Tering inderdaad, dat vestje werkt ook niet mee. Ziet er uit als een opaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:37 schreef Fer het volgende:
Ouwe man geworden die Albers. Herkende hem amper
Aan de epic fail te zien was het livequote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:42 schreef Fer het volgende:
Praat ze zou echt tegen Coulthard of is dat een toneelstukje terwijl ze gewoon een opname instarten?
Zou je haast denken he door hoe ze hem verder liet lullen terwijl ze door ging, maar zoals we nu zien live dusquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:42 schreef Fer het volgende:
Praat ze zou echt tegen Coulthard of is dat een toneelstukje terwijl ze gewoon een opname instarten?
Hier niet, maar de stream via telefoon is hier het snelst, dan de tv app en kanaal 200 hobbelt erachteraan alsof het internet Explorer is.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:43 schreef Drekkoning het volgende:
Is bij de stream ook de audio out of sync of is dit een ziggo probleem? (kijk nu via kanaal 200)
Kijk hier liever naar dan Jack iddquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben fan. Ik heb wel eens minder leuke dames gezien die slechter engels spraken.
hij kijkt hier tandenknarsend naarquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kijk hier liever naar dan Jack idd
Geiler moet het blijkbaar worden, niet beterquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vond de voorbeschouwingen bij Ziggo beter
Christijan Albers en geiler gaan niet heel goed samen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geiler moet het blijkbaar worden, niet beter
Nieuwe dynamiek, zal even moeten groeien. Domme vragen van kampkneus gaf wel sfeer aan het geheel.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vond de voorbeschouwingen bij Ziggo beter
Met de nieuwe aero (waarbij een groot deel van de downforce uit de vloer komt) is het belangrijk om de auto vlak te houden. Dus wat eerder remmen, soepeler de bocht in en vroeg op het gas. Dan is het 'trail-braken' niet meer zo belangrijk denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Mercedes waarschijnlijk niet zo zwak als ze deden, maar ze hebben deze keer tenminste een echt probleem om op te lossen.
Verder begrijp ik dat de laagprofielbanden het sturen onder remmen een stuk moeilijker maken, wat een groot nadeel voor Verstappen zou kunnen zijn want hij is een van de weinigen die dat beheerst.
Of een groot voordeel omdat hij het al beheerst en dus ook makkelijker de aanpassingen maakt. Beetje koffiedik kijken, lijkt me.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Mercedes waarschijnlijk niet zo zwak als ze deden, maar ze hebben deze keer tenminste een echt probleem om op te lossen.
Verder begrijp ik dat de laagprofielbanden het sturen onder remmen een stuk moeilijker maken, wat een groot nadeel voor Verstappen zou kunnen zijn want hij is een van de weinigen die dat beheerst.
Geen 6 beeldschermen en 4 iPads hebben tijdens een racequote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:54 schreef StephanL het volgende:
Zoveel livestreamsheb maar 1 tablet. Moet ook nog fokken
Als Russell op zestiende zit in VT2 dan is Lewis viertiende sneller dan de rest.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
De twee damesquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Christijan Albers en geiler gaan niet heel goed samen.
Ik zit de race al te kijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
JAAAAAAA, VERSTAPPEN POLE!!!!
Zijn jullie streams daar ook a?
De laatste sessie zit ik in een auto zonder FOK!, dus je doet maarquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:55 schreef Drekkoning het volgende:
Ik kijk via de live timing guys, zal jullie op de hoogte houden
Nee naar de politiek correcte vrouw van Sky, een dikke negerin.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:56 schreef Noppie2000 het volgende:
Dus jullie kijken naar de mooie dame bij Viaplay en posten hier geen screenshots? Waar gaat de tijd heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |