Ja, dat werd na 6 berichten eindelijk gezegd. En daar heb ik het nu niet over.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar waar je op reageerde, was op basis van de tijden in beeld, niet op basis van livetiming..
Tuurlijk, maar dat kan ook wel een minuutje later.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is een mod en moet ons in het gareel houden
Hoe danquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:02 schreef Zorro het volgende:
Al mijn schermen zijn nu perfect in sync, overal 0:00 tijd over
Dus in een live-topic moet je rekening houden met het feit dat je niet op de actuele gebeurtenissen mag reageren?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet hè
Je spoilert een resultaat voor iedereen die hier mee post, maar wel gewoon tv kijkt. Dat verschil kan gerust 20 seconden zijn.
Dus we krijgen weer in Q3 dat de mindere teams niet gaan rijden om set bandjes uit te sparen.quote:
Je trekt zelf een voorbarige conclusie en dat is dan de schuld van anderenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat werd na 6 berichten eindelijk gezegd. En daar heb ik het nu niet over.
Ja, ik denk problemen met de graphics. Hopelijk zijn ze het lettertype aan het aanpassenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:03 schreef firecow het volgende:
Hebben ze die tijden weggehaald Ofzo? Zie al 10’min niet waar wie rijd of welke tijd er staat genoteerd
Pffffffff!quote:
Ik leg het nog één keer uit:quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus in een live-topic moet je rekening houden met het feit dat je niet op de actuele gebeurtenissen mag reageren?
Doe even normaal man.![]()
denk ik nietquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus we krijgen weer in Q3 dat de mindere teams niet gaan rijden om set bandjes uit te sparen.
Sowieso ziet Haas er veel beter uit dan vorige jaren. Echt een midfielder nu.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:04 schreef tripel7 het volgende:
Ben zeker niet de enige die hoopt dat Haas dit jaar regelmatig een driver in de top 10 heeft?
Are you sure about itquote:
Het ding is: niemand doet dat.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik leg het nog één keer uit:
Iemand die een live timing app opent met 0 latency en dat live voorleest in dit topic is enorm kansloos bezig. Dat is alles.
Comic sans incomingquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik denk problemen met de graphics. Hopelijk zijn ze het lettertype aan het aanpassen
Haasquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:04 schreef ondeugend het volgende:
Wie heeft deze training gewonnen?
Oh Max heeft hem gewonnen
Dat timingscherm van Viaplay is een drama, dus daar heb je geen last vanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik leg het nog één keer uit:
Iemand die een live timing app opent met 0 latency en dat live voorleest in dit topic is enorm kansloos bezig. Dat is alles.
Met kwali en race heb ik tablet met drivertracker om te zien wie elkaar in de weg rijdt en mijn laptop met livetiming.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:03 schreef ondeugend het volgende:
Tot tranen toe gelachen..
Straks echt serieus kwali kijken.. geen tijd om spoilers te typen of überhaupt te typen dan.
Hoedewattequote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat timingscherm van Viaplay is een drama, dus daar heb je geen last van
Wel bijna!quote:
Houd eens op met spoileren, mijn stream is daar nog niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:04 schreef ondeugend het volgende:
Wie heeft deze training gewonnen?
Oh Max heeft hem gewonnen
Dat setje is toch juist puur voor Q3? Dus daar hebben ze dat niet zoveel aanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus we krijgen weer in Q3 dat de mindere teams niet gaan rijden om set bandjes uit te sparen.
Ja ik kwali op de tv en de live timing ernaast.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met kwali en race heb ik tablet met drivertracker om te zien wie elkaar in de weg rijdt en mijn laptop met livetiming.
Race op TV met kodi en de F1TV add-on.
Dus kijk ik alleen hier als er wat te klagen of schelden valt
Iedereen heeft tegenwoordig vrije bandenkeuzequote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel vrije bandenkeuze dan voor Lewis
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Houd eens op met spoileren, mijn stream is daar nog niet.
Beetje rekening houden met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |