Met de nieuwe aero (waarbij een groot deel van de downforce uit de vloer komt) is het belangrijk om de auto vlak te houden. Dus wat eerder remmen, soepeler de bocht in en vroeg op het gas. Dan is het 'trail-braken' niet meer zo belangrijk denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Mercedes waarschijnlijk niet zo zwak als ze deden, maar ze hebben deze keer tenminste een echt probleem om op te lossen.
Verder begrijp ik dat de laagprofielbanden het sturen onder remmen een stuk moeilijker maken, wat een groot nadeel voor Verstappen zou kunnen zijn want hij is een van de weinigen die dat beheerst.
Of een groot voordeel omdat hij het al beheerst en dus ook makkelijker de aanpassingen maakt. Beetje koffiedik kijken, lijkt me.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Mercedes waarschijnlijk niet zo zwak als ze deden, maar ze hebben deze keer tenminste een echt probleem om op te lossen.
Verder begrijp ik dat de laagprofielbanden het sturen onder remmen een stuk moeilijker maken, wat een groot nadeel voor Verstappen zou kunnen zijn want hij is een van de weinigen die dat beheerst.
Geen 6 beeldschermen en 4 iPads hebben tijdens een racequote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:54 schreef StephanL het volgende:
Zoveel livestreamsheb maar 1 tablet. Moet ook nog fokken
Als Russell op zestiende zit in VT2 dan is Lewis viertiende sneller dan de rest.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
De twee damesquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Christijan Albers en geiler gaan niet heel goed samen.
Ik zit de race al te kijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
JAAAAAAA, VERSTAPPEN POLE!!!!
Zijn jullie streams daar ook a?
De laatste sessie zit ik in een auto zonder FOK!, dus je doet maarquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:55 schreef Drekkoning het volgende:
Ik kijk via de live timing guys, zal jullie op de hoogte houden
Nee naar de politiek correcte vrouw van Sky, een dikke negerin.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:56 schreef Noppie2000 het volgende:
Dus jullie kijken naar de mooie dame bij Viaplay en posten hier geen screenshots? Waar gaat de tijd heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |