Ferrari-tactieken. Coureurs alvast op regenbanden naar buiten sturen omdat het over 5 minuten gaat regenenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:53 schreef Montov het volgende:
VER op intermediates. Ik denk dat het niet hard genoeg regent nu.
ik dacht: "He, wat..... vast iemand die grappig wilt zijn". Maar ik liep wat achterquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:53 schreef Montov het volgende:
VER op intermediates. Ik denk dat het niet hard genoeg regent nu.
Toch jammer dat de Nederlands sprekende Hulk er niet aan toe komt.quote:
Nee, dat is Mazepin tactiek volgens Drive to Survive seizoen 4quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari-tactieken. Coureurs alvast op regenbanden naar buiten sturen omdat het over 5 minuten gaat regenen
Ik snap dat je gefrustreerd bent over de faalstreams maar je kan niet van mensen verwachten dat ze op jou wachten met het posten van live dingen in een live topic.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat we volledig afhankelijk zijn geworden van die faalstreams, mensen die lekker de LT erbij pakken om alles te spoileren helpt niet echt.
Nee, dat was echt goud. Het liep ook niet ver achter.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beter dan de acestreams van vroegah
Geen last van.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:54 schreef mikieu het volgende:
Ik heb geen geluid nu, xtra kanaal. Meer mensen?
Dátquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik snap dat je gefrustreerd bent over de faalstreams maar je kan niet van mensen verwachten dat ze op jou wachten met het posten van live dingen in een live topic.
Echt.... echt niet
Zit de stekker er in?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:54 schreef mikieu het volgende:
Ik heb geen geluid nu, xtra kanaal. Meer mensen?
Bij mij liep het tot een minuut achter toentertijdquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat was echt goud. Het liep ook niet ver achter.
Mensen die een stream kijken (wat dus schijnbaar dus het geval was), prima. Mensen die de LT voorlezen, nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik snap dat je gefrustreerd bent over de faalstreams maar je kan niet van mensen verwachten dat ze op jou wachten met het posten van live dingen in een live topic.
Echt.... echt niet
Ze moeten gewoon LT gewoon zichtbaar maken in de streamquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die een stream kijken (wat dus schijnbaar dus het geval was), prima. Mensen die de LT voorlezen, nee.
Dan kijk je niet op het forum.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat we volledig afhankelijk zijn geworden van die faalstreams, mensen die lekker de LT erbij pakken om alles te spoileren helpt niet echt.
Dan had je gewoon een verkeerde of een instelling verkeerd staan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij liep het tot een minuut achter toentertijd
Inderdaad, livetiming is bedoeld om voor jezelf te houden! Echt wtfquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die een stream kijken (wat dus schijnbaar dus het geval was), prima. Mensen die de LT voorlezen, nee.
Deed hij een siësta?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |