedes was wel in Q2
Vorig jaar was Max ruim sneller in de kwalificatie inderdaad, maar was het verschil in de race eigenlijk helemaal niet zo groot. Denk dat morgen het beeld anders wordt van Mercedes vs Red Bull
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |