Voor een deel van de winstpremie doen die italianen alles ...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die motor zit veel te dicht bij joh
Motoricquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die motor zit veel te dicht bij joh
Ja Roglic kan dat toch niet echt goed, puur knechten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:39 schreef wimderon het volgende:
Van Aert toch weer te veel aan het doen.
Mathieu reed ook mee toch? Heb hem zeker 3 of 4 keer op kop gezien..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:43 schreef wimderon het volgende:
Jammer Matjeu, te veel naar Van Aert gekeken en te weinig gedaan.
Alleen Van Aert en Pedersen hebben serieus achtervolgd.
Had toch het idee dat Mathieu ook wel beurten deed?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:43 schreef wimderon het volgende:
Jammer Matjeu, te veel naar Van Aert gekeken en te weinig gedaan.
Alleen Van Aert en Pedersen hebben serieus achtervolgd.
Deed hij ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Had toch het idee dat Mathieu ook wel beurten deed?
Denk dat Wout het wel best vondquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jumbo, en met name Roglic, niet goed genoeg. Maar Wout zelf ook niet super gezien die sprint.
Een paar korte beurtjes. Van Aert veel langer en harder en Pedersen ook toen ze beneden waren.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Mathieu reed ook mee toch? Heb hem zeker 3 of 4 keer op kop gezien..
Hij was wel OK, zal hem toch wel verontrusten dat Vanderpoel uiteindelijk het gaatje moest dichten.quote:
Nog altijd meer gereden dan de anderen die erbij zaten hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een paar korte beurtjes. Van Aert veel langer en harder en Pedersen ook toen ze beneden waren.
Of Wout liet gewoon lopen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jumbo, en met name Roglic, niet goed genoeg. Maar Wout zelf ook niet super gezien die sprint.
Ze hebben een kutscherm met de zon er opquote:
Maar die samenwerking is wel een prisoner's dilemma. Je wint de sprint als je minder doet. Mathieu legt de balans net verkeerd, had iets meer moeten doen, maar is ook achterafquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het blijft zo'n vreemde sport. Geniaal idee wel om de deur te openen voor Mohoric in de afdaling. Ook briljant om daarna uiteraard weer niet samen te werken.
Tja, Bahrein.
En als hij dat wel doet is hier weer te lezen dat het ook stom van hem is.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog altijd meer gereden dan de anderen die erbij zaten hoor
Hij reed Pogacar daar gewoon uit het wiel. En Van der Poel nam ook niet over, waarna Van Aert van plek 4 moest komen en ging rijden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het blijft zo'n vreemde sport. Geniaal idee wel om de deur te openen voor Mohoric in de afdaling. Ook briljant om daarna uiteraard weer niet samen te werken.
Tja, Bahrein.
Die waren ook geen favoriet in het geval het samen zou komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog altijd meer gereden dan de anderen die erbij zaten hoor
🤫🤐quote:
Dropper post dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:44 schreef wimderon het volgende:
Nou wil ik wel weten wat het geheime wapen was.
Toen zaten ze bijna op het wiel van Stuyven nog tochquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mja maar meestal sprint hij wel toch? Vorig jaar bijvoorbeeld
De Tour alweer vergeten?quote:
Eigenlijk wel, help me even herinneren.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Tour alweer vergeten?
Mohoor wint dit jaar alle monumenten minus Roubaix.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
De groten hebben elkaar dood gedaan.
Te diep gegaan bij Parijs tegen Nice.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:54 schreef wimderon het volgende:
Wout moet dringend terug naar zijn berg en er pas weer af komen voor De Ronde.
Die had hier al moeite met Krauw Endersen.
Denk je nu echt dat Van Aert voluit ging in die groepssprint?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:54 schreef wimderon het volgende:
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:55 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Mohoor wint dit jaar alle monumenten minus Roubaix.
Hij was nu nog herstellende van zijn van val in Strade dus dat belooft...
Wel nadat hij twee vollebak aanvallen van Pogacar had gepareerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:54 schreef wimderon het volgende:
Hij moet vooral iets van zijn explosiviteit terug winnen, want die lijkt behoorlijk afgebot dit jaar. De ziekte van Boasson.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:54 schreef wimderon het volgende:
Hij werd wel even weggereden door SKA op de poggioquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat Van Aert voluit ging in die groepssprint?![]()
Gebrek aan verstand van koers?
Deel 1:quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, help me even herinneren.
Kon alles beantwoorden op de prikken van Pogquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij werd wel even weggereden door SKA op de poggio
Gewacht op kopman Van Avermaet?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:58 schreef wimderon het volgende:
Wat heeft Cosnefroy nog uitgespookt dat hij op 5:26 binnengekomen is?
Was wel een valpartij op de Poggio. Misschien was hij daarbij betrokkenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:58 schreef wimderon het volgende:
Wat heeft Cosnefroy nog uitgespookt dat hij op 5:26 binnengekomen is?
Wat had Rota voor Biniam kunnen doen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eigenlijk raar dat ik teleurgesteld ben met de 12e plaats van Bini. Wereldkoers gereden, kan hier in de toekomst echt gaan winnen. Als hij ooit in een fatsoenlijke ploeg terechtkomt tenminste. Lorenzo Rota mooi gereden voor een 19e plaats, wat een flapdrol.
In ieder geval hem in aanloop naar de Poggio vooraan afzetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat had Rota voor Biniam kunnen doen?
Wanty doet het wel echt goed gezien hun mogelijkheden,hebben niet zo'n hoog budget toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eigenlijk raar dat ik teleurgesteld ben met de 12e plaats van Bini. Wereldkoers gereden, kan hier in de toekomst echt gaan winnen. Als hij ooit in een fatsoenlijke ploeg terechtkomt tenminste. Lorenzo Rota mooi gereden voor een 19e plaats, wat een flapdrol.
Het ging niet van harte, had ik het idee.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben wel benieuwd wat Mathieu had gekund als hij zelf had aangevallen. Maar hij had ze ook niet los kunnen rijden dunkt me.
Voor het seizoen waren er allemaal mooie praatjes over treintjes enzo, ondertussen is het gewoon weer ouderwets ieder voor zich. Visbeek heeft nog genoeg huiswerk te doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wanty doet het wel echt goed gezien hun mogelijkheden,hebben niet zo'n hoog budget toch?
Nee dat idee had ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het ging niet van harte, had ik het idee.
Lloyd en Blythequote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:06 schreef wimderon het volgende:
Ik vind The Breakaway niet leuk.
Ik wil gewoon Jeroen en Karsten horen nabeschouwen.
Erg mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lloyd en Blythe. Het enige leuke zijn de benen van Orla.
Dit idd, net alsof Wout überhaupt interesse heeft om in zo'n onbenullige buitenlandse koers voor winst te gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat Van Aert voluit ging in die groepssprint?![]()
Gebrek aan verstand van koers?
Mathieu draaide nauwelijks mee hoorde ikquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
"Ik koerste om te winnen, Mathieu (van der Poel) ook. Maar anderen beginnen snel te denken aan het podium. Dat is hun goed recht, maar ik ga liever strijdend ten onder."
Oei.
Thieu wordt gefileerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
"Ik koerste om te winnen, Mathieu (van der Poel) ook. Maar anderen beginnen snel te denken aan het podium. Dat is hun goed recht, maar ik ga liever strijdend ten onder."
Oei.
Normaal hoort daar Russian Village Boys te staan, maar dat ligt nu wat gevoeligquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:28 schreef AllesKaputt het volgende:
Mohorič zou niet misstaan in een videoclip van Party Animals.
Neequote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:30 schreef Faraday01 het volgende:
Zou Wout zich al een beetje zorgen maken over de vorm van Matje straks in de ronde en Roubaix?
Hij zal vooral naar zijn eigen vorm moeten kijken. Krauw was vandaag beter en dat kan toch niet de bedoeling zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:30 schreef Faraday01 het volgende:
Zou Wout zich al een beetje zorgen maken over de vorm van Matje straks in de ronde en Roubaix?
Wout heeft weer eens te vroeg gepiekt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:30 schreef Faraday01 het volgende:
Het lijkt er een beetje op dat de echte explositeit bergop ontbreekt. En dat was vorig jaar eigenlijk ook al het geval.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zal vooral naar zijn eigen vorm moeten kijken. Krauw was vandaag beter en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
En ook toen hij MSR won, werd hij gelost door Alaphilippe, maar kwam hij nog terug. Denk dat Wout gewoon minder gemaakt is voor deze koers dan hij zelf denkt/hoopt, maar dat hij alsnog door z'n enorme veelzijdigheid kans maakt op de winst. En dat geldt voor Vlaanderen en Roubaix eigenlijk ookquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het lijkt er een beetje op dat de echte explositeit bergop ontbreekt. En dat was vorig jaar eigenlijk ook al het geval.
Had Roglic beter verwacht inderdaad, maar deze klimmetjes zijn wel anders dan "echte" beklimmingen uiteraard.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:39 schreef Faraday01 het volgende:
Over zorgen gesproken: Roglic zal hier ook niet erg tevreden op terug kijken afgezet tegen Pogi. Explosief aankomen bergop was toch lang zijn unieke kwaliteit maar ja....
Klopt, hij was eerst een schansspringer.quote:
Met mazzelquote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij won toch een best grote klassieker
Alaphilippe wil de mazzel graag een keer hebben om die te winnenquote:
Met deze plek op de kalender (en de koersen die hij al gemist heeft) kun je die ook best "meepakken", het is niet zo dat het voorjaar nog met een week verlengd moet worden, zoals dat normaal is bij de AGRquote:
Er zal er altijd wel eentje zijn die zijn wiel eerder over de finish drukt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alaphilippe wil de mazzel graag een keer hebben om die te winnen
Maar Roglic kan dat soort eendagskoersen ook prima aan
Kijk het gewoon even terug, dan zie je dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Mathieu draaide nauwelijks mee hoorde ik
Hij zei vanmorgen de kasseien van eergisteren nog te voelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:39 schreef Faraday01 het volgende:
Over zorgen gesproken: Roglic zal hier ook niet erg tevreden op terug kijken afgezet tegen Pogi. Explosief aankomen bergop was toch lang zijn unieke kwaliteit maar ja....
Op 2,8 , beetje einde afdaling op kop. Daarna Pogacar, Van Aert, SKA en Pedersen op kop. Toen Pedersen om keek (en het wat stil leek te vallen) op 1,6 ging VDP weer erover tot 1,3 en toen nam Van Aert over. Op 1km dan Van der Poel weer naar de kop, niet heel ferm want toen sprong ook Turgis weg en daarna 500 meter was de groep niet echt in beeld. Ook omdat Mads toen op kop reed natuurlijk en de rest erachter zat.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kijk het gewoon even terug, dan zie je dat ik gelijk heb.
Kwam dit keer ook door de tegenwind in het eerste stuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:58 schreef franklop het volgende:
Poggio ging, zoals eigenlijk wel duidelijk, niet heel hard
Poggio 6:00. Slowest climbing time since 2018 (NIbali). #MilanoSanremo
Dit is wel selectief shoppen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Op 2,8 , beetje einde afdaling op kop. Daarna Pogacar, Van Aert, SKA en Pedersen op kop. Toen Pedersen om keek (en het wat stil leek te vallen) op 1,6 ging VDP weer erover tot 1,3 en toen nam Van Aert over. Op 1km dan Van der Poel weer naar de kop, niet heel ferm want toen sprong ook Turgis weg en daarna 500 meter was de groep niet echt in beeld. Ook omdat Mads toen op kop reed natuurlijk en de rest erachter zat.
Van der Poel deed misschien niet het meest, maar trok nog keer de boel op gang wel. Beste had misschien geweest als Wout, hij en Mads met zijn 3en vol kop over kop gingen, maar denk dat je Mathieu niet veel kan verwijten ofzo. Dit is ook vaak hoe dat het met zo'n groepje gaat. Na 1.5 km was ook niemand anders meer buiten die drie die nog op kop kwamen
Als Wout het niet eens met je eens is, waarom zou je dan nog steeds achter je conclusie staan?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is wel selectief shoppen.
Hij laat het eerst zelf al stilvallen als Mohoric wegrijdt en Pogacar diens wiel niet kan houden.
Waarna Van Aert vanuit zijn rug over moet komen nemen en op kop rijdt van 4,1 tot 2,8. Daarna neemt hij inderdaad de kop, waarna weggeschakeld wordt en het gat bij het volgende beeld ineens enorm groot is met opnieuw van Aert op kop. Heeft ie het dus waarschijnlijk weet stil laten vallen.
Na die korte kopbeurtjes van een paar renners is het wederom Van Aert die er nog een keer enorm aan trekt, met Van der Poel in zijn wiel. Na die beurt van Van Aert laat Van der Poel het wéér stilvallen.
En na de aanval van Turgis doet Pedersen als enige nog een beurt alvorens ze voor plek 3 sprinten.
Dus, ja, ik sta nog steeds achter m'n conclusie.
Omdat ik zie wat ik zie.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Wout het niet eens met je eens is, waarom zou je dan nog steeds achter je conclusie staan?
Zo extreem bijzonder is dat nou toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:10 schreef TheArt het volgende:
Ik heb er tijdens de race al 2x mijn verbazing over uitgesproken, maar kan iemand mij even uitleggen hoe Tratnik hier in godesnaam 9e kan worden?
Heb bewust alleen van einde afdaling gekeken. Achtervolgen in afdaling is wel wat anders vind ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is wel selectief shoppen.
Hij laat het eerst zelf al stilvallen als Mohoric wegrijdt en Pogacar diens wiel niet kan houden.
Waarna Van Aert vanuit zijn rug over moet komen nemen en op kop rijdt van 4,1 tot 2,8. Daarna neemt hij inderdaad de kop, waarna weggeschakeld wordt en het gat bij het volgende beeld ineens enorm groot is met opnieuw van Aert op kop. Heeft ie het dus waarschijnlijk weet stil laten vallen.
Na die korte kopbeurtjes van een paar renners is het wederom Van Aert die er nog een keer enorm aan trekt, met Van der Poel in zijn wiel. Na die beurt van Van Aert laat Van der Poel het wéér stilvallen.
En na de aanval van Turgis doet Pedersen als enige nog een beurt alvorens ze voor plek 3 sprinten.
Dus, ja, ik sta nog steeds achter m'n conclusie.
Tratnik heeft zoiets nog nooit laten zien in een eendagskoers, laat staan in een monument en laat helemaal staan in een monument die gedomineerd wordt door de explosieve types.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo extreem bijzonder is dat nou toch ook weer niet?
Vooral ook omdat hij ze zelden tot nooit rijdt. Op z’n 32e ontdekt hij een nieuw talent. Schrijf maar op voor AGR.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tratnik heeft zoiets nog nooit laten zien in een eendagskoers, laat staan in een monument en laat helemaal staan in een monument die gedomineerd wordt door de explosieve types.
Van Aert geeft ook aan dat hij op de limiet zat na die aanvallen van Pogacar (en om nou te verwachten dat Van Aert van de voet van de Poggio gaat). En in bijvoorbeeld Vlaanderen is het tot nu toe ook wel een beetje hetzelfde verhaal tot nu toe. Alaphilippe en/of Van der Poel zijn altijd net wat beter heuvelop en vandaag was dat Pogacar dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:14 schreef EinarBoe het volgende:
Ik vond vdPoel ook wat lafjes koersen vandaag, maar dat is niet zo verwonderlijk als je 0 koersdagen gehad hebt en je nu een race van 300km tegen Pogacar, Van Aert en nog wat kleppers moet rijden.
Van Aert zou er beter aan doen om eens pro-actiever te gaan koersen óf minder te reageren. Hij springt altijd op alle demarrages, waardoor hij amper tijd en energie heeft om zelf eens een aanval te plaatsen. Meer pokeren, minder controleren.
Jan heeft wel een punch hoor, maar de Bagrijn bonus is wonderlijk ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tratnik heeft zoiets nog nooit laten zien in een eendagskoers, laat staan in een monument en laat helemaal staan in een monument die gedomineerd wordt door de explosieve types.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Mooi om in de reacties bevestigd te zien dat Caleb Goss Gerrans Matthews geen centimeter op kop heeft gereden in de achtervolging. En dan nog die sprint niet winnen. Losers. Kutland.
Michael snapt er niets van dat de favorieten niet de rode loper voor hem hebben uitgerold.quote:When you have all the favourites in that big bunch, I sorted of expected them to fight it out and to bring the bunch back to fight for victory, but these days in cycling you never know what each other is going to do and nobody wants to bring each other to the line. In the end it was just a bit of a mess, nobody really wanted to fully commit to bring Mohoric back.”
Godverdomme ik haat Caleb Ewan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Michael snapt er niets van dat de favorieten niet de rode loper voor hem hebben uitgerold.
Dit zit echt in het DNA van de Australiaan, het idee dat hij misschien zelf ook wat had kunnen doen komt niet eens in hem op.
Vreselijk hč? Als een echte Gerransquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vooral Michael Matthews mag zich wel weer eens achter de oren krabben waarom hij als een echte Michael Matthews nul meter op kop heeft gereden. Je hebt echt niets aan die Australianen.
Klagen dat er geen samenwerking is terwijl je zelf weigert op kop te rijden is op z'n minst lachwekkend.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Schandalig inderdaad dat de veel minder getalenteerde, minder explosieve en tragere Matthews niet keihard op kop gaat rijden voor Zijne Koninklijke Hoogheden.
Sinds 2018 inderdaad niet meer nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is echt niet zoveel. Als in, dat zou ik met verse benen oprecht nog bijna kunnen met m'n toerderslichaam. Niet na 300km, maat toch. We hebben het hier ook wel over een lichaam dat 20 minuten echt geknalt heeft, maar ook weer niet over een uitputtingsslag van enkele uren.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:04 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu sprint nog even 880W in de laatste 250m.
Klopt, ik zie dat het segment iets te lang is waardoor er ook een deel na de finish bij zit. Piekvermogen is 1300 zie ik, gemiddelde van de sprint 1100-1200 gok ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat is echt niet zoveel. Als in, dat zou ik met verse benen oprecht nog bijna kunnen met m'n toerderslichaam. Niet na 300km, maat toch. We hebben het hier ook wel over een lichaam dat 20 minuten echt geknalt heeft, maar ook weer niet over een uitputtingsslag van enkele uren.
Ter referentie, op één van z'n laatste trainingen trapte hij nog 1500W piekvermogen. Volgens mij was de laatste km in de Amstel ook iets van 900w, na een achtervolging waarin hij continu op kop reed. Ik geloof dat een Jakobsen en Ewan in de 2000w range zitten.
Wordt weer allemaal kijken naar Mathieu en dan wint er iemand anders die niks heeft hoeven doen.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Keurige rentree van Mathieu. Met wat koersen in de benen is die weer de te kloppen man in april. Benieuwd hoe Jumbo het team gaat uitspelen dan, want 1 tegen 1 delft Wout doorgaans het onderspit.
Renner die ik zo zie profiteren hiervan: Valgren. Is in vorm en heeft in het verleden al op soortgelijke manieren grote koersen gewonnen.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:46 schreef eentwee het volgende:
[..]
Wordt weer allemaal kijken naar Mathieu en dan wint er iemand anders die niks heeft hoeven doen.
Vanuit het luchtshot zag je de aanval van Mohoric mooi aankomen. Hij reed het gaatje naar de eerste vier in twee bochten dicht en haalde ze in op een manier die op het randje leek. Maar blijkbaar vonden de andere renners het acceptabel.
Overigens kon ik op de player gisteren geen Nederlands of Engels commentaar kiezen. Hadden jullie dat ook? Het Nederlands commentaar is nog steeds niet beschikbaar, maar Engels nu wel.
Het is wel vetquote:Op zondag 20 maart 2022 13:58 schreef Zwansen het volgende:
Straks allemaal dikke toerders die op hun fiets van 5k een dropper post hebben om snel de plaatselijke viaduct te kunnen afdalen.
Die zitten standaard al op dropper hoogte op hun fiets.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:58 schreef Zwansen het volgende:
Straks allemaal dikke toerders die op hun fiets van 5k een dropper post hebben om snel de plaatselijke viaduct te kunnen afdalen.
Horner is niet prettig om naar te luisteren.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:34 schreef Faraday01 het volgende:
Horner maakt in zijn YT analyse van MSR compleet gehakt van Jumbo en dan vooral van de tactiek van Roglic
Mijn andere zintuigen prikkelt hij ook niet op een positieve manier.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Horner is niet prettig om naar te luisteren.
Zelden iemand zó lelijk zien klimmen inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:00 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Mijn andere zintuigen prikkelt hij ook niet op een positieve manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |