Kon alles beantwoorden op de prikken van Pogquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij werd wel even weggereden door SKA op de poggio
Gewacht op kopman Van Avermaet?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:58 schreef wimderon het volgende:
Wat heeft Cosnefroy nog uitgespookt dat hij op 5:26 binnengekomen is?
Was wel een valpartij op de Poggio. Misschien was hij daarbij betrokkenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:58 schreef wimderon het volgende:
Wat heeft Cosnefroy nog uitgespookt dat hij op 5:26 binnengekomen is?
Wat had Rota voor Biniam kunnen doen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eigenlijk raar dat ik teleurgesteld ben met de 12e plaats van Bini. Wereldkoers gereden, kan hier in de toekomst echt gaan winnen. Als hij ooit in een fatsoenlijke ploeg terechtkomt tenminste. Lorenzo Rota mooi gereden voor een 19e plaats, wat een flapdrol.
In ieder geval hem in aanloop naar de Poggio vooraan afzetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat had Rota voor Biniam kunnen doen?
Wanty doet het wel echt goed gezien hun mogelijkheden,hebben niet zo'n hoog budget toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eigenlijk raar dat ik teleurgesteld ben met de 12e plaats van Bini. Wereldkoers gereden, kan hier in de toekomst echt gaan winnen. Als hij ooit in een fatsoenlijke ploeg terechtkomt tenminste. Lorenzo Rota mooi gereden voor een 19e plaats, wat een flapdrol.
Het ging niet van harte, had ik het idee.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben wel benieuwd wat Mathieu had gekund als hij zelf had aangevallen. Maar hij had ze ook niet los kunnen rijden dunkt me.
Voor het seizoen waren er allemaal mooie praatjes over treintjes enzo, ondertussen is het gewoon weer ouderwets ieder voor zich. Visbeek heeft nog genoeg huiswerk te doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wanty doet het wel echt goed gezien hun mogelijkheden,hebben niet zo'n hoog budget toch?
Nee dat idee had ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het ging niet van harte, had ik het idee.
Lloyd en Blythequote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:06 schreef wimderon het volgende:
Ik vind The Breakaway niet leuk.
Ik wil gewoon Jeroen en Karsten horen nabeschouwen.
Erg mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lloyd en Blythe. Het enige leuke zijn de benen van Orla.
Dit idd, net alsof Wout überhaupt interesse heeft om in zo'n onbenullige buitenlandse koers voor winst te gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat Van Aert voluit ging in die groepssprint?![]()
Gebrek aan verstand van koers?
Mathieu draaide nauwelijks mee hoorde ikquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
"Ik koerste om te winnen, Mathieu (van der Poel) ook. Maar anderen beginnen snel te denken aan het podium. Dat is hun goed recht, maar ik ga liever strijdend ten onder."
Oei.
Thieu wordt gefileerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
"Ik koerste om te winnen, Mathieu (van der Poel) ook. Maar anderen beginnen snel te denken aan het podium. Dat is hun goed recht, maar ik ga liever strijdend ten onder."
Oei.
Normaal hoort daar Russian Village Boys te staan, maar dat ligt nu wat gevoeligquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:28 schreef AllesKaputt het volgende:
Mohorič zou niet misstaan in een videoclip van Party Animals.
Neequote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:30 schreef Faraday01 het volgende:
Zou Wout zich al een beetje zorgen maken over de vorm van Matje straks in de ronde en Roubaix?
Hij zal vooral naar zijn eigen vorm moeten kijken. Krauw was vandaag beter en dat kan toch niet de bedoeling zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:30 schreef Faraday01 het volgende:
Zou Wout zich al een beetje zorgen maken over de vorm van Matje straks in de ronde en Roubaix?
Wout heeft weer eens te vroeg gepiekt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:30 schreef Faraday01 het volgende:
Het lijkt er een beetje op dat de echte explositeit bergop ontbreekt. En dat was vorig jaar eigenlijk ook al het geval.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zal vooral naar zijn eigen vorm moeten kijken. Krauw was vandaag beter en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
En ook toen hij MSR won, werd hij gelost door Alaphilippe, maar kwam hij nog terug. Denk dat Wout gewoon minder gemaakt is voor deze koers dan hij zelf denkt/hoopt, maar dat hij alsnog door z'n enorme veelzijdigheid kans maakt op de winst. En dat geldt voor Vlaanderen en Roubaix eigenlijk ookquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het lijkt er een beetje op dat de echte explositeit bergop ontbreekt. En dat was vorig jaar eigenlijk ook al het geval.
Had Roglic beter verwacht inderdaad, maar deze klimmetjes zijn wel anders dan "echte" beklimmingen uiteraard.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:39 schreef Faraday01 het volgende:
Over zorgen gesproken: Roglic zal hier ook niet erg tevreden op terug kijken afgezet tegen Pogi. Explosief aankomen bergop was toch lang zijn unieke kwaliteit maar ja....
Klopt, hij was eerst een schansspringer.quote:
Met mazzelquote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij won toch een best grote klassieker
Alaphilippe wil de mazzel graag een keer hebben om die te winnenquote:
Met deze plek op de kalender (en de koersen die hij al gemist heeft) kun je die ook best "meepakken", het is niet zo dat het voorjaar nog met een week verlengd moet worden, zoals dat normaal is bij de AGRquote:
Er zal er altijd wel eentje zijn die zijn wiel eerder over de finish drukt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alaphilippe wil de mazzel graag een keer hebben om die te winnen
Maar Roglic kan dat soort eendagskoersen ook prima aan
Kijk het gewoon even terug, dan zie je dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Mathieu draaide nauwelijks mee hoorde ik
Hij zei vanmorgen de kasseien van eergisteren nog te voelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:39 schreef Faraday01 het volgende:
Over zorgen gesproken: Roglic zal hier ook niet erg tevreden op terug kijken afgezet tegen Pogi. Explosief aankomen bergop was toch lang zijn unieke kwaliteit maar ja....
Op 2,8 , beetje einde afdaling op kop. Daarna Pogacar, Van Aert, SKA en Pedersen op kop. Toen Pedersen om keek (en het wat stil leek te vallen) op 1,6 ging VDP weer erover tot 1,3 en toen nam Van Aert over. Op 1km dan Van der Poel weer naar de kop, niet heel ferm want toen sprong ook Turgis weg en daarna 500 meter was de groep niet echt in beeld. Ook omdat Mads toen op kop reed natuurlijk en de rest erachter zat.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kijk het gewoon even terug, dan zie je dat ik gelijk heb.
Kwam dit keer ook door de tegenwind in het eerste stuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:58 schreef franklop het volgende:
Poggio ging, zoals eigenlijk wel duidelijk, niet heel hard
Poggio 6:00. Slowest climbing time since 2018 (NIbali). #MilanoSanremo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |